Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdoms of Amalur Reckoning ~ Offisiell tråd ~


Har nettopp lastet ned demoen og spiller på den nå,det ga mersmak og spillet skal definitivt kjøpes på realese dato!
Noen flere som har prøvd demoen enda?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Prøvde den i går, men syns ikke at den falt i smak. Kan være noe med at jeg syns at kontrollen var kontete, og at spillet lagget.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Prøvde den i går, men syns ikke at den falt i smak. Kan være noe med at jeg syns at kontrollen var kontete, og at spillet lagget.


Spilte du det på PC?
For der lagget det

Har ikke prøvd den på konsoll, men jeg må si jeg vil ha mer...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Spilte den på PS3.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fullførte demoen på PS3 igår og merket ikke noe til at det lagget,det eneste minuset var noen grafikkproblemer som dukket opp på slutten,når jeg gikk ut av hus og bekjempet noen fiender i skogen.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg klarer liksom ikke å velge hvilken plattform jeg skal kjøpe det til, jeg har jo alle
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Jeg klarer liksom ikke å velge hvilken plattform jeg skal kjøpe det til, jeg har jo alle


Selv valgte jeg PC.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Creteck:
Jeg klarer liksom ikke å velge hvilken plattform jeg skal kjøpe det til, jeg har jo alle


Selv valgte jeg PC.


Det lagget så mye på PC(demoen..), og jeg har en PC som kjører både Crysis og The Witcher 2 på max grafikk uten lagg.
jeg har også oppdatert driverene, så det er ikke problemet...

Hadde det bare vært for 0 lagg, så har jeg kjøpt det til PC.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Lastet ned demoen og spilte det på PS3. Var forsåvidt ganske fornøyd. Det eneste som virkelig irriterte meg var kamera vinklingen og hvordan "archery" fungerte på... men jaja, spillet skal uansett kjøpes! Can't wait
kvar dag dansar eg i bergen by og roper "eg e heit og eg veit det" på engelsk - kos
  • 0
Falt virkelig ikke i smak. Grafikken var grei, stemmeskuespillet nogenlunde ok, character customisation hadde et godt utvalg osv., men det fenget bare ikke. Dessuten var kameravinklingen høl i huet. Tror nok det er bare meg som er lei de litt mer "barnslige" RPG'ene (som Fable III f.eks. eller RPG i det hele tatt) for tiden. Kjøpes nok en god stund etter release.

Btw: Jeg fikk Mass Effect 3 weapon og armor ved å laste ned og launche demoen (Xbox 360) så de er tilgitt.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Likte faktisk ikke demoen..ikke min type spill
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Dette er et spill jeg gleder meg stort til og spesielt med tanke på at jeg elsker RPG-spill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Testet demoen nå.
Syns ikke noe særlig om den.

Mulig jeg kjøper det når det ligger under 200kr.
  • 0
Siterer Creteck:
For dere som syntes demoen var for mye bugs og glitch.
Les dette, kanskje dere kjøper spillet like vel...sånn som meg
http://www.vg247.com/2012/01/28/38-studios-clarifies-reckonings-
online-pass-apologizes-for-buggy-demo/

Gode nyheter,gleder meg enda mer til spillet kommer i postkassa!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Skal mest sannsynlig forhåndsbestille det i morgen...men jeg er fortsatt usikker på hvilken konsoll jeg skal velge
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Fikk spillet til PC i dag og gleder meg som et lite barn til å spille det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Allerede i dag
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Prøvde demoen. Det falt ikke i smak i det hele tatt. Stemmeskuespillet var dårlig, noe som gjorde at det å følge med i historien bare ble kjedelig og irriterende. Ok grafikk, og greit kampsystem. Neitakk du.
  • 0
Spillet minnet om Fable blandet med den grafiske stilen til WoW og dialoghjulet til Bioware. Står virkelig på sine egne bein og virker ikke som en simpel ripoff eller en mislykket blanding av action og RPG. Tror nok jeg skal forhåndsbestille det pga. jeg likte demoen.
  • 0
Minnet litt om Fable, men med litt bedre gameplay, blir nok et kjøp
Yes
  • 0
Enig, men det som alltid har irritert meg mest med Fable serien er at de har alltid fucket opp bevegelse i spillet. Personen ser ut som han sklir bortover bakken. Heldigvis er ikke dette tilfellet i Reckoning.
  • 0
Forhåndslastet spillet på Origin i går. Skulle egentlig ebstille spillet via Steam ,men med tanke på at Steam var så sent ute (fuck you EA!) mått ejeg bestille det via Origin.
  • 0
Selv forhåndsbestilte jeg det fra GMG siden de hadde den beste prisen. Origin er generelt skamdyrt for oss i Norge siden de gir oss priser som er høyere enn butikkprisene.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Selv forhåndsbestilte jeg det fra GMG siden de hadde den beste prisen. Origin er generelt skamdyrt for oss i Norge siden de gir oss priser som er høyere enn butikkprisene.


Hadde en rabattkupong, så kjøpe spillet for 364 kr.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!