Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War ~ Offisiell tråd ~


ok tusen takk nemos og mr47, fikk det til må jeg
  • 0
Satt litt fast der jeg og
  • 0
hehe nå trenger jeg faktisk bittelitt hjelp igjen jeg ^^lol, når jeg dekker hullene der batene kommer ut av, så greier dem fortsatt og komme seg ut, anny help ?
  • 0
Har du rett statue på rett hull? Skjoldet må være inntil veggen, hvis skjoldet er forran hullet og statuen står helt inntil, da skal det være tett
  • 0
ojja, shit takk jeg er skikklig overtrøtt nå
  • 0
noen som vet hvordan man kommer seg ut det undervannsrommet med alle sagene og spyda ?

Lagt til 2007-09-16 15:11:
nvm greide det
  • 0
Fant du de to Muse key'ene? Bare vandra rundt og leta etter kister så fant jeg de Fikk en fin liten belønning, lønner seg å finne de Og det spyd og sag rommet var jæ*lig, første gangen jeg gikk inn, så bare *wtf* så døde jeg
  • 0
hehe, men har du gjort det dere med å hoppe over lavan? jeg greide den første men, det kom en til lava...helt umulig
  • 0
Mener du inne i Maze'n? Der er det jo bare å dobbel hoppe, og time med platene. Har bare kommet til den hallen med de rullende kulene, så er ikke skkert jeg har kommet dit enda
  • 0
greide det jeg nå, det du må i hallen med kulene er å gå inn den fjerde døra som er der, ganske lett egentlig

Lagt til 2007-09-16 18:05:
har du komt deg til, der vannet rundt den store statuen går, og du må snu på noe greier sånn du åpner veier ?
  • 0
fant det ut nok en gang <
  • 0
jeg er der jeg skal få alle blokkene riktig sammensatt sånn jeg får ett smykke...det er faen meg vansklig, tips takk....(hinthint nemos) ^^
  • 0
Når kommer chains of olympus??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
øhm crazy kraken, du vet vel ikke tilfeldigvis hva jeg skal gjøre på puzzle'et ?
  • 0
Trur ikke jeg har kommer dit enda, måtte på familie middag så har kke fått spilt noe
  • 0
greide det nå, var bare at en av blockene ikke var helt inni
  • 0
runda det sånn serri, dette er det beste historien i ett spill som har blitt laged asså
  • 0
Siterer vpvmeizter:
runda det sånn serri, dette er det beste historien i ett spill som har blitt laged asså


i know det er på topp 5 lista mi (på andre plass)... helvetes serie/spill
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
skal prøve å runde det på god mode
  • 0
haha, har en bugg sånn det kommer evig røde seller
  • 0
hva skal man egentlig med Musekeys?
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
hva skal man egentlig med Musekeys?


he he.. få begge 2 så går du til det rommet som du kan snurre!... det vill komme opp flere dører du kan gå til untatt en!.. men ikke nå lenger hvis du har begge musekeys!

skal være enn gull dør med bilder av dattrene til zevs! der inne er det masse stash...
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
ok, kjekt å vite
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
ok, kjekt å vite


du får lengere liv og magi meter og en haug med red orbs
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!