Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain/Ground Zeroes ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
You're pretty good.


I see what you did there.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det ser ut til at du må bli helt Psycho Mantis, Glorfindel. Hentet noe veldig fint i postkassen i dag
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det ser ut til at du må bli helt Psycho Mantis, Glorfindel. Hentet noe veldig fint i postkassen i dag


http://bildr.no/view/RzBDMjlP
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
http://bildr.no/view/RzBDMjlP


http://bildr.no/view/dXg4T0Fw
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det ser ut til at du må bli helt Psycho Mantis, Glorfindel. Hentet noe veldig fint i postkassen i dag


Samme her. Hehehe. Blir gaming i dag.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
there is a hand in my mailbox xD
  • 0
"Beregnet levering: 31.08.2015"
Let the voice of love take you higher
  • 0
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hadde egentlig tenkt å deppe hele helgen. Men så tok jeg turen til Coop OBS og fant til min enorme lykke, at de også hadde fått inn spillet i dag. Heyeyeyeyeyayeyay \o/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Får bruke helgen på å spille Ground Zeroes, få alle trofeene og støff.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Elsker spillet så langt. Og jeg har så vidt begynt. Big Boss <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Denne versjonen av Ocelot tho. Å gi Troy Baker den rollen er jo GOTY-verdig i seg selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er det sånn at man kan besteme vanskelighetsgrad på oppdragene, sånn som på Ground Zeroes?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er det sånn at man kan besteme vanskelighetsgrad på oppdragene, sånn som på Ground Zeroes?


Ikke som jeg har lagt merke til. Ganske sikker på at det ikke er noe vanskelighetsgrad.

Siterer Glorfindel:
Denne versjonen av Ocelot tho. Å gi Troy Baker den rollen er jo GOTY-verdig i seg selv.


Hadde helt glemt at det var Troy Baker. Stemmen passer perfekt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Grallen:
Er det sånn at man kan besteme vanskelighetsgrad på oppdragene, sånn som på Ground Zeroes?


Nei, men du får fortsatt ulike ranks etter hvor bra du gjennomfører oppdraget.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer albaga:
Ikke som jeg har lagt merke til. Ganske sikker på at det ikke er noe vanskelighetsgrad.


Siterer Glorfindel:
Nei,


Alright. Spelte igjennom alle oppdragene på GZ nå på Hard, og la merke til at vaktene var ekstremt mye flinkere til å se på Hard.

Siterer Glorfindel:
men du får fortsatt ulike ranks etter hvor bra du gjennomfører oppdraget.


Er de like rause med ranken som i GZ eller?

Og når vi er inne på GZ, fikk endelig alle trofeene i GZ nå, så er jeg ikke klar for TPP nå, så vet ikke jeg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er de like rause med ranken som i GZ eller?


Litt usikker. Har bare fått S-rank på ett oppdrag til nå. Men så har jeg også vært litt i overkant aggressiv.

Siterer Grallen:
Og når vi er inne på GZ, fikk endelig alle trofeene i GZ nå, så er jeg ikke klar for TPP nå, så jeg ikke jeg.


I feel your (phantom) pain. Krysser fingrene for at du får det i morra.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Grallen:
Og når vi er inne på GZ, fikk endelig alle trofeene i GZ nå, så er jeg ikke klar for TPP nå, så vet ikke jeg.


Håper du får den i morgen, ja. Spillet er awesome.

Det står at jeg er 4% inn i spillet. Hvor er folket?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Det står at jeg er 4% inn i spillet. Hvor er folket?


Det samme. Gjort 10 oppdrag og ellers kuket mye rundt
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det samme. Gjort 10 oppdrag og ellers kuket mye rundt


Jupp. Blitt glad i D-Horse.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Kom en update i dag til Ground Zeroes der man kan uploade save data. Sånn jeg har forstått det så kan man få soldater til Mother Base i TPP utifra GZ-saven.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Kom en update i dag til Ground Zeroes der man kan uploade save data. Sånn jeg har forstått det så kan man få soldater til Mother Base i TPP utifra GZ-saven.


Yeah. Ser ikke ut til at det er mulig å overføre før serverne kommer opp i morgen tho.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Da fikk jeg min kopi, planene mine for denne uken ble plutselig avlyst gitt
  • 0
Skal aldri bestille noe fra spillsjappa igjen.
Får ikke min Collector's edition før torsdag, onsdag om jeg er "heldig".
Bullshit!!!
The D' is silent.
  • 0
Siterer stikox93:
Da fikk jeg min kopi, planene mine for denne uken ble plutselig avlyst gitt


Eeeeenjoy!

Siterer Finalfantasyfrelst:
Skal aldri bestille noe fra spillsjappa igjen.
Får ikke min Collector's edition før torsdag, onsdag om jeg er "heldig".
Bullshit!!!


Spillsjappa har jeg aldri tørt å bestille noe fra
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!