Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke spill gleder dere til i år?


  • gnyg
  • gnyg
Siterer Los:
og sist, men ikke minst: Star Wars 1313 (fordi jeg nekter å tro at Disney er så dum at de ikke lager det spillet på ett eller annet tidspunkt)


Hvis det kommer så er det nok heller fordi noen andre har kjøpt retten til å ferdigstille spillet. Man kunne i alle fall fullført 1313, first assault, og battlefront 3 før de stengte studioet. Nå vet man jo aldri om det kommer.

Jeg for min del begynner å merke alderen og at andre ting blir viktigere enn å sitte og spille hele tiden. Alikavell er det noen spill jeg gleder meg til. Fifa 14, GTA V, Gran Turismo 6, og Dark Souls 2. GT6 blir nok utsatt en del dog, er ikke et GT-spill hvis det ikke blir utsatt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Gran Turismo 6


Gleder meg til dette spillet eg og
  • 0
Noen som gleder seg til Shadowrun Returns?
  • 0
Siterer fantomena:
Noen som gleder seg til Shadowrun Returns?


Har aldri hørt om det, men kanskje eg skal sjekke den ut.
  • 0
Spiller jeg helt klart gleder meg mest til er Dark Souls 2!

Gleder meg også til å spille opp igjen Dragon's Dogma til helgen, med ny "Exp-pack".
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Siterer Kim og Christer:
Spiller jeg helt klart gleder meg mest til er Dark Souls 2!


Dark Souls 2 blir nok bra, håper eg
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer xXAkresSXx94:
Spiller jeg helt klart gleder meg mest til er Dark Souls 2!


Hopper på denne. 'Souls ble raskt en av mine favorittserier siden det første spillet ble gitt ut på Ps3.
  • 0
Play: Det var da ein merkelig sitering må eg sei. Kim og Christer sin kommentar gjorde du om til å bli min.

Siterer Play:
Hopper på denne. 'Souls ble raskt en av mine favorittserier siden det første spillet ble gitt ut på Ps3.


Har selv ikkje spilt 1`ern, men kommer ivertfall til å like Dark Souls 2 etter at eg fikk vite meir om handlingen og bakgrunnen av spillet.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer xXAkresSXx94:
Play: Det var da ein merkelig sitering må eg sei. Kim og Christer sin kommentar gjorde du om til å bli min.


Det er en siteringsbug. Husker ikke detaljene jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
En liten liste;
Destiny
Watch Dogs
The last of us
Beyond: Two souls
GTA V
Playstation 4 (konsoll)
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Playstation 4 (konsoll)


Eg gleder meg til denne konsollen også!
  • 0
Assassin`s Creed IV: Black Flag definitivt!

Syns GTA V har blitt utsett så mykje og lysten har synket... Slike spill blir gøyt etter kvart.
  • 0
Call of Juarez: Gunslinger
Assassins Creed IV: Black Flag
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Call of Juarez: Gunslinger


Har spilt Call Of Juarez 1 og Call Of Juarez: Bound In Blood. Og må sei at eg liker denne serien. Gleder meg til Gunslinger
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Har spilt Call Of Juarez 1 og Call Of Juarez: Bound In Blood.

Jeg har ikke spilt noen av det tidligere spillene. Jeg har alltid hadde lyst å kjøpe Call of Juarez: Bound in blood, men har aldri gjort det. Hører at COJ: The Cartel rett og slett var forferdelig.
Det nye COJ-spillet har virkelig pirret interessen min, skal definitivt kjøpes!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Hører at COJ: The Cartel rett og slett var forferdelig.


Ja, det spillet har dødelagt hele serien. Det er ingen tegn til den ville vesten og omgivelsene i dei forrige spillene. Det mangler alt som 1`ern og Bound In Blood hadde. Bare heilt forferdelig...
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det mangler alt som 1`ern og Bound In Blood hadde. Bare heilt forferdelig...

Får håpe COJ: Gunslinger gjør jobben rett da
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Får håpe COJ: Gunslinger gjør jobben rett da


Indeed they must.

CoJ: Bound In Blood er det beste hittil meiner no eg. Det var liksom bare mykje bedre på grafikk, lyd, gameplay og holdbarhet. Det er meir å gjøre der enn kva det går ann i CoJ 1 og CoJ: The Cartel (det spillet er bare dårlig, ligner på CoD).
  • 0
Nå som Watch_Dogs har blitt annonsert til høsten har antallet spill jeg gleder meg til dobblet seg. The Last of Us og Watch_Dogs.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Nå som Watch_Dogs har blitt annonsert til høsten har antallet spill jeg gleder meg til dobblet seg. The Last of Us og Watch_Dogs.


Selv gleder eg meg til Watch_dogs, men kommer den ikkje bare på PS4 og Xbox 720?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Kronoz:Nå som Watch_Dogs har blitt annonsert til høsten har antallet spill jeg gleder meg til dobblet seg. The Last of Us og Watch_Dogs.

Selv gleder eg meg til Watch_dogs, men kommer den ikkje bare på PS4 og Xbox 720?


Den kommer til PS3 og sikkert X360 også.
  • 0
Siterer fantomena:
Den kommer til PS3 og sikkert X360 også.


Det var ein lettelse.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Selv gleder eg meg til Watch_dogs, men kommer den ikkje bare på PS4 og Xbox 720?

Som fantomena sa så kommer det til PS3 og X360 også, men jeg ville anbefalt å skaffe det til next-gen for maksimal ytelse
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
men jeg ville anbefalt å skaffe det til next-gen for maksimal ytelse


Spørs kor mykje PS4 eller Xbox 720 koster da.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Spørs kor mykje PS4 eller Xbox 720 koster da.

Jeg skal nok ha den så lenge den ikke kommer over 5k, PS4 altså
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!