Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain/Ground Zeroes ~ Offisiell tråd ~


er det fler enn meg som er litt triste over ting som skjer etter man har spilt alle story missons?
  • 0
Ble nettopp ferdig med Act 1 selv. That ending!

By the way, om noen er interessert i en uåpna Collector's Edition av MGS5 til PS4 kontakt meg på PM.
The D' is silent.
  • 0
Likte Ocelots lille kommentar rettet mot den ene rekruttens inngraveringer på pistolen sin.. ;) Nice touch, Kojima.

Men satan for et spill. Er 10 timer inn og er bare på episode 8 elns. Koser meg som bare rakkern. Betydelig mindre cutscenes enn i MGS4 haha
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Herregud hvor ubrukelig alle buddyene utenom Quiet er
  • 0
Siterer stikox93:
Herregud hvor ubrukelig alle buddyene utenom Quiet er


Jeg for min del synes DD er mer nyttig enn Quiet men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer stikox93:Herregud hvor ubrukelig alle buddyene utenom Quiet er

Jeg for min del synes DD er mer nyttig enn Quiet men.


Jeg har skutt ham ved et uhell mange ganger, tror ikke han liker meg
  • 0
D-Dog er den beste når han kan fulton'e ting + stune enemies.

Er bestevenn md D-Horse, D-Dog og Quiet.
The D' is silent.
  • 0
Damn, episode 20 var intens.

Er jeg den eneste som nesten aldri bruker den "Staff Management" greia?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg bruker heller aldri staff mng, mest fordi de automatisk blir flyttet til det de er best på. Er på episode 45 nå, snart ferdig ;sss
The D' is silent.
  • 0
Slutten mindblowa meg så jævlig. Wow, just wow.
The D' is silent.
Er på episode 32 så langt. Liker hvor historien går hen.

Føler jeg må ta bilde hvert 5 minutt i spillet. Spillet er så utrolig vakkert.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Føler jeg henger latterlig langt bak alle sammen her nå. Har jo kommet så ekstremt langt som mission 13, så føler jeg liksom nærmer meg slutten nå.
  • 0
Fullførte det tidligere i dag. Trenger litt tid for å ta innover meg slutten, selv om jeg fikk spoilet et av de viktigste punktene av den.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Fullførte det tidligere i dag. Trenger litt tid for å ta innover meg slutten, selv om jeg fikk spoilet et av de viktigste punktene av den.


That sucks. Følte du slutten var tilfredsstillende? Uten å spoile, ofc.

Siterer ElGamer:
Føler jeg henger latterlig langt bak alle sammen her nå. Har jo kommet så ekstremt langt som mission 13, så føler jeg liksom nærmer meg slutten nå.


Skjønner hva du mener. Så er det jo sikkert folk som ikke gjør sideoppdragene eller utforsker verden. De gjør bare hovedoppdragene. Det pleier som regel å gå kjappere. For meg er det bare det at jeg ikke får så mye til til gaming bortsett fra helgene nesten.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Skjønner hva du mener. Så er det jo sikkert folk som ikke gjør sideoppdragene eller utforsker verden. De gjør bare hovedoppdragene. Det pleier som regel å gå kjappere. For meg er det bare det at jeg ikke får så mye til til gaming bortsett fra helgene nesten.


Gamer litt nå og da, så går sakte fremover. Men som den spillern jeg er, så blir det jo aldri noe av main-missions før jeg har utforsket godt og gjort latterlig mye side greier. Trodde jeg kunne gjøre det bedre i MGS, men er jo like ille der som i RPGer og ellers åpne-verdner.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer albaga kjønner hva du mener. Så er det jo sikkert folk som ikke gjør sideoppdragene eller utforsker verden. De gjør bare hovedoppdragene. Det pleier som regel å gå kjappere. For meg er det bare det at jeg ikke får så mye til til gaming bortsett fra helgene nesten.

Gamer litt nå og da, så går sakte fremover. Men som den spillern jeg er, så blir det jo aldri noe av main-missions før jeg har utforsket godt og gjort latterlig mye side greier. Trodde jeg kunne gjøre det bedre i MGS, men er jo like ille der som i RPGer og ellers åpne-verdner.


Da er vi ganske like på hvordan vi spiller. Liker at alle sideoppdragene er tatt før jeg begynner på historien. Der hjelper at Afghanistan/Afrika er så stort og vakkert. Gjør det gøy å utforske.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Grallen:
Fullførte det tidligere i dag. Trenger litt tid for å ta innover meg slutten, selv om jeg fikk spoilet et av de viktigste punktene av den.
Siterer albaga:
That sucks. Følte du slutten var tilfredsstillende? Uten å spoile, ofc.


Jeg kunne gjerne også tenkt meg å høre hva folk synes om slutten. Men det er klart det er ganske spoilerish for de som enda ikke har fullført spillet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
for å ta det enkelt og med minimale spoilers så forventer jeg mye historie dlc's skjedde også no historie som jeg føler vi må få gjort no med.

Lagt til 2015-09-20 01:19:
etter at jeg hadde gjort main storyen mener jeg
  • 0
Siterer taska:
for å ta det enkelt og med minimale spoilers så forventer jeg mye historie dlc's skjedde også no historie som jeg føler vi må få gjort no med.


Spoiler:Noe av slutten er også klippet vekk, eller ble aldri fullført. Det skulle egentlig være 51 oppdrag og har du Collector's Edition, ligger oppdrag 51 som en filmsnutt på den ene disken. Den ligger jo forsåvidt også på Youtube men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer albaga:
That sucks. Følte du slutten var tilfredsstillende? Uten å spoile, ofc.


Jeg vet faktisk ikke. Er kanskje litt negativt innstilt til den, siden det ikke var det jeg ønsket meg. Men samtidig så gir det jo faktisk mening sånt overall.

Men nei, har mye jeg skulle ha sagt om spillet, men mye av det er inne på så store spoilerterritorier at jeg får se om jeg pumper ut en blogg om det i stedet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jobber med S-ranker nå, og kom over en artig taktikk for oppdrag 11

Oppdrag 11 Spoiler:Det er faktisk mulig å ta ut Quiet ved å slippe to supply drops i hodet hennes. Gjør kampen latterlig lett
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Jobber med S-ranker nå, og kom over en artig taktikk for oppdrag 11

Oppdrag 11 Spoiler et er faktisk mulig å ta ut Quiet ved å slippe to supply drops i hodet hennes. Gjør kampen latterlig lett


Haha, fant ut av dette selv i dag faktisk.

https://41.media.tumblr.com/dc70c4583714cff0f958e236b2d8a343/
tumblr_nuiq4eVc4E1t09dnqo10_1280.jpg
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer albaga:That sucks. Følte du slutten var tilfredsstillende? Uten å spoile, ofc.

Jeg vet faktisk ikke. Er kanskje litt negativt innstilt til den, siden det ikke var det jeg ønsket meg. Men samtidig så gir det jo faktisk mening sånt overall.

Men nei, har mye jeg skulle ha sagt om spillet, men mye av det er inne på så store spoilerterritorier at jeg får se om jeg pumper ut en blogg om det i stedet.


I see.

Kommer til å lese bloggen isåfall.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ble akkurat ferdig med Act 1. Jada, jeg er treg.
Følte det kom litt for mange spoilere med Act 2 smakebiten, skulle bare lukket igjen øynene fra start til slutt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ble akkurat ferdig med Act 1. Jada, jeg er treg.
Følte det kom litt for mange spoilere med Act 2 smakebiten, skulle bare lukket igjen øynene fra start til slutt.


Ble selv akkurat ferdig med act 1. Nå går jeg bare rundt å gjør sideoppdrag før jeg begynner på act 2. Du er ikke den eneste som ligger litt bak ;)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!