Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ni No Kuni ~ Offisiell tråd ~


Jeg har bare spilt dette spillet i rundt 3 timer.... #shame
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har bare spilt dette spillet i rundt 3 timer.... #shame


Gi det en ny sjanse Jeg syntes det var litt treigt i begynnelsen, men så etter ca. 10 timer ble jeg hekta.
  • 0
Ser frem til oppfølgeren selv. Originalen leverte det meste av sakene sine bra, så jeg er spent på eventuelle forbedringer eller nyvinninger.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ser frem til oppfølgeren selv. Originalen leverte det meste av sakene sine bra, så jeg er spent på eventuelle forbedringer eller nyvinninger.


Du ville nok likt å se litt forandringer i combat-systemet du?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Du ville nok likt å se litt forandringer i combat-systemet du?


Tja, forandringer vet jeg ikke. Hvis de gjør om for mye, så vil det nok bare være ødeleggende. Men jeg ser gjerne noen små forbedringer i combat'en, for det er ikke det mest givende jeg har vært borti.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirGalahad:
Gi det en ny sjanse Jeg syntes det var litt treigt i begynnelsen, men så etter ca. 10 timer ble jeg hekta.


Planen er selvfølgelig å gi spillet en ny sjanse

Hvor lang tid brukte du på det?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvor lang tid brukte du på det?


Supert! Du kommer forhåpentligvis til å kose deg like mye som jeg gjorde.

Jeg har brukt 65 timer og 42 minutter på det, men ble vel ferdig med historien på rundt 45-50 timer. ( jeg sjekket tiden nå faktisk siden du spurte).

Lagt til 2016-06-27 23:56:
Siterer Glorfindel:
Tja, forandringer vet jeg ikke. Hvis de gjør om for mye, så vil det nok bare være ødeleggende. Men jeg ser gjerne noen små forbedringer i combat'en, for det er ikke det mest givende jeg har vært borti.


Ja var det jeg mener å huske at du sa. Er helt enig med deg i det!
  • 0
Brukte 50 timer. Tok meg gooood tid.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Da burde jeg nok klare å spille gjennom det!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Da burde jeg nok klare å spille gjennom det!


Misunner deg. Du har et fantastisk eventyr i vente. Masse vakre og spennende locations å besøke. Mange kule bosser å bekjempe. Kos deg masse! Det er fantastisk!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Da burde jeg nok klare å spille gjennom det!


Slenger meg på SirGalahad. Gled deg!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ble litt gira på å fortsette med det når dere sier så mye positivt om spillet. Grafikken og musikken er jo nydelig. Spilte dere med Engelsk eller Japansk tale?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nå nærmer sommerferien seg. Da er det på tide å finne fram denne perlen igjen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ble litt gira på å fortsette med det når dere sier så mye positivt om spillet. Grafikken og musikken er jo nydelig. Spilte dere med Engelsk eller Japansk tale?


Jeg spilte med Engelsk, men tror faktisk Japansk er bedre. Det føles vel mer autentisk. Så angrer litt på at jeg ikke gjorde det, men var ikke noe stort problem.

Lagt til 2016-06-29 18:03:
Siterer bent_a:
Nå nærmer sommerferien seg. Da er det på tide å finne fram denne perlen igjen.


Enig. Vurderer å gjøre det selv.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Jeg spilte med Engelsk, men tror faktisk Japansk er bedre. Det føles vel mer autentisk. Så angrer litt på at jeg ikke gjorde det, men var ikke noe stort problem.


Jeg tror jeg fortsetter med engelsk. Japansk er bedre, men syns det blir så mye å holde styr på i et spill som har masse dialog og gameplay.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg tror jeg fortsetter med engelsk. Japansk er bedre, men syns det blir så mye å holde styr på i et spill som har masse dialog og gameplay.


Helt enig! Dubben er veldig bra gjennomført så det er ikke noe problem.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Spilte dere med Engelsk eller Japansk tale?


Jeg spiller de aller fleste japanske rollespill med engelske stemmer. Hvorfor vet jeg ikke.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Jeg spiller de aller fleste japanske rollespill med engelske stemmer. Hvorfor vet jeg ikke.


Same. Som Crazy Kraken sa så er det lettere å holde styr på, og dubben pleier å være bra.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Same. Som Crazy Kraken sa så er det lettere å holde styr på, og dubben pleier å være bra.


Ja, det er nok noe av grunnen. I tillegg har jeg gjort det siden spillene først begynte å bli stemmebelagt. Gammel vane er vond å vende.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Det tok meg litt tid folkens, men nå er jeg (endelig) godt igang med Ni No Kuni! Fantastisk spill så langt. Musikken er virkelig gull! Nå står jeg forran Ørken tempelet
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Så bra! Flott å høre at du liker det.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Så bra! Flott å høre at du liker det.


Oi oi? Hva skjer nå? Fange monstere?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nå har jeg fått party member nummer 3 og seiler rundt på sjøen! Fantastisk! 14 timer inn i spillet så langt. Føler jeg tar meg ganske god tid og gjør de fleste sidequestsa.

Fanget en Hog-goblin, så det ble kveldens høydepunkt bare fordi de har mitt favoritt design på monstere i spillet. Han fikk selvfølgelig navnet "Hogwort"
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!