Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Secret World ~ Offisiell tråd ~


Siterer Archana:
Noen som spiller?


Spiller noen ganger.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Archana:Noen som spiller?

Spiller noen ganger.


Har prøvd selv å bli hekta, men det skjer liksom ikke. Spilte det i free-to-play-weekend sommeren 2012, sammen med noen kamerater. Da var det gøy. Siden er det ingen av mine venner som spiller, og da er det jo ikke like gøy lenger.
(er ikke spesielt fan av MMORPGs i utgangspunktet) Men forsåvidt er det jo meg det er noe galt med, ikke spillet
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Noen som spiller?


Jeg spiller The Secret World, og har lagt mange mange timer i det. Det er det eneste MMORPG-et jeg noensinne har brukt en del tid på. Men for tiden er det en god stund siden sist jeg kjørte igang spillet dessverre.

Siterer Archana:
(er ikke spesielt fan av MMORPGs i utgangspunktet) Men forsåvidt er det jo meg det er noe galt med, ikke spillet


Jeg er heller ingen fan av MMORPGs i utgangspunktet, men dette spillet interesserte og fenget meg. Jeg er veldig interessert i mytologi og legender og sånt og har ikke noe imot å utforske en verden der de alle er sanne i kontrast til vår virkelige verden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Spiller ikkje MMORPG- spill. Har ikkje hatt sansen for ein slik sjanger.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Spiller ikkje MMORPG- spill. Har ikkje hatt sansen for ein slik sjanger.


Ok, den er grei.
  • 0
Gud, hvor jeg misliker dette spillet. Fra dag 1, og jeg mener fra Alpha- Testen til release versjonen, jeg har spilt alle versjonene av spillet, og jeg kan ikke si at det er særlig morsomt å spille. I det hele tatt.
  • 0
Siterer coolandcalm:
Gud, hvor jeg misliker dette spillet. Fra dag 1, og jeg mener fra Alpha- Testen til release versjonen, jeg har spilt alle versjonene av spillet, og jeg kan ikke si at det er særlig morsomt å spille. I det hele tatt.


Hmm. Synd. Jeg har hatt noen hundre timer moro i spillet så langt. Dette er det eneste MMOet jeg har spilt lenge nok til å vandre videre fra startområdet dog, så det er nok andre ting enn MMO-elementet som tiltrekker meg.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer coolandcalm:
.. jeg kan ikke si at det er særlig morsomt å spille. I det hele tatt.


Men kan du si noe om hvorfor du ikke synes det er morsomt?

Selv synes jeg at jeg blir aaaltfor forvirret over mulighetene, og ikke helt skjønner meg på hvordan handel og oppgraderinger foregår.
Blir bare forvirrett over alle mulige items og slikt.
Selve spillet og storyen virker jo kjempekul.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Det er lenge siden jeg har spilt The Secret World nå. Noen av de litt senere locations la press på ytelsen til PCen min, så jeg gikk litt lei av å spille med lagg og gadd ikke optimalisere opplevelsen ved å gjøre kompromiss på grafikk osv. Jeg planlegger å kjøpe ny PC i høst, så jeg skal heller plukke frem spillet snart.

Er det noen her som fremdeles spiller TSW?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nei, jeg fant aldri noen jeg trivdes å spille med, pluss jeg plagdes med å forstå levling og slikt (og gadd ikke lese meg opp på det heller), så jeg slutta.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Jeg syntes ikke levling og oppgradering var noe vanskelig, men jeg spilte ikke mye sammen med noen. Har en kamerat som også skaffet spillet, men nå i høst er han flyttet fra PCen sin... (utrolig men sant)

Jeg betalte for livstidsabonnement da, så jeg må nesten utnytte noen av de bonuspoengene som triller inn.

Hvis du har lyst kan du jo plukke frem igjen spillet i høst, så kan vi spille sammen når jeg tar det frem selv litt senere i høst. Jeg spiller på Huldra-serveren.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg betalte for livstidsabonnement da, så jeg må nesten utnytte noen av de bonuspoengene som triller inn.

Hvis du har lyst kan du jo plukke frem igjen spillet i høst, så kan vi spille sammen når jeg tar det frem selv litt senere i høst. Jeg spiller på Huldra-serveren.

Livstidsabonnement? Er ikke det blitt free to play nå da? :p

kan godt spille sammen i høst, tror jeg har en karakter på Huldra.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Livstidsabonnement? Er ikke det blitt free to play nå da? :p


Jeg kjøpte Grand Master Pack da spillet var helt nytt. Før det ble free-to-play.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Spilte dette hos fetteren min for en liten stund siden. Helt ok spill, sikkert gøy når man er god og tar seg tid til spillet!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!