Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon (Gray, R/S-remakes, Gen VI)


Så, om man skal følge mønsteret game Freak har hatt tidligere, så skal den tredje installasjonen til Pokémon-serien komme i slutten av 2012. Noen som ikke tror de vil slippe en tredje versjon her? Hva med remakes av Gen III? Om så, når vil disse bli sluppet?

Og, sist men ikke minst, hva tror dere om Gen VI? Vil de fortsette i kjent stil, eller forstår de at det begynner å bli vanskelig å komme med nytt innhold?

Personlig syntes jeg en re-boot hadde vært perfekt for Gen VI! Nytt kontinent, nye settings, blandet bruk av alle de Pokémon som allerede er laget og fiksing/tweaking av hvordan forskjellige ting fungerer. Kanskje 3D-verden, om dette fungerer bra!

Se for dere at spillet for eksempel kan ha fem forskjellige startposisjoner, hvor man på hver posisjon kan velge mellom de tre starterne til én generasjon.

Hva tror dere? Del gjerne om noen finner nyheter om de kommende spillene!

EDIT: Nå vet vi jo at det kommer "Black & White 2", så hva tror dere om dette? Vil disse to være i stedet for en standard tredjeverson (Gray), eller vil det bare være en fortsettelse til de to første spillene?
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Håper selv på 3DS-Pokémon, selv om det innebærer at jeg faktisk må kjøpe konsollen pga ett spill. Men det har så mye potensiale, så det gjør jeg gladelig. Har jo tross alt minst et spill fra hver generasjon og det er min absolutte favorittserie innen spill, så ser frem til seriens fremtid.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Pokemon og Mario Kart er det eneste som har fått meg til å kjøpe håndholdt konsoll tidligere, så det sier jeg ikke nei til.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
hm jeg snakket da med en venn av meg som leser japanske sider angående pokemon. Jeg tror nok vi ser pokemon ruby & saphire remakes, men tror nok en rebooth hadde vært perfekt for game freak. Som sagt kunne ønsket dem la inn for eksempel 3 verdner i et spill eller andre ting
  • 0
Hadde vært sjukt digg med Ruby/Sapphire-remakes. Da skulle jeg serr ha vurdert 3DS.
Let the voice of love take you higher
  • 0
er blitt offisielt at pokemon black & white 2 slippes i japan i sommer 2012
  • 0
Til DS og greier. Da ser det ut som jeg slipper i gå til innkjøp av 3DS med det første. Men hvorfor en oppfølger? Betyr dette at vi ikke får noen nye pokemon eller ett nytt område?
Let the voice of love take you higher
  • 0
hm jeg er ikke riktig sikker enda, men bare at det er blitt sluppet black version 2 og white version 2 av pokemon spillene skal visst kuryem pokemonen være fusjonert med zekrom og den andre. ikke noe mer info for øyeblikket
  • 0
Hvis Japan får det i juni, betyr det at vi får det sent 2012 eller tidlig 2013. Lang ventetid, med andre ord.

Vet ikke helt hva jeg skal synes. Pokemon Black 2 & White 2? Til vanlig DS?
Men det er jo nytt Pokemon, så det er automatisk et kjøp.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvis Japan får det i juni, betyr det at vi får det sent 2012 eller tidlig 2013. Lang ventetid, med andre ord.

Vet ikke helt hva jeg skal synes. Pokemon Black 2 & White 2? Til vanlig DS?
Men det er jo nytt Pokemon, så det er automatisk et kjøp.
er man en pokemon fan og vil utforske nye ting hele tiden er det jo ganske greit å kjøpe selvom det er til ds. Og det er første gang de slipper en fortsettelse til pokemon spillene
  • 0
Black 2 & White 2 ?

Er dette nye spill, eller bare re-release med litt ekstra innhold?
Lukter kraftig melking..
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Har en følelse av at dette blir re-release med litt ekstra innhold, selv om det er to spill. Liksom en dobbelversjon av Yellow/Crystal/Emerald/Platinum. Jaja, skal ikke si noe sikkert før Nintendo kommer med mer info.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer YouHaveAProblem:
Black 2 & White 2 ?

Er dette nye spill, eller bare re-release med litt ekstra innhold?
Lukter kraftig melking..
tror ikke det blir en re-release game freak vet hva de gjør de vil vell lage en fortsettelse alle pokemon fans vil ha nytte av vi får bare vente å se
  • 0
Dette kan bli spennende, ja. Er en ny måte å gjøre det på ved å lage en direkte oppfølger isteden for en forbedret tredjeversjon... tror dette kan bli bra.

unpopular(?) opinion: jeg håper egentlig ikke på 3D-verden, som i 3D-modeller brukt til alt. (3DS-effekt med den 3d-en som allerede finnes, though, er greit). Pokémon et et spill som har holdt seg i 2D (sprites) så lenge, og jeg vil egentlig det skal fortsette sånn, selv om 3D-verden hadde sett fint ut. Jeg liker 2D-grafikk, og det er fynd at nesten alle gikk over til eksklusivt 3D for mange år siden.

inb4 "nytt pokemonspill, dette suger, de burde holdt seg til de 150 første"
Take off every zig, for great justice
  • 0
Ble veldig overrasket over Black/White 2, ser frem til mer info. Ellers ville jeg ikke sagt nei til en R/S/E remake, med mer innhold, litt end game content, som i D/P og B/W.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
hehe som sagt enig med sonic og link som alltid^^ og hvem vet game freak skal sikkert lansere pokemon spill til neste år og;P
  • 0
Liker alltid remakene best (FR/LG og HG/SS er mine soleklare favorittspill!), så håper veldig på R/S/E-remake!
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
jeg kunne tenkt med red & blue i remake bare med grafikken fra pokemon black & white. selv sku jeg likt å se ruby og saphire:p bare pokemon kommer til ds eller 3DS blir jeg fornøyd
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Jeg synes Nintendo gjør det vanskelig å bestemme seg for hvilke Pokemon-spill man skal kjøpe. Jeg har ikke kjøpt et Pokemon-spill siden Sapphire fordi jeg stadig har følelsen av at en remake, ny versjon (à la Crystal, Emerald osv) eller en helt ny generasjon er rett rundt hjørne.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer KiDD:
Jeg synes Nintendo gjør det vanskelig å bestemme seg for hvilke Pokemon-spill man skal kjøpe. Jeg har ikke kjøpt et Pokemon-spill siden Sapphire fordi jeg stadig har følelsen av at en remake, ny versjon (à la Crystal, Emerald osv) eller en helt ny generasjon er rett rundt hjørne.


joda jeg kan føle med deg der KiDD, men jeg har ikke venta di årene så jeg vet at nintendo og game freak og pokemon company lager brae pokemon spill!
  • 0
har sett to nye pokemon trailere fra black version 2 og white version 2! blir 2 heftige spill det
  • 0
Har liten tro på at spillet blir like bra som det forrige, men skal holde øye med det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Del gjerne lenker til trailere osv.!
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Her er en trailer for de som er interessert: http://www.youtube.com/watch?v=8vRbYMFO2nc

Liker ikke helt personene vi kan være, og må si at jeg har lave forhåpninger til spillet, i forhold til det jeg pleier å ha til nye spill i serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!