Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls: Online ~ Offisiell tråd ~


Prøvde litt jeg også, men beta, so guess what, spillet crasha. Men ingen grunn til bekymring, skal åpne igjen for å teste mer. Wood Elf du? Endte opp med High Elf jeg, og som archer. Bueskytingen lagger bitte litt, syntes jeg.

Hvis du valgte Wood Elf havnet vel du også på Dominion "campaginen", har hørt litt forskjellig om de tre, og Dominion skal visstnok være best. Håper dog spillet blir litt lysere etterhvert. Akkuratt nå er det så mørkt og trist.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Bueskytingen lagger bitte litt, syntes jeg


Spiller generelt lagger innimellom. Karakteren bare stopper opp helt plutselig.

Siterer Ash Ketchum:
Akkurat nå er det så mørkt og trist.


Tja, synes ikke akkurat det er så mørkt/trist når du først kommer ut i Tamriel. Designmessig synes jeg det er ganske tiltalende, men gameplayet er jeg fremdeles noe skeptisk til...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har fått prøvd det i drøye 3 timer, men jeg sitter ikke igjen med noen skikkelige inntrykk. Spillet er hverken banebrytende eller friskt, men til samme tid er jeg ikke skuffet heller. Vet ikke helt hva jeg skal si.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Litt mye A til B gåing. Ikke så mye innovativt der heller. Morsomme emotes da.
mah boi
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Spillet er hverken banebrytende eller friskt, men til samme tid er jeg ikke skuffet heller. Vet ikke helt hva jeg skal si.


Siterer Duck Song:
Litt mye A til B gåing. Ikke så mye innovativt der heller.


Er mye av det samme som jeg føler. Gameplayet og da spesielt kampsystemet kunne kanskje ha blitt litt annerledes enn andre MMO's, siden du i stor grad angriper selv her og ikke lar karakteren gjøre det automatisk. Men da må de sannelig legge til mere enn 5 action bars. Håper virkelig de vurderer det i den endelige versjonen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Duck Song:
Litt mye A til B gåing.


Typisk MMO, typisk The Elder Scrolls. Hva forventet du?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Veldig kjedelig, føler at det er total time waster. Svakt stemmeskuespill (høres ut som om de bare leser fra manuset, ingen innlevelse) Dårlig animasjoner og veldig mye repetisjon. For å si det slik, jeg føler ikke at jeg gidder å legge min tid i enda et helt vanlig MMO spill.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Etter å ha drevet litt i betaen i helga så er jeg fremdeles rimelig usikker på dette spillet. Sitter igjen med litt blandede følelser egentlig. Noe var interessant, andre ting har jeg sett 100 ganger før. Er jo en måned til spillet lanseres, så jeg får tenke litt frem og tilbake i mens. Men hvis de bestemmer seg for å legge til flere action bars, slik at du kan ha flere evner ute om gangen, så skal jeg faktisk vurdere det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg gleder meg ihvertfall til "early access" på søndag. Har likt det jeg har sett sålangt i beta. Håper bare de klarer å holde på subscription modellen da jeg ikke er fan av free to play.
Siterer Glorfindel:
Men hvis de bestemmer seg for å legge til flere action bars, slik at du kan ha flere evner ute om gangen, så skal jeg faktisk vurdere det.

Nå vet jeg at posten din er litt gammel, men man får faktisk muligheten til å bruke 2 våpen på en gang på lvl 15 slik at man i praksis dobble antall abilities man kan ha tilgjengelig. Man kan også velge samme våpenet hvis man ønsker det.
Guild Leder - The Northern Pact - Norsk/Svensk Ebonheart Pact Guild i Elder Scrolls Online http://www.npact.net
  • 0
Siterer mxocosa:
Håper bare de klarer å holde på subscription modellen da jeg ikke er fan av free to play.


Helt enig.

Siterer mxocosa:
Nå vet jeg at posten din er litt gammel, men man får faktisk muligheten til å bruke 2 våpen på en gang på lvl 15 slik at man i praksis dobble antall abilities man kan ha tilgjengelig. Man kan også velge samme våpenet hvis man ønsker det.


Betyr det altså at du kan flytte ut mer enn 5 (?) abilities ved å legge til et ekstra våpen? For det var vel bare fem barer tilgjengelig når jeg prøvde betaen, om jeg husker riktig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Du vil ha en hurtigknapp for å skifte mellom våpen, og når du skifter vil det ha en egen bar. Så du kan ha 2x5 abilities tilgjengelig men bare bruke 5 med et våpen. Også har du jo 2x1 Ultimate ability også da, der også en for hvert våpen.

EDIT: Her er en film som viser hvordan det fungerer i praksis. ESO Lvl. 50 Emperor PvP legg merke til hvordan abilities skifter på hotbaren.
Guild Leder - The Northern Pact - Norsk/Svensk Ebonheart Pact Guild i Elder Scrolls Online http://www.npact.net
  • 0
Siterer mxocosa:
Du vil ha en hurtigknapp for å skifte mellom våpen, og når du skifter vil det ha en egen bar. Så du kan ha 2x5 abilities tilgjengelig men bare bruke 5 med et våpen. Også har du jo 2x1 Ultimate ability også da, der også en for hvert våpen.


I see. Da virket det kanskje litt mer interessant enn det jeg fikk inntrykk av i betaen. Spillet er fortsatt under vurdering hos meg. Vet det egentlig ikke er noe poeng i å gå på et nytt MMO, men vi får nå se.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har alltid hatt lyst på det perfekte MMO spillet, men tror nok en gang at dette ikke er det. Det har ingen kraft som gir meg lyst til å spille det, og det virker for mørkt og dystert. Har på følelsen av at det blir en stor grindfest, og total time-waste. Tror jeg hadde digga combatsystemet de ti første timene, om man ser bort i fra lagg. Utenom det, nei takk.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Har alltid hatt lyst på det perfekte MMO spillet, men tror nok en gang at dette ikke er det.


Det eksisterer under navnet: World of Warcraft >)

Jeg føler litt det samme som deg. At det er mørkt og dystert er muligens ikke det største hinderet for min del, for jeg likte godt den anspente stemningen i hulene i Skyrim. Det største aberet for min del er at jeg mest sannsynlig ikke gidder å sette av nok tid til å få noe ut av dette spillet. Jeg synes ikke kampsystemet var all verdens givende når jeg prøvde heller, men det er godt mulig jeg bare rørte overflaten.

Still, jeg tror jeg kommer til å stå over. Med mindre noen av vennene mine får mani, så venter jeg heller til Warlords of Draenor før jeg begynner MMO spillingen for fullt igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Noen som spiller?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Noen som fremdeles spiller ESO?
  • 0
Føler ESO dabbet av ganske tidlig egentlig. Nesten ingen som snakker om det her inne.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Etter min menig er ESO et av de beste mmo spillene. Nå har jeg ikke spilt så mye mmo spill før. Har spilt Tera, WOW, Aion, Wildstar.

Men ESO har bra grafikk og en veldig bra historie.
  • 0
Siterer elielisa:
Etter min menig er ESO et av de beste mmo spillene. Nå har jeg ikke spilt så mye mmo spill før. Har spilt Tera, WOW, Aion, Wildstar.


Spilte det en del i betaen, men det falt aldri helt i smak. Generelt sett virket det smått interessant, men jeg synes det ble for likt de tidligere TES spillene, spesielt kampsystemet. At du kunne ha så få evner ute samtidig var heller ikke noe jeg satt så stor pris på.

I tillegg klarer jeg ikke å holde meg til flere MMO's samtidig, så alle nye spill blir bare testet litt før jeg går tilbake til Wow
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
For all del. Spillet ser bra ut, men jeg har fått inntrykket av at det prøver for hardt på å være MMO og TES samtidig, og da føler jeg at noe kommer til å mangle i spillet.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Selvfølgelig mangler det en del i spillet. Men det har kommet en del stor patcher. F.eks Craglorn som det var med en trials dungeon. Og det kom en vr 12 dungeon. Nå snart skal det komme en patch med mye nytt.
Når jeg testet ut betaen minnet det meg ikke om noe vanlig mmo spill. Men etter en stund ble jeg mer og mer hekta på det.
Jeg er ESO offiser og driver med rekruttering og noe mer.
Men noen profesjonell mmo gamer er jeg ikke.
  • 0
noe nytt om konsoll versjonen? lett på nette og det nyeste jeg finner er fra mai 2014
  • 0
Siterer taska:
noe nytt om konsoll versjonen? lett på nette og det nyeste jeg finner er fra mai 2014


Godt mulig du har lest det selv innen denne tid, men det kommer på konsoll 9. juni.

Ser også at de har droppet abonnementet nå. Det kommer nok fremdeles ikke til å få meg til å starte å spille, men kan tenke meg at det er en del som vil sette pris på det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kjøpte det i går, siden månedsavgiften er borte. Har egentlig ikke sansen for MMO, men jeg hører at man kan gjøre veldig mye solo, så vi får se. Virker greit så langt hvertfall.
  • 0
Siterer TK Art:
Kjøpte det i går, siden månedsavgiften er borte. Har egentlig ikke sansen for MMO, men jeg hører at man kan gjøre veldig mye solo, så vi får se. Virker greit så langt hvertfall.


Har vurdert å skaffe meg det selv nå som månedsavgiften er borte, men som deg er ikke MMO noe stor favoritt. Hadde du villet sagt i fra om det er verdt å kjøpe det når du har fått prøvd det en stund?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!