Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva er det dårligste spillet noensinne?


Spyro enter the dragon fly til ps2 hvar ett skikkelig muggent dritt spill.

tokk ca en halv time for å ta en bane. tokk drit lang tid for å loade banene (noen ganger så kom det ingen ting...). Hele spille begynte å lagge når du tokk strøm krefter.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Terminator Salvation, synes dette er et dårlig spill til å være på de "kraftige konsollene"...
Decyfered!
  • 0
Det må vel være bullet witch fordi det er jævlig kort og har ingen mening en å drepe demoner ikke noe mer
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Voodoo Vince!, haha, det spillet er helt forferdelig!
Skate fast, wreck shit
  • 0
Evil Twin, eller Playmo-spillet til PS2. Ugh, dårlige minner...
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Empire Earth 3
RE5
Big Rigs
texas chainsaw masacer
Tungur Knivur
  • 0
Tetris :<
  • 0
Big Rigs
Det E.T. spillet
og Dragoins Lair (NES)
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
TETRIS??? det er jo det mest epic geniale spille ever da!
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Siterer Lord boms:
TETRIS??? det er jo det mest epic geniale spille ever da!


Enig der! Det tester dine evner til å se hvordan boks-lignende-ting skal settes sammen!
Decyfered!
  • 0
verste jeg har spilt er Blue Dragon til 360. Spilte demoen i under 5 min og fant ut at jeg aldri skulle spille det spillet igjen!

Lagt til 2009-07-12 20:33:
Siterer Faunvik:
Citerer Lord boms:TETRIS??? det er jo det mest epic geniale spille ever da!

Enig der! Det tester dine evner til å se hvordan boks-lignende-ting skal settes sammen!


det gir deg god trening i å pakke inn i bilen etter en handletur på IKEA

http://www.youtube.com/watch?v=QMKTdrQqpNk&feature=PlayList
&p=E95E0D61649D0279&index=0
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg så noe sånn tetris greier på The Simpsons en gang! Homer forma alt som tetris blokker og stacka dem i bilen!

Digg sang!
Decyfered!
  • 0
Siterer Svampeline:
Tetris :<


litt enig der, ja klart det er genialt, men det er jo gørr kjedlig etter 15 min ;>
  • 0
Vel, Lord of the Rings: Conquest ligger ganske høyt på min liste. Det eneste dårlige innkjøpet jeg har gjort til PS3...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Blir vel Empire Earth III. GRØSS
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Prøvde Fuel-demoen i går. Det spillet blir aldri kjøpt, for å si det sånn.

Maken til kjedelig spill skal man lete lenge etter
Ikke se!
  • 0
Kabal spill!
Decyfered!
  • 0
Siterer Maggot:
Se the Angry Nintendo Nerd, på Youtube. Der har du en god del drittspill.

Men det jeg har spilt? ..Et eller annet Toy Story spill på PC. (Jeg måtte hjelpe fetteren til en kompis med "Søppelmonster bossen"


Ikke kødd med toy story!
Toy Story 2 til PC var et av de beste spillene jeg viste om da jeg var mindre!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ordeventyret og Matematikkeventyret. Hater spill som vil få meg til å lære, ikke at jeg hater lærdom i seg selv, men når produsentene går inn for noe så graverende er hele happinessen drept.
Siterer AcH Clawed:
Ikke kødd med toy story!
Toy Story 2 til PC var et av de beste spillene jeg viste om da jeg var mindre!

Husker jeg kom til et sted i spillet som var sinnsykelig frustrerende - var oppe på loftet i huset til han fyren (husker ikke om det var han jævelungen eller han snille...) og ikke kom forbi, det endte med at jeg kastet spillet på sjøen btw...
Siterer ISAF:
texas chainsaw masacer

lol: http://www.youtube.com/watch?v=bVtwVXMPBY8
  • 0
Gta iv!!!!!!!!!!! hater det
neida bare tuller her er det: Brain training. kem i svarte fa+n gidd å kjøpe mattespill som man kan spille i fritiden jooohooo så gøy da
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer ISAF:
RE5



Superman 64 eller det E.T spillet. Eller la oss si E.T spillet, fy søren
  • 0
Vanskelig å bestemme seg, det er jo så mye dårlig der ute Men om jeg skal si kun et spill må det bli "Terminator: Salvation." Det var rett og slett blottet for alle slags spor av kvalitet. Kontrollene sugde, historien sugde, gameplayet sugde, det var repetivt.. ja, det meste var egentlig ekstremt dårlig.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer Majesty:
Vanskelig å bestemme seg, det er jo så mye dårlig der ute Men om jeg skal si kun et spill må det bli "Terminator: Salvation." Det var rett og slett blottet for alle slags spor av kvalitet. Kontrollene sugde, historien sugde, gameplayet sugde, det var repetivt.. ja, det meste var egentlig ekstremt dårlig.


AMEN! I'm with on that!
Decyfered!
  • 0
Plumbers don't wear ties til 3do
det er verdens verste spill, noen vil ikke kalle det spil engang.
  • 0
Et Olsenbanden.jr spill vet ikke hvilket. Men det er driit dårlig . Du blir lei av og spille det etter 3min det ble jeg.
"Doh!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!