Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Just Cause 2 MP ~ Offisiell tråd ~


Har spilt det i et par timer i dag, sinnssykt bra mod. Om det noegang kommer et Just Cause 3 uten multiplayer som dette så blir jeg skuffa.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Spilte dette i går, virkelig morro, fremdeles i Beta så det er bare åpent i helgene, men nå har de utvidet tiden til den 28. April.
  • 0
Flyplassen er ganske fucked up.
  • 0
Siterer Duckislate:
Flyplassen er ganske fucked up.


Jupp, jupp.
  • 0
Må nok kjøpe JC2 til PC, har det kun til PS3, så jeg kan joine JC2MP
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Må nok laste ned crack av JC2 til PC


Er mot forumsreglene å snakke om cracks. I tillegg krever MPen at du kobler deg til Steam kontoen din før du lager deg bruker for å verifisere at du eier spillet.
  • 0
Beklager, glemte meg av. Skal ikke gjenta seg, har endret kommentaren.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Tyranus:
Har spilt det i et par timer i dag, sinnssykt bra mod. Om det noegang kommer et Just Cause 3 uten multiplayer som dette så blir jeg skuffa.


mener å huske at utvikleren nevnte noe om MP i en eventuell 3er, har ikke en kilde, men ganske sikker på at noen hos Avalanche nevnte akkurat det her.

tror dessverre ikke det var på akkurat på samme skala som i modden, men tror planene også var at 360 og ps3 skulle få det
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Online atm, mange forandringer siden sist jeg spilte!
Fem-stjerners medlem
  • 0
De valgte å holde serveren oppe til resten av 29. April.
  • 0
Fikk ikke spilt så mye som jeg hadde håpet, men det blir vel ikke så lenge til neste gang, forhåpentligvis.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Var utrolig gøy den timen jeg spilte.
  • 0
De har åpen betatest akkurat nå, folkens. http://www.jc-mp.com/
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!