Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Game Of The Year 2012


Dette er ikke akkurat en Game of the Year kanditat, men et spill jeg har spilt mye siden det kom ut er Tekken Tag Tournament 2. Solid gameplay, og mange karakterer å velge mellom. Et spill som krever tid og presisjon for å mestre.
Men det aller mest imponerende med spillet er den veldig stabile onlinedelen. Det er sjeldent man sliter med lag i spillet, eneste kjipe er folk man spiller mot... Det er så mange idioter som er online!

Jeg slenger meg også på bølgen og sier at Sleeping Dogs var i alle fall en av årets store overeaskelser. Dette spillet hadde et morsomt kampsystem, det fikk spillet til å føles som om at man var med i en actionfilm med Jackie Chan i hovedrollen eller noe. Alltid morsomt å banke dritten ut av triadgangstre
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Har ærlig talt ikke spilt så mange av storspillene i år til at jeg kan bedømme noe som helst. Synes 2012 har vært et slunkent spillår, mest sannsynlig fordi utviklerne venter på de nye konsollene. Det har ikke vært mye som har fristet for min del i alle fall. Jeg tror ikke det bare er meg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har spilt en del av de største spillene i år, og jeg må si meg skuffet av spillene som har kommet i år. Her er i iallefall de beste av de spillene jeg har spilt i år: Journey, Assassins Creed 3, Forza Horizon, Dishonored, Max Payne 3, Sleeping Dogs, Halo 4, Spec Ops: The line, Kingdom of Amalur.
(Jeg har mange andre eks: Cathrine, Dragons Dogma, Syndicate osv..)

Journey er vel GOTY atm, men da har ikke jeg fullført alle spillene jeg har kjøpt i år heller da. Men jeg syntes ikke at Journey fortjener 10, jeg vil sitte det på en 9.5. Det er så kort, og det er ikke mye som frister meg til å spille det om igjen etter 2 gjennomspillinger.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • 192
  • 192
Av det jeg har spilt så langt ligger Far Cry 3 meget godt an.
Get ready for a better you
  • 0
Her krangler Journey og Walking Dead over førsteplassen. Resten vi ljeg ikke avsløre. Har blant annet ikke startet opp Hotline Miami og To the Moon enda, så lista kan forandres.

Har prøvd ut alt som interesserer meg i år og litt til.
  • 0
På GR's kåring av årets spill 2012 kommer jeg trolig til å la være å svare. Det er absolutt ingen spill som har utmerket seg. Selv ikke AC III, som så langt har vært veldig skuffende.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Spillprogrammet Level Up på VGTV skal kåre årets spill neste uke. Blir spennende å se hva både GR, Level Up og andre medier mener.

Selv har jeg ikke spilt så mange nye spill i år. GOTY for meg er nok The Walking Dead, uten tvil. ACIII skuffet litt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det er fælt å si det, men jeg lurer på om det eneste spillet jeg har spilt fra 2012 med unntak av Angry Birds Star Wars til min Galaxy S2 er FIFA 13. Vet at det blir et par spill under juletreet i år, men det er nok alt for sent for å kunne bidra her. Jøss, dette må være det første året på lenge hvor jeg ikke har kjøpt annet enn et usselt sportsspill..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer albaga:
Spillprogrammet Level Up på VGTV skal kåre årets spill neste uke.


Hæ? Skulle det ikke være en spillexpo-spesial da?

forresten angående året sett under ett. Har ikke vært et så dårlig å siden de første årene i generasjonen. Iingen ordentlig gode spill i år, og majoriteten av de store spillene har skuffet noe...
Get ready for a better you
  • 0
Årets spill for meg er nok Borderlands 2, selv om jeg ikke har runnet det enda. Spilltørke så det holder, har mistet interessen 100%. Har bare runnet ét spill fra 2012: Max Payne 3, men av det jeg har gamet fra Borderlands så er det bedre. Jeg er langt ifra ferdig med Creed III og har ikke engang rørt Dishonored. Tror jeg får Far Cry 3 og Hitman til jul og bursdag også, i desperate forsøk på å gjenopplive spillinteressen. Får se hva som skjer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Spilltørke så det holder, har mistet interessen 100%.


Har opplevd det samme i år selv, i løpet av sommerferien spilte jeg omtrent ikke i det hele tatt, og de tidligere år har sommerferien vært en spillspekket sommerfest. Som jeg skrev over har jeg ikke kjøpt noe annet enn FIFA 13 i år, men først nå har jeg begynt å spille litt Black Ops igjen, og prøvd litt BF3. Jeg prøvde å starte på Castlevania: Lords of Shadow for noen uker siden, men orket ikke å spille mer enn 20 minutter i strekk, så det var et prosjekt jeg skrinla fort. Får håpe det går seg til snart.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer 192:
Citerer albaga pillprogrammet Level Up på VGTV skal kåre årets spill neste uke.

Hæ? Skulle det ikke være en spillexpo-spesial da?

forresten angående året sett under ett. Har ikke vært et så dårlig å siden de første årene i generasjonen. Iingen ordentlig gode spill i år, og majoriteten av de store spillene har skuffet noe...


Nei, SpillExpo spesialen er denne uken som du kan se på VGTV nå. ;)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Folkens! Legg inn din topp 5 eller topp 10 spill 2012.

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Min Topp 5 liste for i år:

5. Max Payne 3
4. Prototype 2
3. Assassin's Creed 3
2. Dishonored
1. Far Cry 3
  • 0
Leverer blankt jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Topp 5:
5. Max Payne 3
4. The Walking Dead
3. Sleeping Dogs
2. Far Cry 2
1. Dishonored

Årets skuffelser:
3. Prototype 2
2. Assassins Creed 3
1. Hitman: Absolution
  • 0
Siterer xezopen:
Far Cry 2


Muligens Far Cry 3
  • 0
Mine Topp 5 Spill 2012,i tilfeldig rekkefølge:

-Kingdoms of Amalur: Reckoning
-Pokemon Black/White 2
-Mass Effect 3
-Atelier Meruru: The Apprentice of Arland
-Tales of Graces F
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!