Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Gjelder bare Picture-packs og temaer. Er ikke et stort tap. Men litt irriterende. Jeg har OPEN-NAT.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Samme skjer med meg angående Picture-packs Får en error message og en rar status code. Jeg har og fått en feilmelding som sa at ikke alt funket på Live som normalt i forkant. Hva er det som skjer med Live?
  • 0
Jeg har Moderat NAT.

Kan noen hjelpe meg ?

Jeg har en Altibox fra EB nett. (Fiberoptisk kabel)
Og er ganske grønn når det gjelder slikt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Kanskje du finner løsningen din her kokiri:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=7234&page=
4&last=2009-12-30+18%3A25%3A16


Den guiden hjalp ikke for min del, så jeg måtte kjøpe meg en ny router etter å ha prøvd alt som finnes av guider og hjelp på internett.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har sett guiden der. Men altibox'en har ikke noen statisk IP.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Lat ned siste firmware oppdateringa til modemet ditt. Funka på mitt etter det.

Jeg kontakta utviklerne for modemet og de ga meg link og guide, anbefaler deg å gjøre det samme.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Lat ned siste firmware oppdateringa til modemet ditt. Funka på mitt etter det.

Jeg kontakta utviklerne for modemet og de ga meg link og guide, anbefaler deg å gjøre det samme.


Tusen takk.

Lagt til 2010-01-03 20:46:
Ehm kunne du utdype det litt ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Vell, er usikker på hvordan alt funker til deg da så det blir vanskelig å utdype dette.
Men jeg har da altså et program på PC-en som jeg fikk fra Telenor som jeg gikk inn på. Dette programmet ga meg mye informasjon om hjelp over dette modemet. Her fant jeg firmware, og i der så kunne jeg kopiere ei firmware fil som jeg da fikk fra utviklerne bak modemet.
  • 0
Tror det er ganske annerledes med en altibox
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Skader ikke å sende en mail
  • 0
Nå har jeg gått meg hen og kjøpt meg en trådløs nettverksadapter til 360en min. Jeg kjøpte selvsagt den som er laget av MS-karene, siden jeg er så forbannet rik. På pakka stod det at den skulle være lekende lett å koble til, noe jeg skjønte var bullcrap, men at jeg skulle finne problemer SÅ tidlig, skjønte jeg ikke.

Jeg koblet til saken på 360en min, fikk 360en til å finne nettverket jeg skulle koble meg til og tastet inn WEPen. Men neida. 360en forteller meg at den ikke får noe IP av routeren jeg prøver å koble meg til, og jeg står bom fast.

Jeg har nå prøvd litt fram og tilbake, uten hell. Om noen har opplevd det samme, plix help lizm. I need u so bad!
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Opplevde det samme når jeg skulle koble PS3-en min til det trådløse første gangen, men den koblet seg på etter jeg ga den et par forsøk til. Om det ikke virker, kan du prøve å sette en statisk IP-adresse til Xbox 360. Jeg hjelper deg bare siden jeg er så forbannet kul.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer peterernoob:
Nå har jeg gått meg hen og kjøpt meg en trådløs nettverksadapter til 360en min. Jeg kjøpte selvsagt den som er laget av MS-karene, siden jeg er så forbannet rik. På pakka stod det at den skulle være lekende lett å koble til, noe jeg skjønte var bullcrap, men at jeg skulle finne problemer SÅ tidlig, skjønte jeg ikke.

Jeg koblet til saken på 360en min, fikk 360en til å finne nettverket jeg skulle koble meg til og tastet inn WEPen. Men neida. 360en forteller meg at den ikke får noe IP av routeren jeg prøver å koble meg til, og jeg står bom fast.

Jeg har nå prøvd litt fram og tilbake, uten hell. Om noen har opplevd det samme, plix help lizm. I need u so bad!


i'm no pro, men du må ikke legge inn xboxens MAC adresse i ruteren eller noe da?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
i'm no pro, men du må ikke legge inn xboxens MAC adresse i ruteren eller noe da?


Routeren min har allerede funnet MAC-adressen min, men det går ikke an å konfigurere hvilke MAC-adresser som blir tillatt eller ei, men selve enheten er huket av på "tillatt på WLAN", så jeg tror MAC-adressen min er akseptert n' shit.

Routeren min forteller meg at 360en blir gitt IP automatisk av THCP-skiten, jeg er rimelig sikker på at MAC-adressen min er akseptert og routeren min tar imot info fra 360en min. Likevel hevder min kjære 360 at den ikke ar fått noe IP. Jeg har prøvd å gi den statisk IP, men da sier den bare at det er feil IP. Feil er den dog ikke, da routeren min sier at det er IPen 360en min har fått.

På pakka til den trådløse nettverksadapteren står det at det er lekende lett å koble til. Noen burde saksøke dem for feilaktig trudfacing.

Siterer The Heretic:
Jeg hjelper deg bare siden jeg er så forbannet kul.


LØS problemet mitt, og jeg vil kalle deg kul. Serr.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
UPnP er på? Du har dobbeltskjekket at du har skrevet korrekt WEP-adresse? Får du opp noen error-kode? Har du prøvd med internet-bridge for å se om det ikke er noe galt med adapteret ditt? Har du prøvd å restarte routeren?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
UPnP er på? Du har dobbeltskjekket at du har skrevet korrekt WEP-adresse? Får du opp noen error-kode? Har du prøvd med internet-bridge for å se om det ikke er noe galt med adapteret ditt? Har du prøvd å restarte routeren?



Etter hans problem, kan du hjelpe meg med mitt ?

PS: Du er kul
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Etter hans problem, kan du hjelpe meg med mitt ?


Jeg har aldri brukt eller vært i nærheten av en altibox, så problemet ditt kan jeg nok ikke komme med noe særlig forslag til.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer kokiri:Etter hans problem, kan du hjelpe meg med mitt ?

Jeg har aldri brukt eller vært i nærheten av en altibox, så problemet ditt kan jeg nok ikke komme med noe særlig forslag til.


Du var mitt siste håp.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvorfor er xbox 360 så bra?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Eplemos:
Hvorfor er xbox 360 så bra?


Fordi den ikke ligner på Ps3 =D.. neda, emm xbox er bra fordi det gir best spill opplevelse, har en god kontroll, fin meny med masse av muligheter og problemfritt live...den har ikke blu-ray... men nå kjøper du nå en konsoll for å spille, ikke se film
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
F emm xbox er bra fordi det gir best spill opplevelse


Jeg merker ikke noe forsjell fra PS3 og Xbox.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Citerer simidude:
F emm xbox er bra fordi det gir best spill opplevelse


Jeg merker ikke noe forsjell fra PS3 og Xbox.

jo da, xboxen har bedre nettsystem. XBOX LIVE RULER
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Eplemos:
Citerer K_R_I_S:
Citerer simidude:
F emm xbox er bra fordi det gir best spill opplevelse


Jeg merker ikke noe forsjell fra PS3 og Xbox.

jo da, xboxen har bedre nettsystem. XBOX LIVE RULER


Bedre opplevelse når du spiller over nettet ja, men når du spiller single player er det null forskjell.

EDIT: Noen som vet om man får ny 360 hvis man har en Xbox 360 Core Edition som får RROD?
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Bedre opplevelse når du spiller over nettet ja, men når du spiller single player er det null forskjell.


Det kommer jo helt ann på utviklerne for hvert og enkel spill.
Ta f.eks Dragon Age. Allerede har den nye DLC-en kommet til 360, men ikke PS3, og det er et singleplayer only spill.
Ikke nok med det så virker det som om 360 får fortere oppdateringer til multispill.
Men Ok, kobler du ut nettet så er de like.

Siterer K_R_I_S:
EDIT: Noen som vet om man får ny 360 hvis man har en Xbox 360 Core Edition som får RROD?


FÅr du RROD får du ny konsoll. Enkelt og greit.
Er du snill i telefonen får du en gratis en måned xbox live også
  • 0
Jeg fikk nettop xbox accounten min hacket, jeg joina et mw2 party og spilte med en random guy. Plutselig blir jeg disconected og når jeg logger på så står det at account opplysningene er ugyldig. Nå kan jeg ikke logge in på xbox.com eller live. Noen som vet hva man kan gjøre!!!!!!
Les en bok, pok en snok!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!