Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Total War: Rome II ~ Offisiell tråd ~


Det neste spillet i Total War-serien er Rome II. Utvikler Creative Assembly vender tilbake til den utrolige suksessen Rome: Total War var. Mange regner det fremdeles som det beste spillet i serien.

Utvikler: The Creative Assembly
Utgiver: SEGA
Dato: anslagsvis oktober 2013
Sjanger: Strategi, RTS + turn based strategy

Spillet vil omhandle det romerske imperiet nok en gang, og by på en rekke nye funksjoner, så som slag som involverer både landtropper og flåter som kan interagere.

Ser du frem til dette spillet, og tror du at CA vil kunne gjenskape den fantastiske stemningen fra det originale Rome?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gleder meg virkelig. Startet å spille Total War fra det originale Rome og har ikke godt glipp av en tittel siden. Eneste som irriterer meg er at jeg starter på førstegangstjenesten min i august
  • 0
  • 192
  • 192
Holder knapt ut denne ventinga. Et av spillene jeg ser mest frem til i 2013.
Get ready for a better you
  • 0
http://wiki.totalwar.com/w/Factions
Faksjoner som kommer med i spillet legges ut her. Gleder meg til å lese om neste faksjon.

Slag som kombinerer sjø og land blir awesome, og jeg gleder meg til å se romerske skip i aksjon. Germanerne kommer ikke til å ha en sjanse. Håper også de gjør noe ut av romernes evne til å bygge fort på noen timer når de slår leir.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg får vurdere dette hvis går til anskaffelse av en stasjonær pc.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvis du har en hvilkensomhelst PC så burde du uansett prøve ut originale Rome: Total War. Det er et av de beste strategispillene som er laget. Og nå trenger man ikke lenger en topp ny PC for å spille det, siden det har vært ute så lenge.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg liker at det ser ut som du kan spille gjennom med samme fraksjon men allikevel måtte tenke på en annen måte fordi du kan velge mellom flere familier med forskjellige styrker som i Fall of The Samurai
  • 0
Det er noen dager siden nå, men Faksjon nummer to er avslørt. Ikke overraskende er det Karthago. http://wiki.totalwar.com/w/Total_War:_Rome_II_-_Carthaginian_Fa
ction
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skal absolutt ha dette, men har enda ikke spilt så altfor mye i de andre War-spillene.
  • 0
Synes Rome: TW er fantastisk, så skal selvfølgelig ha dette. Kjøper ny PC om nødvendig. Total War, Mount and Blade og GTA er alle seriene jeg trenger

Ellers, mens dere venter, vil jeg på det sterkeste anbefale moddene Total Realism og Europa Barbarorum. Disse er laga med tanke på historisk korrekthet og gameplayet er langt bedre enn i det originale Rome. Jeg spiller kun modder nå
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Slagene i Rome 2 ser fantastiske ut. Kan ikke vente til jeg får dette spillet i hende.

http://www.gamereactor.no/grtv/?id=104191
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Slagene i Rome 2 ser fantastiske ut. Kan ikke vente til jeg får dette spillet i hende.

http://www.gamereactor.no/grtv/?id=104191


Har også fått opp øynene for dette spillet. Har ikke spilt noe skikkelig strategispill siden tiden med Age of Empires II, og Total Wars tilleggspakke Viking Invasion. Ser at utviklingen i sjangeren er enorm. Ser ut til at jeg må tilbake til pc-gaming når dette endelig kommer ut.
  • 0
De siste Total War-spillene som har kommet i årene siden Viking Invasion er også verdt å sjekke ut. De har blitt stadig mer storslagne og underholdende.

Det originale Rome er ett av de beste strategispillene gjennom tidene, så derfor har jeg svært store forhåpninger til Rome II.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ah fant denne til slutt
http://www.metacritic.com/game/pc/total-war-rome-ii
Så ganske dystert ut da de første anmeldelsene jeg så ga det 7
men det virker som om forhåpningene jeg hadde om at de som skulle gi 9-10/5-6 bare ville bruke litt lengre tid siden spillet er så bra, var litt riktige. Håper det fortsetter å¨gå oppover, men det jeg hører om at aien er dumt som et esel er litt av drawback
men, men, welcome back to Rome folkens. Tonight we shall (try) concuer the mediterenian (start to cry after losing unfairly for the fourh time)
  • 0
AIen får alltid mye kritikk, men spillene er så gjennomført på andre måter at jeg har klart å leve fint med det i de fleste tilfeller.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg for min del blir litt glad når aien gjør en taktisk blundert. Det som er litt av det morsomme i Rome I er allikvel det at det føles som om det er planlagt. At den screwer up de ni frøste gangene for å ta oss på sengen den tiende.
  • 0
Jeg har ikke så mye imot at AIen er mulig å utmanøvrere. Jeg finner stor glede i å kunne vinne over en hær som er mye større og kraftigere enn min egen. Men det bør jo helst være en utfordring. Noen ganger er det irriterende at AIen ikke responderer på mine taktiske valg på slagmarken. Det er vanskelig å gjennomføre veldig infløkte taktikker fordi AIens valg ofte ikke er informert av hva jeg gjør med min hær.
Forøvrig spilte jeg gjennom Rome 1 og Medieval 2 mange ganger og hundrevis av timer uten å havne i bakholdsangrep mer enn én gang. Og fienden gjorde stormet aldri ut av festningen under beleiringer selvom jeg var nøye med å lokke dem. I de senere spillene, inkluder Shogun 2 har det derimot vært mye bedre og jeg har fått testet ut flere av de taktiske manøvrene spillet kan by på.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har 150 timer på Shogun 2 og har fortsatt glede av det. Blir nok et kjøp etter hvert. Har ikke spilt noen andre spill i serien, men ble imponert over AIen i Shogun 2. Det er selvfølgelig forbedringspotensiale i alt.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Har 150 timer på Shogun 2 og har fortsatt glede av det. Blir nok et kjøp etter hvert. Har ikke spilt noen andre spill i serien, men ble imponert over AIen i Shogun 2. Det er selvfølgelig forbedringspotensiale i alt.


Jeg har rundt 600 timer i Shogun 2 og over 1000 timer Total War sammenlagt. Blir aldri lei av den serien.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Du er en erobrer til beinet Strategist
  • 0
Ja. Jeg er ganske strategisk.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nå som spillet er ute: hvordan er det? bedre enn forventet?
  • 0
Jeg har ikke fått spilt det enda. Skal kjøpe det innen et par uker nå som jeg holder på å sette sammen ny PC.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Spillet er knapt nok verdt og kalles en oppfølger til Rome 1, AI, elendig designe og et alt for kjedelig kamp system ødeleger såpass mye av selve spill gleden at man fin kan spare seg pengene.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!