Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 13 ~ Offisiell tråd ~


Nå er sommeren ferdig, og fotballsesongen igang, og nok en gang er det tid for et nytt innslag i FIFA serien. Denne gangen kommer de også noen nyvinner og forbedringer:

- Bedre angrepsintelligens. Spillere vil jobbe hardere og smartere for å komme seg gjennom forsvaret uten å bli fanget i offside.

- Bedre driblesystem. Spillere vil nå kunne utfordre motspiller på en ordentlig måte med ballen i beina, og har flere kreative løsninger for å komme seg forbi.
(undertegnede har prøvd demoen, og kan skrive under på at driblesystemet er bedre.)

- Førsteberøringssystem. Dette gjør at man lett kan se forskjell på kvaliteten på spillere, ved at bedre spillere som oftest har bedre mottak av ball og bedre førstetouch mens dårligere spillere ikke bestandig har så bra. Bare etter 5-6 kamper spilt i demoen kan jeg si at man fort kan se hvem som er best med ball av feks. Luca Antonini og Robinho.

- Andregenerasjons spillersammenstøtmotor. Den andre generasjonen utvider det fysiske spillet fra bare å gjelde sammenstøt til også å påvirke dueller uten ball mellom spillerne. Forsvarere presser og dytter og bruker størrelse og styrke til å ta ballen eller tvinge motstanderen til å gjøre dårlige mottak og ta dårlige avgjørelser før ballen kommer.

- Taktiske frispark. Taktiske frispark lar deg nå stille opp 3 spillere ved ballen, og spillerne kan nå løpe over ballen, legge opp til hverandre og flere andre valg som gjør frispark mer uforutsigbart.

- Skill Games. Skill Games er som navnet tilsier et lite "spill" for å forbedre ferdighetene sine i spillet. Skill Games lærer de fundamentale ferdighetene i spillet og hjelper deg med å mestre de i forskjellige mini-spill.

I tillegg disse forbedringene er det også flere endringer og tilskudd å glede seg til i FIFA 13. Demo er ute pr. 13.09.12 til en ukjent dato. Det fulle spillet blir utgitt 27.09.12 her i Norge.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
På tide at noen lagde denne tråden!


Demoen overrasket meg faktisk, tro det eller ei. Føltes faktisk veldig annerledes. Det nye "First touch" systemet åpnet for en helt ny måte å spille på! Herlig når man får et knallbra førstetouch og slenger ballen forbi motstanderen!
  • 0
Blir FIFA serien kraftig melket eller er det bare meg?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Har enda ikke prøvd demoen. Burde vel gjøre det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Har enda ikke prøvd demoen. Burde vel gjøre det.


That you should. Demoen er decent, gøy med noe nytt men gleder meg stort til early releasen. Gonna be fuuuuuun.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer simidude:
Blir FIFA serien kraftig melket eller er det bare meg?

Så lenge melken er god er allting godt. Dessuten gir det mer mening med årlige utgivelser av fotballspill osv pga. sesonger osv. Det er vel slik som dere som ikke liker fotball forstår.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Får ikke prøvd demoen, men spillet er selvsagt bestilt. I tradisjon tro, og alt det der.

Siterer NewAge:
Demoen er decent, gøy med noe nytt men gleder meg stort til early releasen.


Hva synes du om førstetouchen?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hva synes du om førstetouchen?


Jeg liker den, har ikke hatt altfor mye problemer med den enda og vet allerede at den skal være forbedret en god del til fullversjonen. Kan ikke se det ødelegge spillet på mange måter. Det vil mest sannsynligbis slakke ned på skilling og ødelegge mye av pacehoringen fra Fifa12.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer simidude:Blir FIFA serien kraftig melket eller er det bare meg?
Så lenge melken er god er allting godt. Dessuten gir det mer mening med årlige utgivelser av fotballspill osv pga. sesonger osv. Det er vel slik som dere som ikke liker fotball forstår.


Sjamon! Du beskytter FIFA som det skulle være din religion. Ganske sikker på at 90% av nye ting i FIFA/endringer i FIFA kunne ha blitt gjort med en oppdatering. Den FIFA kuen blir melket for alt den har! Men vis dere er cool med å betale får et nytt FIFA spill vært år. Noe dere sikkert er. Så skal ikke jeg klage mer.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Noe dere sikkert er.


We are.

Siterer simidude:
Ganske sikker på at 90% av nye ting i FIFA/endringer i FIFA kunne ha blitt gjort med en oppdatering.


Ja og nei, mye i fotball verdenen som blir forandret på et år. Og mye gameplay messig som blir forandret fra spill til spill.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gleder meg

Lagt til 2012-09-18 17:54:
Gleder meg stort
  • 0
Me2. Lørdag er dagen, early release ftw. Skal game igjennom natten til jeg ikke klarer mer eller rager

Sitter nå å venter på at fut web appen skal åpne igjen. Var på den rundt 10min tidligere og fikk åpnet starter pakkene og returning user pakkene. Beste jeg fikk var Ansaldi.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Me2. Lørdag er dagen, early release ftw. Skal game igjennom natten til jeg ikke klarer mer eller rager

Sitter nå å venter på at fut web appen skal åpne igjen. Var på den rundt 10min tidligere og fikk åpnet starter pakkene og returning user pakkene. Beste jeg fikk var Ansaldi.


Har du kjøpt EA season ticket?
Jeg kommer meg ikke inn på FUT appen, siden profilen min er locked
Vet du om det finnes en løsning for å åpne profilen?
  • 0
Siterer Jesperiano:
Har du kjøpt EA season ticket?
Jeg kommer meg ikke inn på FUT appen, siden profilen min er locked
Vet du om det finnes en løsning for å åpne profilen?


har ikke kjøpt season ticket enda. Gjør det på lørdag tenker jeg.

Usikker, prøv å google det eller hør med @RobHodson_ / @EAsportsFIFA på twitter.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Mister man laget man bygde opp i den forrige versjonen?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Såvidt igang med UT nå, har fått masse drittspillere jeg må kvitte meg med, før jeg skal fylle opp stallen med den beste gullpakka. Deretter får jeg vurdere utifra hva jeg har. Eneste jeg har valgt ut er at jeg skla lage et Serie A lag i 4-2-3-1. Har kun skaffet meg Josip Ilcic så langt, grunnet fantastiske langskudd osv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er det kl 12 i natt early release begynner?
  • 0
Siterer HopeN:
Er det kl 12 i natt early release begynner?



Nope, kl.7 imorgen kveld om jeg ikke tar feil. 6 for UK folk.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Nope, kl.7 imorgen kveld om jeg ikke tar feil. 6 for UK folk.


Sheeeit.
  • 0
T minus 19timer til early releasen
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er det bare meg, eller er web appen nede hele tiden?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Er det bare meg, eller er web appen nede hele tiden?


Har vært på den siden 10 i morges jeg. Var en av de heldige som var på mens de hadde maintenance på den i en times tid tidligere.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Har vært på den siden 10 i morges jeg. Var en av de heldige som var på mens de hadde maintenance på den i en times tid tidligere.


Hos meg kommer det opp "maintenance" hver gang jeg er innom. Det har vært slik hver gang jeg har vært innom de siste dagene.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hos meg kommer det opp "maintenance" hver gang jeg er innom. Det har vært slik hver gang jeg har vært innom de siste dagene.



Prøv denne linken: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team

Vis det kommer opp maintenance da, så trykker du bare web apps -> FIFA ultimate team. Det funker som regel hos meg. Vis ikke kan du prøve å logge deg inn først, eller gå inn på creation center også inn på web appen. Disse tingene har funket for både meg og andre før.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Prøv denne linken: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team


Nå bestemmer det seg for å virke, ja. Har prøvd å gå gjennom den linken før, men da ble jeg bare ført til "The FUT13 Web App is currently down for maintenance". Takker.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!