Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Siterer dark samus nemesis:
Men si meg, hvordan ser Pro controlleren ut egentlig? Usikker på om jeg titter på riktig greie egentlig.


Slik. Du kjenner den igjen ved at den har analogspakene øverst. Den originale til Wii har spakene nederst.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Slik. Du kjenner den igjen ved at den har analogspakene øverst. Den originale til Wii har spakene nederst.


Fant frem til at det var den, ja. Men takker uansett.

Postet det vel forsåvidt i Live feeden også, men føler det hører hjemme å skrive det i denne tråden også.

Da har jeg altså gått til innkjøp av Wii U. Det er snakk om Mario Kart 8 pakken, en premium controller og Super Mario 3D World. Satser på å kjøpe Hyrule Warriors også, når det kommer ut i September (tror det var da det skulle komme ut).

Noe annet utstyr som er kjekt å ha?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Da har jeg altså gått til innkjøp av Wii U. Det er snakk om Mario Kart 8 pakken, en premium controller og Super Mario 3D World. Satser på å kjøpe Hyrule Warriors også, når det kommer ut i September (tror det var da det skulle komme ut).


Neis, neis! Hyrule Warrior's kommer 19. september. Ellers er det bare å legge til: Glorfindel180.

Siterer dark samus nemesis:
Noe annet utstyr som er kjekt å ha?


Jeg personlig har ikke noe mer enn Pro Controller og har ikke hatt særlig behov for noe annet til nå heller. Men tenker jeg prøver å få tak i GC-kontroller adapteret før Smash Bros.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Neis, neis! Hyrule Warrior's kommer 19. september. Ellers er det bare å legge til: Glorfindel180.


Neatballs. Og notert, skal legge deg til så straks jeg har fått utforsket konsollen skikkelig

Siterer Glorfindel:
Jeg personlig har ikke noe mer enn Pro Controller og har ikke hatt særlig behov for noe annet til nå heller. Men tenker jeg prøver å få tak i GC-kontroller adapteret før Smash Bros.


Ah, okay. Tenker det samme, skal sikkert ha adapteret jeg også. Smash Bros er ment å spilles med GC-kontroller, tross alt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer Glorfindel:Jeg personlig har ikke noe mer enn Pro Controller og har ikke hatt særlig behov for noe annet til nå heller. Men tenker jeg prøver å få tak i GC-kontroller adapteret før Smash Bros.

Ah, okay. Tenker det samme, skal sikkert ha adapteret jeg også. Smash Bros er ment å spilles med GC-kontroller, tross alt.


Jeg tenkte det samme helt til jeg prøvde å lære meg Wavedashing i Project M. Faen så vanskelig det er på en gamecube kontroller. Men siden det ikke er med i Smash 4 er vel det like greit.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
True that. Men Pro Controlleren er så god så jeg tror muligens jeg kommer til å bruke den mest i det nye spillet. Dog er det greit å ha det adapteret om jeg skal spille med venner hjemme. For jeg tar meg ikke råd til å kjøpe to nye kontroller
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noe annet utstyr som er kjekt å ha?

Hvis du vill spille Online på litt krevende spill som SSB kan det være lurt å kjøpe denne for å få et stabilt nett på konsollen. Hvis du ikke allerede har bra nett fra før da.
https://www.komplett.no/speedlink-q-nect-lan-adapter/780154
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01"
Hvis du vill spille Online på litt krevende spill som SSB kan det være lurt å kjøpe denne for å få et stabilt nett på konsollen. Hvis du ikke allerede har bra nett fra før da.
<a href="https://www.komplett.no/speedlink-q-nect-lan-adapter/780154" target="_blank" rel="nofollow:
https://www.komplett.no/speedlink-q-nect-lan-adapter/780154</a>


Altså.. Nettet på Mario Kart 8 var helt perfekt så tror nok SSB blir det samme.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer thosol01"
Hvis du vill spille Online på litt krevende spill som SSB kan det være lurt å kjøpe denne for å få et stabilt nett på konsollen. Hvis du ikke allerede har bra nett fra før da.
<a href="https://www.komplett.no/speedlink-q-nect-lan-adapter/780154" target="_blank" rel="nofollow:https://www.komplett.no/speedlink-q-nect-lan-adapter/780154</a>

Altså.. Nettet på Mario Kart 8 var helt perfekt så tror nok SSB blir det samme.

Tjaaaa. Nå var jo dette anbefalt på direkten av selveste Sakurai, men ja det skal nok fungere bra uten også.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Jeg tror ikke spillene til Wii U krever så fryktelig mye av det trådløse nettet og helt vanlig båndbredde skal nok klare å kjøre både MK8 og Smash Bros. godt nok. Men det kan være en hendig sak allikevel, spesielt om du sliter med signalene i rommet der Wii U står.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg brukte mye kabel på Wii og en del på Wii U med Monster Hunter. Jeg vet ikke om nettet er mer stabilt over tråden, men jeg innbiller meg at det er det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg brukte mye kabel på Wii og en del på Wii U med Monster Hunter. Jeg vet ikke om nettet er mer stabilt over tråden, men jeg innbiller meg at det er det.


Kabel er stort sett bedre enn trådløst. Så har du muligheten, så får du nok best utbytte av å bruke det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kabel er stort sett bedre enn trådløst. Så har du muligheten, så får du nok best utbytte av å bruke det.


Bruker det når det er noe veldig viktig, som Monster Hunter, men har ikke brukt det på MK.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Sikkert alt for sen med dette, men er det noen som vet om en nettside som selger Hyrule Warriors Limited Edition?

Var akkurat innom GameStop og forhåndsbestilte Zelda monopol, men de hadde ikke HW... (må forresten kjøpe to kopier av monopolet, ett for spilling og ett for samling!
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Sikkert alt for sen med dette, men er det noen som vet om en nettside som selger Hyrule Warriors Limited Edition?


Ser dårlig ut for Norge sin del i hvertfall. Du må nok ty til Amazon eller lignende.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ser dårlig ut for Norge sin del i hvertfall. Du må nok ty til Amazon eller lignende.

Var det jeg var redd for... For sjekke litt rundt omkring, og om jeg ikke finner noe, får jeg bare nøye meg med en normal kopi av spillet..!
  • 0
Ser ut til at Hyrule Warriors har en slags forhåndsbestillingskampanje der man må sende inn et bilde av kvitteringen. Dette gir en gratis kostymepakke der man kan velge mellom OoT, Skyward Sword og Twilight Princess. Men, siden fristen er 21. september så trenger man vel kanskje ikke å forhåndsbestille heller? Jeg hadde nemlig tenkt å kjøpe det i butikken siden det er billigere.
Her er linken i hvert fall! http://www.nintendo.no/arkivet/promotions/hwcp
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Vil tro det holder å kjøpe det i butikken. Det står jo bare at du skal oppgi butikken og legge ved kvittering, så jeg regner ikke med at de ringer butikken for å sjekke om du forhåndsbestilte det eller kjøpte det på dagen
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kommer ikke innkjøp av Hyrule Warriors til å gå ut over SSB-demoen?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Kommer ikke innkjøp av Hyrule Warriors til å gå ut over SSB-demoen?


Glorious multitasking race :^)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Adventure Time-spillet er bra
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Ser ut til at Hyrule Warriors har en slags forhåndsbestillingskampanje der man må sende inn et bilde av kvitteringen. Dette gir en gratis kostymepakke der man kan velge mellom OoT, Skyward Sword og Twilight Princess. Men, siden fristen er 21. september så trenger man vel kanskje ikke å forhåndsbestille heller? Jeg hadde nemlig tenkt å kjøpe det i butikken siden det er billigere.


Jeg sendte inn et skjema nå ihvertfall, så får vi se om det dukker opp noe kode etterhvert. Siden Twilight Princess er favoritten i serien, så valgte jeg naturlig nok den pakken (selv om forsåvidt alle kostymene fristet).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg sendte inn et skjema nå ihvertfall, så får vi se om det dukker opp noe kode etterhvert. Siden Twilight Princess er favoritten i serien, så valgte jeg naturlig nok den pakken (selv om forsåvidt alle kostymene fristet).


Jeg gjorde det nå, og valgte samme pakke Om de andre pakkene ikke koster så mye, skal jeg vurdere de også.

Uansett, er det en liten ny trend vi ser her? Dag 1 DLC fra Nintendo? Mener å huske at de var i mot dette, jeg. ;) Men så er jo disse DLC'ene veldig snille da. Det går fint an å overse disse, i hvert fall i forhold til de fra EA, som er versting når det kommer til dette.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Uansett, er det en liten ny trend vi ser her? Dag 1 DLC fra Nintendo? Mener å huske at de var i mot dette, jeg. ;) Men så er jo disse DLC'ene veldig snille da. Det går fint an å overse disse, i hvert fall i forhold til de fra EA, som er versting når det kommer til dette.


DLC'er blir jo bare mer og mer utbredt i spillverden generelt, så Nintendo har vel vanskelig for å holde igjen de også. Er ikke særlig fan av dag 1 DLC jeg heller, men Hyrule Warriors er nok et spill som kan behøve DLC'er for å bevare holdbarheten, så jeg er nok ikke fryktelig mye imot noe ekstrainnhold til det spillet. Så lenge de holder seg noenlunde på det nivået de har begynt, så har de langt igjen til verstingene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
DLC'er blir jo bare mer og mer utbredt i spillverden generelt, så Nintendo har vel vanskelig for å holde igjen de også. Er ikke særlig fan av dag 1 DLC jeg heller, men Hyrule Warriors er nok et spill som kan behøve DLC'er for å bevare holdbarheten, så jeg er nok ikke fryktelig mye imot noe ekstrainnhold til det spillet. Så lenge de holder seg noenlunde på det nivået de har begynt, så har de langt igjen til verstingene.
Ja, jeg tenker det samme.

Siterer Royality-indeed:
Men så er jo disse DLC'ene veldig snille da.

Jeg tar forresten tilbake at de er veldig snille. De hadde visst mer innhold enn jeg trodde.
Det koster 120,- for alle sammen. Var enten 3 eller 4 stykker så det er jo ikke så ille.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!