Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

POKEMON!!! =]


åhh det ar tider det 1.klasse pokemon var så stort 1999-2000 da det virkelig ble populært. Alle hadde enten blå eller rød. en kompis av meg var i japan og skaffet seg grønn! Også kortene da hadde litt over 3000 på et tidspunkt. så gikk årene og pokemon feberen debbet av en smule inntil gull sølv og krystall kom. så var det påån igjen en liten stund.

Så gikk deet to nye år og ingen drev med pokemon lenger. Men....
så kom sapphire og ruby (gikk i 5. klasse da) fullstendig spillegale igjen.
Fanga hver eneste pokemon (og noen ekstra med fire red og gameshark)
etter det har jeg ikke brydd meg om det lenger.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Nå kommer jo Diamond og Pearl snart men de fjerde generasjons Pokemonene er så kjedelige og fantasifulle til og med i forhold til Ruby og Sapphire-pokemonene som jeg vet mange syntes var dritkjedelige. De nye ser ut som de kommer fra et barneprogram med "tillatt for alle" merking.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Pokèmon er jo bare drid bra Husker når jeg var liten å byttet kort hele tiden i friminutta på skolen Selvfølgelig lurte jeg til meg noen glins kort men ble også lurt jeg og
I feel the Need, the Need for Speed
  • 0
Ja, det var tider det. På den tiden spillte det ingen rolle om man hadde kjent hverandre i flere år eller bare traff hverandre på gata, Alle var villige til å bytte med hverandre.
Av og til lengter jeg tilbake til den tiden.
Blant yndlings-kortene var Charizard med RØD skrift.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Husker jeg bytta bort Celebi
Heihei
  • 0
Pokemoooon!
Husker at jeg hatet de krapylene, men nå er jeg ok med de og urderer på å skaffe meg Pearl.

Vil ha en gjeng med katte pokemon, men har ikke peiling på pokemon... Kan noen si meg et par katte aktige pokemon? Også skal jeg ha two psyducks, en til å evolve og en som skal forbi en liten søt mongo and for alltid!
  • 0
katte pokemon må vel være persian og meouth
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Pokemon ga meg aldri noe annet enn ..vell, det ga meg ingen ting for å si det sånn
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Hadde dilla i 1., men nå syns jeg det bare er teit! men da jeg hadde dilla, bare måtte jeg ha alt Den største dillaen jeg har hatt.
Men de aller første pokemonene er fremdeles litt kule.
Mvh. Julenissen
  • 0
Men Pokemon Stadium til N64 ruler da. Spesielt minispillene!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Spilte bare gull, men det tror jeg jeg kunne runde i blinde
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Heisann, noen som har den "orginale" eller "eldste" Charizarden som kom ut (skadet 100 hp med firespin og hadde 120 hp), hvis noen av dere har den så vanlikste add "[email protected]" på msn accounten deres.

Takk
  • 0
Siterer Charizard:
Heisann, noen som har den "orginale" eller "eldste" Charizarden som kom ut (skadet 100 hp med firespin og hadde 120 hp), hvis noen av dere har den så vanlikste add "[email protected]" på msn accounten deres.

Takk


hehe, jeg har den
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spilte gul versjon igjen for ikke så lenge siden. Det er faktisk litt morsomt å spille. Jeg hadde rød versjon når jeg fikk det første, og jeg husker jeg fikk Charizard opp i level 100. Den knuste alt. Gode minner
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer fanzypanzy:
pokemon gul og silver/gold var utrolig gode spill. Husker jeg likte Gul bedre enn blå og rød siden siden man på gul kunne spille som ash(mer eller mindre). Man kunne lizzm få pikachu samt alle de der squrtle, charmander og bulbasaur. Også skaffet jeg meg sparrow, og til slutt var jeg akkuratt som ash på TV-serien . Husker jeg spilte kortene også litt og samlet masse på dem.

Ble desverre skikkelig skuffa over de spillene på GBA. Pokemon var liksom blitt for enkelt og det var en skikkelig turn off at det bare var en verden man kunne boltre seg på i motsetning til på Silver der man hadde både en ny og en gammel verden man kunne dra til.

Kanskje jeg kommer til å skaffe meg de nye spillene til DS, men etter skuffelsen på GBA venter jeg nok litt med å kjøpe dem. Uansett skal Pokemon få litt vanskligheter med å konkurere med FF spillene nå som jeg har fått dem på PSP.


Jeg tenker akkurat på det samme xD Å skaffe meg Pokemon igjen... siden jeg solgte det >_> We gotta meet online 8D
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
hehe gode gamle pokemon, jeg vet ikke hvor mye jeg spillte det når jeg var litten men nå er det slutt, spiller bf2 nå
ska eie
  • 0
pokemon hvar det eneste spillet jeg spilte når jeg var liten fikk ikke øynene bort fra spillet
  • 0
Spillene er gode
ingen kan si noe på det lol

men mer andre spill for meg og
  • 0
Pokemon Blue, ingen over, ingen ved siden av!
  • 0
Spilte, spiller og vil fortsette å spille pokémon. Crystal er veldig bra, husker fortsatt da jeg fikk Gameboy Advance med Pokémon Crystal til 9-årsdagen... Liker også Diamond.

Spiller også kortene, som er kult når du kan spille SKIKKELIG med dem (altså ikke barnslig "flipping" og sånt...)

Det jeg ikke liker er animeen og alle spinoffproduktene- er det rart at folk som ikke vet noe om det ser på det som barnslig?
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Spilte, spiller og vil fortsette å spille pokémon. Crystal er veldig bra, husker fortsatt da jeg fikk Gameboy Advance med Pokémon Crystal til 9-årsdagen... Liker også Diamond.

Spiller også kortene, som er kult når du kan spille SKIKKELIG med dem (altså ikke barnslig "flipping" og sånt...)

Det jeg ikke liker er animeen og alle spinoffproduktene- er det rart at folk som ikke vet noe om det ser på det som barnslig?


Har selv spillt en del Pokemon kort og jeg har en del fra Pokemon Pearl/Diamond sesongen, men jeg sluttet å spille det siden nesten ingen ville spille det med meg

At folk synes at Pokemon er barnslig er ikke rart når animeen er så dårlig som den er. Og jeg må si meg enig i at animeen er utrolig barnslig, men kortene og spillene er mye bedre og mindre barnslig. Så å si at alt med Pokemon er barnslig blir litt feil, men hvis man tenker på animeen så er jeg enig.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!