Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Duty: Black Ops 2 ~ Offisiell tråd ~


Noen som blir med på easter egg på Buried?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Noen som blir med på easter egg på Buried?


Har ikke Xbox, men kan spørre en kompis..
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Har ikke Xbox, men kan spørre en kompis..


Sweet
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Citerer Sommerstad97:Har ikke Xbox, men kan spørre en kompis..

Sweet


Beklager virkelig. Han var på fest.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Beklager virkelig. Han var på fest.
Ah, ohwell. Kanskje en annen gang, da! Har egentlig aldri brydd meg om easter eggene, siden jeg bare spiller solo.
  • 0
Spiller dere Blops2 enda? Kom meg til 9. prestige på en måned, men så la jeg opp. Gadd ikke mere :L
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Enig der, men hadde vært morsomt å prøvd en gang.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Har gått lei av multiplayer etter 5. prestige. Spiller nesten bare Zombies nå
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Har gått lei av multiplayer etter 5. prestige. Spiller nesten bare Zombies nå


Kan nesten si det samme om kompisen min. Zombies for alle penga.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Har gått lei av multiplayer etter 5. prestige. Spiller nesten bare Zombies nå


Spiller du Transit eller de andre mapsene? Kjøpte aldri noen DLC jeg, så har ikke prøvd annet enn det som fulgte med spillet orginalt, men jeg likte ikke Transit helt. Ble litt for langtdrøyt. Er liksom ikke Zombies, men ett annet type spill. Town derimot var veldig morsomt. Kom til runde 32 tror jeg. Der ble det stopp.

Zombies kan jeg faktisk sette meg ned med fra tid til annen. Veldig morsomt, men gidder ikke mer enn ett game av gangen med mindre jeg spiller med venner .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Har tenkt på å gjøre easter eggs en stund, men ingen av vennene mine spiller Bo2 på Xbox, og hvis man prøver å spille online med randoms finner man bare folk som troller eller er elendige.
  • 0
Vil si Buried og Mob of The Dead er to gode baner. Mye bedre enn de originale i BO2. Liker spesielt MotD på grunn av trangheta. Aldri særlig plass og gå rundt og rundt.

Spiller bare hos kompisen.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Spiller du Transit eller de andre mapsene? Kjøpte aldri noen DLC jeg, så har ikke prøvd annet enn det som fulgte med spillet orginalt, men jeg likte ikke Transit helt. Ble litt for langtdrøyt. Er liksom ikke Zombies, men ett annet type spill. Town derimot var veldig morsomt. Kom til runde 32 tror jeg. Der ble det stopp.

Zombies kan jeg faktisk sette meg ned med fra tid til annen. Veldig morsomt, men gidder ikke mer enn ett game av gangen med mindre jeg spiller med venner .


Jeg hatet Tranzit. Så mye unødvendig som var i mappen, alt for mye tåke, alt for langt å reise, alt for mange parts, og hvis man downet en annen plass en town var man fortapt siden det tar 1000 år å komme seg til jugg -.-

Lagt til 2013-08-01 00:20:
Siterer Sommerstad97:
Vil si Buried og Mob of The Dead er to gode baner. Mye bedre enn de originale i BO2. Liker spesielt MotD på grunn av trangheta. Aldri særlig plass og gå rundt og rundt.

Spiller bare hos kompisen.


Mob of the Dead var favoritten min, kom meg til runde 53 før jeg gikk lei der så mye å gjøre, og det tar ikke så alt for lang tid å komme seg til høye runder, siden det er traps i banen.
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Jeg hatet Tranzit.


Godt å høre at jeg ikke er alene.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Godt å høre at jeg ikke er alene.


Jeg hatet Tranzit også, møkkabane.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Eneste som gjør at jeg liker Call of Duty enda er vel konkurranse spilling, selv om League Play overrasket meg. Hatt faktisk mye morro der.
The rush of battle is often a potent and lethal addiction, for war is a drug.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!