Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dragons Dogma Tips


Jeg nylig kjøpte meg Dragon's Dogma, men veldig raskt så finner jeg ut at du kan ikke velge vanskelighetsgrad noe som minner meg sterkt om Demon Souls etc.

Er det noen som har tips om hvordan jeg kan gjøre ting lettere for meg?

Noen steder hvor det er lett å få EXP, loot og penger etc.
My Brain...
  • 0
Jeg syns ikke det var spesielt vanskelig. Er nesten ferdig med new game+ og kommer til å starte på tredje gjennomspilling med en gang.

Anyways, har ikke så mange gode tips.
Det lønner seg hvertfall å alltid ha pawns som er noen få levler høyere enn deg, såfremt du har råd til det.
Pass på at du alltid har en healer med deg. Og gjerne en warrior type som tank (hvis du ikke er det selv).

Hvis du kommer til et område hvor du dør fort, så er det bare å rygge unna og komme tilbake senere, det er vel egentlig det første tipset en får i spillet.

Er ingen bestemte steder hvor det er lettere å få xp eller gold tidlig i spillet, så det er egenlig best å bare følge storyen sakte og passe på at du gjør samtlige quests i hvert nytt område. Spesielt notice board quests gir deg ganske gode rewards, så bare begynn med de enkleste og ta det gradvis så går du ganske fort opp i level.
Lønner seg også å dra tilbake til gamle områder innimellom, for det dukker opp nye quests hele tiden.

Hvor langt har du kommet egentlig?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!