Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?


Dette er en ganske enkel tråd. Her forteller du kort og greit om den siste gangen (eller de siste gangene) du døde i et spill.

Kanskje var det en spesielt frustrerende opplevelse eller en morsom måte å dø på, eller kanskje det bare var et helt typisk dødsfall i en brå sving i et bilspill eller lignende. Fortell!

Post det her hver gang du dør om du vil!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg ramla ned fra et utkikkstre i AC3, igjen... Frustrerende.
@chubbyviking
  • 0
Ble slukt av jorda i AC3, for femte gang i løpet av gjennomspillingen min. Omtrent som dette.
http://www.youtube.com/watch?v=01yd_48nA2s

Morsom tråd, btw. Jeg liker konseptet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg fikk en crossbow bolt i hælen, i Black Ops II.

Skal man dø, så kan man jo gjøre det som en kjent figur mener jeg
  • 0
Jeg og hesten min stupte ned i avgrunnen i Red Dead Redemption.
  • 0
Ble rundpult av en stor redcoat i Assassin's Creed III.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ble skutt av en tanks i Planetside 2.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Ble overlumpet av en haug med fiender på Darksiders II.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Falt ned fra taket på Assassins Creed 3...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Hoppet i døden fra et kirketårn i Assassin's Creed III.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ble beskutt av 30 redcoats i AC3.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Falt utfor en klippe i Orcs must Die 2 for tiende gang. Jeg var altfor trøtt da jeg skulle spille det for første gang, med co-op. Måtte gi meg når det begynte å bli for flaut.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skutt av en kanon mens jeg prøvde å klatre opp en båt i AC3. Dette skjedde gjentatte ganger.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hoppet utenfor en kant i Ratchet & Clank 3, altså suicide skulle avslutte uansett.
Happy hour incoming!
  • 0
Ble kvelt til døde av en slags..... ting i Left 4 Dead uten at noen av CPU-vennene mine hjalp meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Døde av at romskipet mitt eksploderte i Kerbal Space Program, etter ein feilkonstruksjon.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Var på en jævla god scorestreak i Black Ops 2, så sitter det faen meg en jævel i ett hjørne og venter på meg rett etter uav'en var borte. Rage quita. 6 timer er nok i strekk.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ble vell skutt ned et par ganger i går når jeg spilte Ace Combat.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Fikk tanngarden trøkt inn av en slosskjempe i Boston
  • 0
Ble på brutalt vis drept av noen forbanna irriterende, giftige vesener i Blighttown i Dark Souls.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Sprengt til helvete av en halv milliard sticky grenades. Fucking Covenants... (Halo 4)
Kept you waiting, huh?
  • 0
ble skutt av en sniper i black ops 2
  • 0
Ble drept tusen ganger i "Gun Game " Black Ops 2. Irriterer meg at banene er så store og dumme.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ble knust av min hyggelige venn Artorias i dark souls
What is dead may never die
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Sist gang jeg døde var vel i Mortal Kombat, men jeg husker ikke av hvem og hvordan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!