Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War ~ Offisiell tråd ~


er i rings of pandora nå. har funnet 1 muse key.

GOW 2 kommer ut snart
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Er det bare meg eller er "Desert of Lost souls" den værste plassen på spillet?
  • 0
Eer litt små forvirret til når God of war 2 kommer ut... http://www.gamereactor.no/previews/107468/God+of+War+II/ her står det et det kommer ut den 2 mai... men http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=53242 hær står det et det kommer ut den 27 april.. Kan det hande at siden Playx.no Ligger i danmark så kommer det ut i danmark før norge?
  • 0
er i hadez plassen nå.
skillmarsen, det er jo ikke så stor forskjell på realesen.?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det er ikke så stor da... men Jo tidligere God of war 2 kommr jo bedere blir det... ikke sant?
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Det er ikke så stor da... men Jo tidligere God of war 2 kommr jo bedere blir det... ikke sant?


seff
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Bestemte meg for å runne God of War på Spartan mode i dag (har gitt opp god mode) Å men jeg var på første banen å drepte hydraer så letet jeg over hele mappet men fant ingen hemelige plasser... Så jeg begynner å lure på om det er noen der i det hele tatt.. Noen som har funnet noen hemeligheter der?
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Bestemte meg for å runne God of War på Spartan mode i dag (har gitt opp god mode) Å men jeg var på første banen å drepte hydraer så letet jeg over hele mappet men fant ingen hemelige plasser... Så jeg begynner å lure på om det er noen der i det hele tatt.. Noen som har funnet noen hemeligheter der?


nei.
forresten så runnet jeg det i dag og har nettop starta på god mode.
hvor langt kom du får du "ga opp"?
jeg har nettop kommet av båten
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg kom til Inngangen av Pandoras Tempel... Der du skal ta de 2 cyclopene eller hva faen de heter for noe... huff så vanskelig + at jeg har ikke tolmodighet til å hakke på et monster i en halv time før det dør
  • 0
faktisk greide jeg det på esy en gang på 3 timer
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hehe.. Rekorden min er 4 timer
  • 0
blades of chaos lvl5, poseidon's rage lvl. 3, hadez army, lvl 3,
meduzaz gaze lvl. 3
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Alt på fult ja... klarte det en gang.. Kuste alle krukkene og Kassene jeg kunne ødelelege ... Blades of Chaos går bare til 4 btw
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Alt på fult ja... klarte det en gang.. Kuste alle krukkene og Kassene jeg kunne ødelelege ... Blades of Chaos går bare til 4 btw


de e feil. de blir helt røde.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
noen som har lest anmeldesen til vg på god of war 2

det fikk terninkast 6

gleder meg
the force will be with you
  • 0
Siterer kokiri:
de e feil. de blir helt røde.



Får man de helt til 5???? JEg har bare fått de til 4 så er de på Max.. Og da er de røde

Siterer rosaemil:
noen som har lest anmeldesen til vg på god of war 2

det fikk terninkast 6

gleder meg


Tror nok ikke at det var en shokker

Det jeg gleder meg mest til er Pegasus kampene... WOW får ereksjon bare jeg ser på de

Ahh tenk bare på det.. Fly rund og drepe Undeads. Kommer til å bli så syyyyyyyket tøft Det er garanter en fight som kommer til å gå ned i Spill historien (hvis det finnes noe sånt da )
  • 0
da er det noe feil med spillet ditt skillmarsen.
lvl. 5 da blir de helt rosa,røde,oransje blanding
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg tror fortsatt at det går bare ann å levle de til 4.... Hvis det ikke kommer flere personer og sier meg i mo
  • 0
søk etter info da.
jeg lyver ikke
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hm... tror nok at du har rett... Søkte på google der ser jeg et de går til 5... Faen da må det være noe feil med spillet mitt... Huff

Jeg dro på Wikipedia for å se etter om det stod noe der... Men fant noe som virket mere intresant... http://en.wikipedia.org/wiki/God_of_War_%28video_game%29.. Der leste jeg at de har skrevet manuset til en God of War film... Om de skal lage den det hvet jeg ikke men vi får håpe det
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Hm... tror nok at du har rett... Søkte på google der ser jeg et de går til 5... Faen da må det være noe feil med spillet mitt... Huff

Jeg dro på Wikipedia for å se etter om det stod noe der... Men fant noe som virket mere intresant... http://en.wikipedia.org/wiki/God_of_War_%28video_game%29.. Der leste jeg at de har skrevet manuset til en God of War film... Om de skal lage den det hvet jeg ikke men vi får håpe det



leste dette i et GR blad i 2006 at "kratos inntar kinolerretet"
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Værsåsnill, ikke lag God Of War film. Please.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
God of War som film ja... Uff, det lover ikke bra!

GoW er ett fantastisk spill,
men jeg trur virkelig ikke at det blir en bra film
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
vel tenk etter.
og håp at filmen blir bra.


EDIT: hvis det blir noe av det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
jeg har toeren
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!