Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 13 ~ Offisiell tråd ~


Hvis jeg skaffer meg FIFA 13, så kanskje jeg kan bidra her, men jeg har heller ikke fulgt særlig med på fotball annet enn sporadisk siden tiden da jeg spilte FIFA, som altså var for hele 10 år siden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen som bil spille litt FIFA 13? add LordNelsons (PS3). spiller vanlig og Ultimate team
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Siterer AWESOMEDAVIDPOWER:
Noen som bil spille litt FIFA 13? add LordNelsons (PS3). spiller vanlig og Ultimate team


Hvordan er FUT-lagene dine?

Jeg har ett billig, men slagkraftig BPl-lag kagd kun for å ha noe å tjene penger med. Det er faktisk overraskende bra i forhold til prisen. Kosta ikke mange coins.
Her er det:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#c1nrrRsYnI
kt7:ps3


Og et helt tilfeldig sammenrasket bronselag skapt kun av spillere fått i diverse pakker. Funker bra hvis jeg ikke vil kaste bort kontrakter på andre lag, bronser er jo så billige i drift. Her er det:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ftLAQMhmn
Ikuk:ps3


Og et Russisk lag i utvikling. Det er overraskende billig med spillere fra Russland! Her er det:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#k7SW3Y3a
nIkul:ps3


Det er faktisk tre meget brukbare lag til tross for den lave prisen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer AWESOMEDAVIDPOWER:
har et brasiliansk lag
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kMqMSaa4
nImMw:ps3

Det var et veldig offensivt rettet lag du. Hvis du hadde skaffet deg en defensiv midtbanespiller til hadde det vært en et ganske bra lag.

Selv har jeg solgt unna det russiske laget mitt med 2-3k profitt på det. Jeg er ganske fornøyd egentlig med det salget. Jeg har deretter spart meg opp til en 7,5k gull-pakke, som ikke gikk nevneverdig bra. Jeg fikk tak i Hernandez i 3-4-3 formasjon, men han får jeg trolig ikke solgt for mer enn 10k.

Siterer AWESOMEDAVIDPOWER:
bare si ifra når du vil spille by the way hvilket lag bruker du når du ikke spiller FUT?

Spiller på diverse karrierer. Jeg kan liste de opp:
Liverpool og Irland, Saint Etienne og Belgia, Vitesse og Dagenham.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer
Det var et veldig offensivt rettet lag du. Hvis du hadde skaffet deg en defensiv midtbanespiller til hadde det vært en et ganske bra lag.

vel den sølv spilleren er faktisk en defensiv midtbanespiller det funker faktisk ganske bra når det gjelder å forsvare
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Siterer AWESOMEDAVIDPOWER:
vel den sølv spilleren er faktisk en defensiv midtbanespiller det funker faktisk ganske bra når det gjelder å forsvare


Nettopp, han er en sølvspiller mens du har gull ellers. Du kan lett få tak i en bedre defensiv midtbanespiller fra Brasil. Lucas Leiva koster rundt 400, og er en mye bedre spiller enn han du bruker. Du kan også gå for Ramires, som er raskere, men er dårligere til å takle, og koster mye mer enn Lucas. Med en så defensivt svak spiller som Ronaldinho ved siden av han ble kravet om en god defensiv midtbanespiller ganske stort.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Lucas Leiva koster rundt 400, og er en mye bedre spiller enn han du bruker.


På visse ting. Leo Gago har et av de beste langskuddene i spillet (En blanding av 85 long shots og 84 shot power)

Men når det kommer til defending er det bedre spillere der ute. Selv liker jeg best Leandro Donizete og Nilton når det kommer av brasilianske defansive midtbane spillere. Foretrekker begge de fremfor brasilianske gull CDMer.

Og Ronaldinho funker faktisk ekstremt bra på CDM, han henger liksom der og deler ut baller fremover.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer The Cookiemonster:
Lucas Leiva koster rundt 400, og er en mye bedre spiller enn han du bruker.


På visse ting. Leo Gago har et av de beste langskuddene i spillet (En blanding av 85 long shots og 84 shot power)

Hmm, det visste jeg ikke. Jeg vil fortsatt byttet han uansett for å bli mer defensiv sikker.
Siterer NewAge:
Og Ronaldinho funker faktisk ekstremt bra på CDM, han henger liksom der og deler ut baller fremover.

Jeg har brukt Gerrard på samme måte i Career Mode, han henger litt lenger bak og får brukt pasningene og langskuddene mer. Funker fett. Det skal likevel sies at Gerrard er mye bedre defensiv enn Ronaldinho er.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer
Nettopp, han er en sølvspiller mens du har gull ellers. Du kan lett få tak i en bedre defensiv midtbanespiller fra Brasil. Lucas Leiva koster rundt 400, og er en mye bedre spiller enn han du bruker..


selv om en spiller er sølv betyr det ikke at alle gullspillere er bedre enn den bare fordi spilleren er sølv. jeg tror ikke at Lucas Leiva er mye bedre en Leo Gago, jeg tror at Leo Gago er best når det gjelder de to.
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Spiller mye FIFA 13 sammen med andre spill og da spesielt Ultimate Team. Har bygget opp et PL lag(med inslag fra Bundesliga) som jeg er fornøyd med, men som også kan trenge litt forbedring:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iB7xtWNpB
zg:360


Dette funker fett for meg. Litt mange United spiller, men det er ikke noe å bry seg om ;)
  • 0
Siterer AWESOMEDAVIDPOWER:
Citerer The Cookiemonster:Citerer
Nettopp, han er en sølvspiller mens du har gull ellers. Du kan lett få tak i en bedre defensiv midtbanespiller fra Brasil. Lucas Leiva koster rundt 400, og er en mye bedre spiller enn han du bruker..

selv om en spiller er sølv betyr det ikke at alle gullspillere er bedre enn den bare fordi spilleren er sølv. jeg tror ikke at Lucas Leiva er mye bedre en Leo Gago, jeg tror at Leo Gago er best når det gjelder de to.


Mulig Leo Gago er bedre på enkelte ting ja, men i og med at han faktisk er en sølvspiller tyder det på at han er dårligere i CDM-ens hovedkvaliteter. Uansett kommer det fult og helt ned på preferanser.

Siterer ElGamer:
Spiller mye FIFA 13 sammen med andre spill og da spesielt Ultimate Team. Har bygget opp et PL lag(med inslag fra Bundesliga) som jeg er fornøyd med, men som også kan trenge litt forbedring:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iB7xtWNpB
zg:360

Dette funker fett for meg. Litt mange United spiller, men det er ikke noe å bry seg om ;)

Et ganske bra lag det der gitt. Jeg ville vurdert å skaffe bedre backup på kantene, ellers har jeg ikke stort jeg ville endret på. Alt for mange Man. United-spillere i forhold til mine preferanser (0), men som sagt, et veldig sterkt lag.

Lagt til 2012-12-11 17:43:
Jeg fikk faktisk Hernandez i min forrige pakke, og solgte han. Jeg tapte dessverre penger på pakken.

Lagt til 2012-12-11 17:47:
BPL-laget mitt:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fHgKGj89nI
oQd:ps3


Bronse-laget mitt:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kpPtlOsXnI
oQl:ps3
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer ElGamer piller mye FIFA 13 sammen med andre spill og da spesielt Ultimate Team. Har bygget opp et PL lag(med inslag fra Bundesliga) som jeg er fornøyd med, men som også kan trenge litt forbedring:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iB7xtWNpB
zg:360

Dette funker fett for meg. Litt mange United spiller, men det er ikke noe å bry seg om ;)
Et ganske bra lag det der gitt. Jeg ville vurdert å skaffe bedre backup på kantene, ellers har jeg ikke stort jeg ville endret på. Alt for mange Man. United-spillere i forhold til mine preferanser (0), men som sagt, et veldig sterkt lag.


Vet at jeg trenger litt bedre backup på kanten og da spesielt på høyrekant. Jarvis er utrolig god i forhold til stats han har. Så må finne en bedre backup til Walcott ;) Og kommer nok til å kvitte meg med en eller to av United spillerne (uansett hvor mye jeg måtte hate det) ;)
  • 0
Siterer ElGamer:
Vet at jeg trenger litt bedre backup på kanten og da spesielt på høyrekant. Jarvis er utrolig god i forhold til stats han har. Så må finne en bedre backup til Walcott ;) Og kommer nok til å kvitte meg med en eller to av United spillerne (uansett hvor mye jeg måtte hate det) ;)


Jeg kan personlig anbefale Adam Johnson. Ligger på rundt 2000 på PS3. Veldig rask god teknikk, og kan dra seg inn og skyte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer ElGamer:Vet at jeg trenger litt bedre backup på kanten og da spesielt på høyrekant. Jarvis er utrolig god i forhold til stats han har. Så må finne en bedre backup til Walcott ;) Og kommer nok til å kvitte meg med en eller to av United spillerne (uansett hvor mye jeg måtte hate det) ;)

Jeg kan personlig anbefale Adam Johnson. Ligger på rundt 2000 på PS3. Veldig rask god teknikk, og kan dra seg inn og skyte.


Har sett på han og vært skeptisk! Men kanskje jeg går for han eller Lennon. Begge ligger på Xbox på en pris mellom 1200 til 3000. Men kommer til å vente litt siden jeg skal trappe ned på FIFA spillinga og game mer Far Cry 3 som er smått utrolig at jeg har lagt ifra meg. Så takk for tipset
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer The Cookiemonster:Citerer ElGamer:Vet at jeg trenger litt bedre backup på kanten og da spesielt på høyrekant. Jarvis er utrolig god i forhold til stats han har. Så må finne en bedre backup til Walcott ;) Og kommer nok til å kvitte meg med en eller to av United spillerne (uansett hvor mye jeg måtte hate det) ;)

Jeg kan personlig anbefale Adam Johnson. Ligger på rundt 2000 på PS3. Veldig rask god teknikk, og kan dra seg inn og skyte.

Har sett på han og vært skeptisk! Men kanskje jeg går for han eller Lennon. Begge ligger på Xbox på en pris mellom 1200 til 3000. Men kommer til å vente litt siden jeg skal trappe ned på FIFA spillinga og game mer Far Cry 3 som er smått utrolig at jeg har lagt ifra meg. Så takk for tipset


Jeg likte han vertfall veldig godt. Funker godt både offline og online. Har både pace, teknikk og skudd. Ikke noe innleggstype, mer en innovervent kantspiller. Hvis du vil satse på innlegg kan du gå for Matthew Etherington på motsatt ving. Rask spiller med grei innleggsfot.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg likte han vertfall veldig godt. Funker godt både offline og online. Har både pace, teknikk og skudd. Ikke noe innleggstype, mer en innovervent kantspiller. Hvis du vil satse på innlegg kan du gå for Matthew Etherington på motsatt ving. Rask spiller med grei innleggsfot.


Kommer til se på dem. Kunne trengt en kanspiller som jeg kan fyre av et skudd med i ny og ne. Blir nok derimot en stund til jeg kjøper dem. Har tenkt til å prøve å legge vekk FIFA litt nå, sånn at jeg klarer å fullføre andre spill som jeg har lyst til å gjennomføre. Men ellers takk for tipsa
  • 0
Siterer ElGamer:
Kommer til se på dem. Kunne trengt en kanspiller som jeg kan fyre av et skudd med i ny og ne. Blir nok derimot en stund til jeg kjøper dem. Har tenkt til å prøve å legge vekk FIFA litt nå, sånn at jeg klarer å fullføre andre spill som jeg har lyst til å gjennomføre. Men ellers takk for tipsa


Adam Johnson er mitt soleklare førstevalg. Har bøtta inn drøyt 130 mål for meg på 160 kamper eller noe. Venstrebenet hans er fantastisk, farta hans er bra. Assaidi bruker jeg på venstrekanten som også er bra. Skudda hans er ikke like bra som Johnsons, men han funker. Har brukt Walcott i et par kamper, men han er nytteløs i forhold til Johnson. Det jeg gjør nå er å bruke Adel Taarabt som backup-ving, selv om jeg har han i COM. Bra skudd, grei fart, bra venstre- og høyreben og utrolig bra ballkontroll.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Adam Johnson er mitt soleklare førstevalg. Har bøtta inn drøyt 130 mål for meg på 160 kamper eller noe. Venstrebenet hans er fantastisk, farta hans er bra. Assaidi bruker jeg på venstrekanten som også er bra. Skudda hans er ikke like bra som Johnsons, men han funker. Har brukt Walcott i et par kamper, men han er nytteløs i forhold til Johnson. Det jeg gjør nå er å bruke Adel Taarabt som backup-ving, selv om jeg har han i COM. Bra skudd, grei fart, bra venstre- og høyreben og utrolig bra ballkontroll.


Skaffet meg Johnson og er mektig immponert! Han er rå til å rykke dra spillerne og er god til å gå inn i banen og skyte. Er stor fornøyd med han. Brukte i starten Assaidi, men jeg klarte aldri å få brukt han som jeg ville desverre. Har sett på Taarabt og vurderer han. Kan skjønne at du ikke liker Walcott, men for meg er han perfekt. Elsker farten han har og han har supre innlegg når det trengs, men tror jeg kommer til å bruke mer og mer Johnson etter hvert
  • 0
Siterer ElGamer:
Skaffet meg Johnson og er mektig immponert! Han er rå til å rykke dra spillerne og er god til å gå inn i banen og skyte. Er stor fornøyd med han.

Herlig at flere er enige. Jeg håper enda flere blir enige, så kan jeg selge han for blodpris.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Herlig at flere er enige. Jeg håper enda flere blir enige, så kan jeg selge han for blodpris.


Hadde vært bra å få til det. Men tviler på at det kommer til å skje desverre. Men skjønner ikke hvorfor han ikke koster mer en det han gjør.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hadde vært bra å få til det. Men tviler på at det kommer til å skje desverre. Men skjønner ikke hvorfor han ikke koster mer en det han gjør.



Fordi han er en lav rated gull spiller som kommer i pakker konstant og da blir det mange på markedet som presser prisen nedover fordi alle vil ha coins så fort som mulig. Dette samtidig med at marked kræsjen som skjer nå og utover januar vil sikkert presse prisen hans ned et par hundre coins til om mulig.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Fordi han er en lav rated gull spiller som kommer i pakker konstant og da blir det mange på markedet som presser prisen nedover fordi alle vil ha coins så fort som mulig. Dette samtidig med at marked kræsjen som skjer nå og utover januar vil sikkert presse prisen hans ned et par hundre coins til om mulig.


Prisen på alle spillere har droppa ganske bra i det siste. Og med alle kræsjene som er omtrent konstant vil dem droppe enda mer ja. Men når ting blir retta opp tror jeg det er mulighet for at verdien på spillere vil gå opp igjen. Så kanskje en kan tjene litt på spillere da
  • 0
Siterer ElGamer:
Prisen på alle spillere har droppa ganske bra i det siste. Og med alle kræsjene som er omtrent konstant vil dem droppe enda mer ja. Men når ting blir retta opp tror jeg det er mulighet for at verdien på spillere vil gå opp igjen. Så kanskje en kan tjene litt på spillere da



Probably not. Folk får microsoft poeng osv til jul og kjøper pakker, masse spillere på markedet også i januar kommer Team of the year som vil få alle til å kjøpe pakker igjen også vil nokk prisene stabilisere seg litt men ikke stige opp til det de var før jul. Ihvertfall ikke på mange spillere, visse silvers osv. kan stige.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer ElGamer:Hadde vært bra å få til det. Men tviler på at det kommer til å skje desverre. Men skjønner ikke hvorfor han ikke koster mer en det han gjør.


Fordi han er en lav rated gull spiller som kommer i pakker konstant og da blir det mange på markedet som presser prisen nedover fordi alle vil ha coins så fort som mulig. Dette samtidig med at marked kræsjen som skjer nå og utover januar vil sikkert presse prisen hans ned et par hundre coins til om mulig.

Jepp, han er bare en "vanlig" gullspiller. Hadde han vært Rare Gold hadde han kostet betydelig mer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!