Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke spill gleder dere til i år?


Skal ikke glemme Grand Theft Auto V Det ser veldig bra ut
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gleder meg veldig til StarDrive som kommer den 26. april.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Skal ikke glemme Grand Theft Auto V Det ser veldig bra ut


Alle har visst store forventninger til det spillet. Lanseringen har vel vert utsett eit par gonger? Det tar seg tid før det kommer ut vil eg tru.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Spilte demoen til det første spillet. Både bra og dårlig.


Jeg skal ikke legge skjul på at Dead Island hadde sine svakheter. Det var ikke perfekt, og jeg håper de har fikset på et par ting i Riptide. Uansett så var melee combaten utrolig tilfredsstillende for min del, og stemningen i spillet var nydelig. Å slice zombies bit for bit til kjøttkakesaus med alle mulige slags knivvåpen var bare herlig.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Bernt Erik kal ikke glemme Grand Theft Auto V Det ser veldig bra ut

Alle har visst store forventninger til det spillet. Lanseringen har vel vert utsett eit par gonger? Det tar seg tid før det kommer ut vil eg tru.


17. september kommer GTA V ut.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer xXAkresSXx94:Citerer Bernt Erik kal ikke glemme Grand Theft Auto V Det ser veldig bra ut

Alle har visst store forventninger til det spillet. Lanseringen har vel vert utsett eit par gonger? Det tar seg tid før det kommer ut vil eg tru.

17. september kommer GTA V ut.


Då er det bare å glede seg da!
  • 0
Siterer yami kim:
Jeg skal ikke legge skjul på at Dead Island hadde sine svakheter.


Jeg likte også Dead Island veldig godt. Tror jeg spilte det i over 50 timer faktisk.

Jeg ser litt frem til: Saints Row 4, Dead Island: Riptide, Grand Theft Auto V (pc), og Thief.

Jeg ser mer fram til Metro: Last Light, Prey 2 (hvis det kommer), Survarium, DayZ-standalone, og Takedown (var med på å Kickstarte denne).
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Gleder meg svært mye til The Dreamfall Chapters: The Longest Journey.
  • 0
sånn nøyaktig i år gleder jeg meg til Remember Me, synes den virker interessant...
Og så håper jeg inderlig vi får høre mer om World of Darkness, og får vite release på Elder Scrolls Online.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
sånn nøyaktig i år gleder jeg meg til Remember Me, synes den virker interessant...
Og så håper jeg inderlig vi får høre mer om World of Darkness, og får vite release på Elder Scrolls Online.


Etter at Skyrim kom ut så har eg ikkje fått sansen for Elder Scrolls Online. Det ser bare så dårligt ut, dei har ødelagt The Elder Scrolls serien. Noe eg misliker.
  • 0
Tar det som det kommer, akuratt nå er det Zeno Clash 2.
  • 0
Assassin`s Creed III ligger først på listen min.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Assassin`s Creed III ligger først på listen min.


IV mener du?
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
Citerer xXAkresSXx94:Assassin`s Creed III ligger først på listen min.

IV mener du?


Haha, helt sikkert.
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
Citerer xXAkresSXx94:Assassin`s Creed III ligger først på listen min.

IV mener du?


Oisann. Ja akkurat det eg meiner.
  • 0
Er ikke annonsert, men for de som "kjenner" meg gleder jeg meg svært mye til Half-Life 3.
  • 0
Siterer fantomena:
Er ikke annonsert, men for de som "kjenner" meg gleder jeg meg svært mye til Half-Life 3.


Likte svært godt Half-Life 2. Trur eg fikk det med Counter Strike: Source for lenge siden.
  • 0
Siterer fantomena:
Half-Life 3


Med tanke på at vi er i 2013 hadde det jo vært et fint år å annonsere/utgi det på, men fansen må nok vente lenger. Mye lenger.

Foruten om de få spillene jeg vet at jeg skal ha i år, gleder jeg meg veldig til mer informasjon om Mirror's Edge 2 og Mafia III
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer fantomena:Half-Life 3

Med tanke på at vi er i 2013 hadde det jo vært et fint år å annonsere/utgi det på, men fansen må nok vente lenger. Mye lenger.

Foruten om de få spillene jeg vet at jeg skal ha i år, gleder jeg meg veldig til mer informasjon om Mirror's Edge 2 og Mafia III


Mirror`s Edge 2 gleder eg meg og til, meir enn Mafia III
  • 0
Får nerdgasme av Mirrors Edge 2 og Half-Life 3

Lagt til 2013-04-20 01:16:
Legger til TES: Online.
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
Legger til TES: Online.


Alphaen ser forferdelig ut, så skippper nok dette.
  • 0
Siterer fantomena:
Alphaen ser forferdelig ut, så skippper nok dette.


Det skiller seg rett og slett ikke ut nok fra mengden.

MMO-spill er som oftest ikke noe for meg.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Er veldig trist om de ødelegger Elder Scrolls feelingen med MMOet... Men jeg gleder meg likevel til å se hva de har fått til, og håper bare ikke det skuffer så jævlig.
Men har i det minste Morrowind å mimre tilbake til ^^
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Er veldig trist om de ødelegger Elder Scrolls feelingen med MMOet... Men jeg gleder meg likevel til å se hva de har fått til, og håper bare ikke det skuffer så jævlig.
Men har i det minste Morrowind å mimre tilbake til ^^


De eneste MMOene jeg har likt er FunCom sine. Spilte mye Age of Conan og Secret World før.
  • 0
Med å lage eit online spill av TES serien skader ikkje. Men dei kunne ha tenkt litt på kor godt spillet skal bli. Selv syns eg at Skyrim blir nok det siste TES spillet eg kommer til å spille (med mindre dei lager eit fantastisk spill som slår ut Skyrim). Eg syns Bethesda kunne ha gjenopplivet Morrowind med å lage eit spill som foregår i den delen av Tamriel.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!