Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War ~ Offisiell tråd ~


her kan alt om god of war skrives.
gleder meg sinnsykt til toeren og lurer på hvordan storyen utvikler seg.
god of war 1 var (er) det beste innen sjangeren og håper GOW 2 blir like bra eller bedre.


http://www.gametrailers.com/player.php?id=16953&type=wmv&pl
=game


rart at ingen har lagd en slik tråd før, spillet er jo rått.
også GOW 3 kommer på PS3 så serien dør ikke enda.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Heia.. endeliog kom denne tråden... Er det en spesiel teknikk man må ha når man skal ta den første bossen på GOW God mode??? altså hydraen som man skal ta etter man har fått Posiedons rage eller noe sånt.

PS: Gleder meg noe sykt til GOW 2 kommer ut
  • 0
Det spillet ser sykt ut, det har jo fått tidenes beste karakter (9.5) i nyere tid på www.Gamerankings.com på ps2 spill da. Som er en side som sammenlegger karaktere fra andre spillsider så det sier litt.
  • 0
God of war ser ganske bra ut selv om jeg ikke har prøvd det enda.
xO
  • 0
Da er det på tida at du prøver det darth sith... for det er utrolig kult.
Bytta til nicket K!M
  • 0
Noen her som har forhondsbestilt God of War2?? For det har jeg
  • 0
gleder meg mest til heftige boss kamper.
starter alltid en ny fil på GOW for å sloss mot hydraen
(rå kamp)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Du kan jo lete etter trailere hvor de viser en boss kamp.
xO
  • 0
LAget meg en save rett før jeg skulle ta Ares... Super artig å drepe klonene dine
  • 0
Jeg runnet nettop God of War på God mode nå... de 3 gangene jeg har runnet det før så har jeg fårr noe som heter "Muse keys" .. Hva skal man bruke de til???
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Har runna God Of War, og gleder meg sykt til God Of War II.

Men nå har dem satt datoen til 2. mai!

Må nok vente litt ja.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
det kommer i slutten av april her i europa.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Leste at det komer den 27 april
  • 0
jeg fant god of war spillet mitt
skal runne det
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
*Beklager*
rayray.
  • 0
God of War 2 kommer på ps2, ikke sant?
  • 0
ja men det ryktes om en PS3 versjon ogå.
GOWIII kommer hvertfall på PS3
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Noen som har et tips om hvor jeg kan kjøpe det så jeg får det før releasedatoen?

Har ikke chippa PS2, så jeg kan ikke bestille fra USA.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Siterer kokiri:
skal runne det


Det har jeg gjort for lengst ..men det har vel du også
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Jeg runnet nettop God of War på God mode nå... de 3 gangene jeg har runnet det før så har jeg fårr noe som heter "Muse keys" .. Hva skal man bruke de til???


du må få tak i 2 stykker... den ene ligger bak statuen av atlas... (statuen som holder den store steinen som du må kaste igjennom døra for og komme til graven til sønnen av arkitekten)

den andre er ved det stedet hvor du slåss mot flere vandøde som bruker jå og sverd (du kan også se crounus,som vandrer rundt langt der nede) når du klatrer opp fjell veggen så går du til høyre hvor det er en kiste åpner du den får du den andre!

også går du til rings of pandora og snurrer sulamiten rundt til den gull døra som du ikke kan åpne...før nå, der skal det ligger det plenty med stash

det er et sted til som det ligger plenty med red orbs.. husker du det stedet hvor du skal feste 2 smykker på statuer av 2 gudinner? vel gå til gudenen til høyre og hopp over steinen som ligger der(det ser ut som det ikke går men det gjør det) og følg veien!! du må svømme litt men det ligger som sagt en del red orbs i enden ... slå løs på veggene ved destinasjonen og du blir sterk som en okse!! just so you know(det gjorde du kanskje.. men jeg kom så godt i gang at jeg klarte ikke og la være )
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Ahhh.. Thank You mr-47

Må vel si at jeg trodde jeg runnet det på God mode men det var vist bare på Spartan Mode jeg runnet det på (hviste at det var for lett) Faen.. Det er vanskelig på god mode.. Kom meg til inngangen til "Pandoras tempel" i dag der du skal ta de 1 øyde jævla Cyclopene eller noe sånt Faen det er vanskelig

Ps: Hviste det dær med at man skal svømme til den plassen BTW

PPS: Er det bekreftet at God of War III kommer? eller er det bare et rykte som går... Jeg så et klipp på Youtube der David Jaffe ser at han begynnte å tegne noen skisser for 4 dager siden (sikkert mange månder nå ) men er det bekreftet?
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Ahhh.. Thank You mr-47

PPS: Er det bekreftet at God of War III kommer? eller er det bare et rykte som går... Jeg så et klipp på Youtube der David Jaffe ser at han begynnte å tegne noen skisser for 4 dager siden (sikkert mange månder nå ) men er det bekreftet?


å synd.. kommet til ares på god mode men får fasken ikke til og redde kona og dattera hane (blir provosert )

angående god of war 3, ganski sikker på at det er en don deal altså! som du sa, så sa david jaffe at han hadde begynnt på ideer til spillet.. også på gametrailers. com så er det en egen kolone (hvis du søker på god of war3) TIL god of war 3... men det har ikke kommet noen trailere til akkurat god of war 3 ennå... men 2 arn har jo tross alt ikke kommet (til norge) ennå så jeg vill bli veldig overrasket hvis det kommer i år!

mer sannsynlig kommer det nok i 2008 en gang... og jeg har forresten hørt at god of war 2 skal komme til ps3? hørt noe om det du eller Skillmarsen?
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
tror nok ikke at jeg har hørt noe om at God Of war kommer til PS3... Men det kan hende... Alt jeg har hørt det er at det kommer et God of War spill til PSP men det kommer til å bli et annet spill en det du kjøper til PS2 og kansje PS3... Tror faktisk at jeg skal kjøpe meg en PSP bare for å ha det spillet

Hehe litt kult at de vet at God Of War 2 kommer til å bli en Stooor sukses... Eller.. det har jo blitt en sukses .. Så det er bare bortkastet tid å lure på om de skal produsere et God of War 3 spill.. men tror nok at de ikke kan lage God Of war bedere nå såm 2ern er ute... Tror nok at 3ern kommer til å bli en God of war 2 rippoff

PS: Selv om jeg viste det om at man skal svømme til den plassen såå kan det jo hende at det er noen andre som ikke viste det ¨

Suuuuper kjipt at de har utsatt utgivelses dagen på GOW 2.. Det er så kjipt at alt kommer så tregt ut i norge
  • 0
Siterer Skillmarsen:
tror nok at de ikke kan lage God Of war bedere nå såm 2ern er ute... Tror nok at 3ern kommer til å bli en God of war 2 rippoff ¨


det er fullt mulig.. gamplay messig så blir det en stor sjangs for det... men grafikken blir uber heftig fordi.. vel det er jo ps3 om et år eller kanskje mer så det bare må bli bra... og gameplay messig, sony er ikke en gjeng suppe gjøkker heller... de finner sikkert på noe lurt det er jeg sikker på! +om ikke annet så må vi jo finne ut slutten på triologien..

Siterer Skillmarsen:
Suuuuper kjipt at de har utsatt utgivelses dagen på GOW 2.. Det er så kjipt at alt kommer så tregt ut i norge


i know.. først måtte vi vente i nesten et halvt år på ps3.. og det ble for liten sending på wii(er ikke nintendo fan, men likevel) god of war 2 er blitt utsatt i 2 måneder osv osv... det suger og bo så langt unna gamer etopia.. de mest hardcore gamere lever her og i asia... ikke i usa.. synes at japan kan sende god sakene hit i stedet også prioriter usa som nr 2
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
synes at japan kan sende god sakene hit i stedet også prioriter usa som nr 2


Helt enig dær ja. At Europa får ting før amrikanerne. IN YOUR FACE BUSH!!! mohahaha
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!