Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Fighting Club


Siterer Tommy Kvaernerud:
Hvordan er det egentlig?
Er det mest likt SF eller Tekken, eller er det en god balanse mellom begge?
Og hvordan er vanskelighetsgraden i forhold til f.eks SFIV?

Er som en videreutviklet versjon av SFIV, bare med Tekken karakterene som har moves basert på spillene de kommer fra. Dette bringer mye større og enklere kombomuligheter som gjerne baserer seg i juggels, ground bounce etc. Er jo også lagt mye i team tagging så det er mye å lære seg. Er derfor både enklere og vanskeligere, men spillet virker generelt greiere til nykommere i forhold til SFIV ja.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Alrighty!
Da skal jeg revurdere det neste gang jeg har noen kroner til overs.
SSFIV har vært ålreit det lille jeg har spilt og jeg var fan av tekken serien tidligere, så det bør nesten få sin plass i den tynne fightingspill samlingen min.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dæven å gøy det var å spille mot noen. Fant ut noen ting om spillets mekanikker. Veldig morro
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har veldig lyst på SF x Tekken, men jeg har ikke spilt fighting spill siden jeg var barn...er det enkelt å lære? Har hørt at de har gjort det enklere en SSFIV.
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
  • oma
  • oma
Jeg er ikke spesielt imponert med SFxT :/ Jeg er derimot frelst på ultimate marvel vs capcom 3 ^^ dødsmoro!

Jeg har fått laget en side på facebook for fighting games på vestlandet da ^^ Om dere søker opp FGC Bergen så kan dere se en Tekken 6 turnering som skal bli arrangert i slutten av mai den 26. april Det blir bra! Håper noen av dere har lyst å komme på den ^^
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg driver for tiden med the tower of challenge på Mortal Kombat. Det er til tider jævlig og vanskelig. Datamaskinen bruker de kjipeste triksene i boka men det er så digg å komme seg forbi noe man har slitet lenge med.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skullgirls kommer 11. april på XBLA (PSN TBA). Jeg ser frem til det, har hørt det er veldig balansert og gameplayet ser genuint ut.

Et team på to karakterer ser foreløpig ut som det beste valget. Tror derfor jeg vil fokusere på å lære Cerebella og Ms. Fortune med det første. Har holdt øye med de to; ser ut som en veldig mobil grappler og en solid rush-down karakter (de komboene med hodet til Fortune ser absurd artige ut). Skal selvfølgelig prøve meg frem med alle karakterene. Double ser veldig skummel ut (og da snakker jeg ikke bare om utseende).

Siterer Eisenheim:
Har veldig lyst på SF x Tekken, men jeg har ikke spilt fighting spill siden jeg var barn...er det enkelt å lære? Har hørt at de har gjort det enklere en SSFIV.

Se litt øverst på denne siden du
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siden jeg strengt tatt nesten aldri har spilt fightingspill, tror dere at SFxT kan være noe for meg? Kan det passe for en som ikke er ekstremt inni fightere?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siden jeg strengt tatt nesten aldri har spilt fightingspill, tror dere at SFxT kan være noe for meg? Kan det passe for en som ikke er ekstremt inni fightere?

Siden det er det som er mest aktuelt + kombinerer de to største seriene + er gjort noe mer tilgjengelig for nybegynnere = ja, vil si det.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Hmm. Får tenke på saken. Hvis det blir et kjøp er det mulig at jeg blir litt mer aktiv her i tråden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvis det i det hele tatt er noen der ute som spiller BlazBlue: Continuum Shift, så spiller jeg det i disse dager. I tillegg til Skullgirls og SFxT da.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
  • oma
  • oma
Blazblue er fett, men jeg har aldri lært meg det skikkelig. Skullgirls virker også moro, men begge spillene må vente til jeg har lært meg UMvC3 skikkelig.

Minner om turnering i UMvC3 i Bergen den 31. mai, lagde ett emne om det her på forumet også for dem som er interesserte. Det er også mulig å spille Tekken 6 og Soul Calibur 5 for dem som vil det ^^
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!