Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain/Ground Zeroes ~ Offisiell tråd ~


Skjønner godt at du ikke har tørt å bestille noe derfra, aldri mer!
What to do...Har S-Rank + 1000gs på GZ.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Skjønner godt at du ikke har tørt å bestille noe derfra, aldri mer!
What to do...Har S-Rank + 1000gs på GZ.


Alternativet er vel å droppe CE og kjøpe den vanlige nå
Ellers må du vel vente et par dager til.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Troy Baker som Ocelot er blant det beste noensinne
Dere som allerede har kommet godt inn i spillet. Hva synes dere om det? Negative sider? Bør man ha spilt de forrige spillene?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Dere som allerede har kommet godt inn i spillet. Hva synes dere om det? Negative sider? Bør man ha spilt de forrige spillene?


Jeg er bare på mission 1, men herregud jeg er strålende fornøyd hittill. Historia er så overdreven og pompøst arrogant som mulig, men det er MEtal Gear vi snakker om

Du bør hvertfall ha spilt Snake Eater, PEace Walker og Ground Zeroes siden det er Big Boss vi snakker om her.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Dere som allerede har kommet godt inn i spillet. Hva synes dere om det? Negative sider? Bør man ha spilt de forrige spillene?


Kall meg overdreven fanboy, men jeg finner ikke noen negative sider >:^)

Så langt ser det ut til å være et av de minst inviklede MGS-spillene med tanke på historien. Så Phantom Pain kan du nok forstå mye av uten å ha spilt tidligere spill. For å forstå den overordnede sammenhengen til serien, må du nok derimot spille resten.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Hva spiller du spillet på Glorfindel? Jeg har ikke skaffet en PS4 enda og jeg har muligheten til å spille det på PC men jeg føler liksom at det er et konsollspill... GZ fungerte fint på PC, men MGS serien er en konsoll serie for meg. Dont know what to do.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Dette spillet spiser opp tiden min, er lenge siden jeg har vært så hekta på et spill, men gud, gameplayet er jo helt konge.
Let the voice of love take you higher
Siterer Crazy Kraken:
Hva spiller du spillet på Glorfindel?


PS4. Kunne ikke tenkt meg å spille dette på PC jeg heller. For det er nok også et spill jeg kan tenke meg å jakte litt trofeer i etterhvert.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har spilt alle MGS spilla på Playstation, kan ikke endre det nå. så PS4 it is
Noen som spiller det eller har testet det på PS3? Sitter litt langt inne å kjøpe en PS4. Fattig studenttilværelse og sånn.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Noen som spiller det eller har testet det på PS3? Sitter litt langt inne å kjøpe en PS4. Fattig studenttilværelse og sånn.


Jeg har også lite penger for tiden, men jeg skal ikke spille PP på PS3. Da kan jeg heller vente til jeg skaffer en PS4. Jeg hørte at GZ kjørte overraskende bra på PS3, men man må leve med lav FPS og veldig dårlige teksturer.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spiller det også på PS4. Fungerer helt fantastisk. MGS spillene er konsollspill. Føler det er der serien tilhører.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har også lite penger for tiden, men jeg skal ikke spille PP på PS3. Da kan jeg heller vente til jeg skaffer en PS4. Jeg hørte at GZ kjørte overraskende bra på PS3, men man må leve med lav FPS og veldig dårlige teksturer.


Jeg spilte Ground Zeroes på PS3, og det gikk greit nok. Det er åpenbare begrensninger, men det er spillbart. Har ikke lest noe særlig om hvordan Phantom Pain kjører på PS3.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Spoiler fra Prologen

Spoiler:Flere som ble tatt av Man of Fire, og syns han lignet skremmende mye på Volgin?
  • 0
Siterer stikox93:
Spoiler fra Prologen


Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler poiler:Helt klart. Han bruker samme uniform som Volgin bruker i bosskampen mot han i treeren. Han har til og med de samme ammunisjons-beltene på overkroppen

Spoiler fra førstebossen

Spoiler poiler:Hva syns folk om bossfighten med Quiet? Er jo helt klart en throwback til bosskampen med The End. Og selv om den ikke hadde helt samme stemning som The End-kampen, så syns jeg det var godt den var så fast-paced. Kampene mine med The End kunne fort ta oppimot 45-60 min.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spoiler:Også. Kid version of Psycho Mantis? Jævla creepy
  • 0
Siterer stikox93:
Spoiler:Flere som ble tatt av Man of Fire, og syns han lignet skremmende mye på Volgin?


Spoiler:En viss person har nok blitt litt eksperimentert med

Siterer Grallen:
Spoiler:Hva syns folk om bossfighten med Quiet? Er jo helt klart en throwback til bosskampen med The End. Og selv om den ikke hadde helt samme stemning som The End-kampen, så syns jeg det var godt den var så fast-paced. Kampene mine med The End kunne fort ta oppimot 45-60 min.


Ja, den ga meg litt de samme vibbene, men var nok ikke helt på det samme nivået. Jeg for min del synes den var litt for kort, selv om jeg er enig i at The End kan dras ut i overkant mye.

Spoiler:I går møtte jeg Eli
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Skal hente collector's edition om 30 min, the hype is real!!!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Skal hente collector's edition om 30 min, the hype is real!!!


Den med neven?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Den med neven?


Yes.
The D' is silent.
  • 0
Litt synd servern er nede, får jo ikke overført GZ fila mi.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Yes.


Fett! Fornøyd?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Fett! Fornøyd?


Ganske
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!