Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls II ~ Offisiell tråd ~


Det jeg mente var etter min hukommelse så fokusert Dark Souls 2 traileren mer på at du kicket assen til fiendene enn at de knuste deg (i motsetning til Dark Souls traileren). Men etter å ha sett denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=hksava1vFTw samt flere analyse videoer fra en Dark Souls Youtuber så er jeg endelig blitt beskymringsfri.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Utviklerne presiserte ofte og høyt under E3 at spillet ikke ble noe lettere, tvert imot. Det var kun èn av mangfoldige spilljournalister(ikke at de er DS-eksperter) som klarte å slå bossen i den spillbare demoen. Hvis majoriteten av de som spiller Dark Souls går på youtube for å finne ut hvordan simple ting som bonfire og estus flasks funker, kan de likegodt forklare det litt tydligere in-game. og det er vel det utviklerene skal gjøre. Blir ikke "lettere" av den grunn.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Denne skal nok anskaffes!


Hvor mye vil den koste? For er nemlig fristet selv.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hvor mye vil den koste? For er nemlig fristet selv.


Eneste norske forhandleren som selger den atm er Gamezone.no, og der koster den ca 800,-.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Eneste norske forhandleren som selger den atm er Gamezone.no, og der koster den ca 800,-.


Da kjøper jeg den. Kunne aldri funnet på å betale mer enn 1000kr.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Skal visst være slik at så lenge man er online, uansett om man er menneske eller i sjeleform, så kan man bli invadert av andre. Man mister også HP i sjeleform, dog er usikker på om det er kontinuerlig eller bare lavere HP hver gang man dør.

Challenge accepted.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Etter å ha prøvd Dark Souls 2 på Spillexpo 2013 så kan jeg trygt si at det er dette spillet jeg gleder meg mest av alt. Føler meg som en skikkelig gamer når jeg trosser døden og dør. Man prøver igjen og feiler, eller oppnår glede og ære.

Kom meg nesten til Mirror Knight, men feilet på oppløpssiden.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Etter å ha hatt mine timer i betarundene, så gleder jeg meg noe helt forferdelig jeg også. Bossene som var i betaen var kanskje hakket for lette, men ellers så virker alt å være som det skal.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer gnyg:
Etter å ha prøvd Dark Souls 2 på Spillexpo 2013 så kan jeg trygt si at det er dette spillet jeg gleder meg mest av alt. Føler meg som en skikkelig gamer når jeg trosser døden og dør. Man prøver igjen og feiler, eller oppnår glede og ære.


Du er altså en av dem som fikk prøvd det. Ikke dårlig. Det eneste jeg husker er en fyr i en blå skjorte som spilte og spilte og spilte og spilte

Lagt til 2013-11-10 23:48:
og spilte og spilte og spilte

Lagt til 2013-11-10 23:50:
og spilte. Jeg mener come on, la folka bak deg få prøve. Jeg syns spesielt synd på han rett bak. Han hadde vel stått der en time. Han forlot til slutt køen. Jeg ville gi han en is og et gratis eksemplar av Dark Souls 2 som plaster på såret.
''eh'' - Link
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Subject 17:
Du er altså en av dem som fikk prøvd det. Ikke dårlig. Det eneste jeg husker er en fyr i en blå skjorte som spilte og spilte og spilte og spilte


Når vi spilte så byttet en etter at man dør. Funket bra. På fredag kunne en prøve litt mer. Men når det er mye folk burde det være en død og så er det neste mann i køen, så får en heller stille seg i kø senere..

Hadde han langt blondt hår?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Når vi spilte så byttet en etter at man dør.


Åja, det visste jeg ikke! Det hørtes fair ut.

Siterer gnyg:
Hadde han langt blondt hår?


Til nakken mener jeg å huske.
''eh'' - Link
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja okei, han sto bak oss på among the sleep med oculus rift. Tror han og kompisen hans bruker farlig mye tid på demon's souls og dark souls.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Tror han og kompisen hans bruker farlig mye tid på demon's souls og dark souls.


Haha, det forklarer saken!
''eh'' - Link
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Subject 17:
Haha, det forklarer saken!


Han holdt strengt tatt ikke kjeft bak oss i among the sleep-køen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Kom meg nesten til Mirror Knight, men feilet på oppløpssiden.


Same! Tapte fordi jeg bommet på knappen som skulle bruke en Life Gem, så ble drept rett etter, med bare en av de drittene igjen. IRRITERENDE!
  • 0
Jeg er spent på nivåene til start classene, og om de har mer særpreg. I Dark Souls har det nesten ingenting å si hvilken class man starter som, så jeg håper det er slik at fordelene og ulempene ved classene blir større i DS2. Jeg elsker muligheten til å kombinere ulike egenskaper og forme figuren etter eget ønske (som å starte som warrior, men å ende opp som en som primært bruker magi), men jeg hadde satt pris på om ulikhetene ved classene hadde vært større, slik at spillets startfase blir ulik ved de ulike classene.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det hadde vært stilig om en i fremtiden kunne starte på ulike plasser avhengig av startbuild. Slike områder som kun kan nåes som den startklassen. Eller noe.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Helt enig, slik at man får incentiv til å prøve ut ulike klasser. I Dark Souls pleide jeg stort sett å spille som de samme klassene hver gang, da man i løpet av 20 minutter med spilling fikk tak i sjeler nok til å utjevne de forskjellene som var mellom klassene. Uansett, jeg gleder meg veldig til DS2!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg er spent på nivåene til start classene, og om de har mer særpreg. I Dark Souls har det nesten ingenting å si hvilken class man starter som, så jeg håper det er slik at fordelene og ulempene ved classene blir større i DS2.

Liker det sånn som det er jeg, er jo opp til deg selv om du vil starte som en knight og plutselig begynne å bruke bare magi. Klassene er bare der for å gi deg ulik fordeling av statpoints og litt forskjellige startvåpen og hver klasse er jo egentlig spesialisert på en spillestil. Hvis jeg gjorde som jeg sa ovenfor og tok en ridder ned en pure int build ville jeg sløse bort mye statpoints.

Det du foreslår er i grunn å sette vegger rundt klassene selv om de fleste velger en klasse utfra spillestilen de ser for seg og en slik endring ville etter min mening være totalt unødvendig.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Det vil naturligvis åpne for at enkelte classer blir "PVP-classer", da PvP-ere gjerne vil gjøre figurene sine så gode og spesialiserte på så få levler som mulig, men det får bare være.

Ellers mener jeg ikke at én class utelukker spesielle spillestiler, jeg ønsker også å ha muligheten til å gjøre en ridder om til en magiker, men jeg vil gjerne at det blir hakket større forskjeller enn i Dark Souls, slik at man i starten får fordelene og ulempene ved de ulike classene i startfasen av spillet. Som jeg nevnte i posten min over, vil dette kanskje være et incentiv for å prøve ut nye classer, slik at introduksjonsbrettet og starten av spillet vil være litt annerledes enn med andre classer. Og så skal selvsagt ikke forskjellene på classene være såpass store at riddere knapt kan bli magikere.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ser synspunktet ditt men er ikke helt enig, men vi får la det ligge Ser uansett sykt frem til Dark Souls 2, er så fristende å se gameplay men vil ikke spoile noe for meg selv
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har det på akkurat samme måte! Har nettopp hatt en periode hvor jeg har spilt Dark Souls utrolig mye, og jeg gleder meg VELDIG til DS2, men i likhet med deg tør jeg ikke se på gameplayvideoer og lignende. Vil liksom at jeg vet så lite som mulig når jeg setter meg ned med spillet for første gang.

Jeg er veldig spent på spillets lore også.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg er veldig spent på spillets lore også.

Samme her, håper det blir som i DS der man måtte sette sammen ulike biter lore for å forstå helheten. Elsket det at de, i motsetning til alle andre utviklere, ikke kastet alt av lore og informasjon i fjeset på spilleren og at man måtte oppsøke det selv.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!