Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den store E3 2013-tråden


Ja, i juni braker det løs igjen med E3, og denne gangen kan det bli større enn tidligere nå som PS4 og Xox 720 kommer og Nintendo burde slippe noen bomber så ikke Wii U blir drept.

Når tid? 11-13. juni

Jeg oppdaterer posten så fort mer info rundt konferansene starter og link til live streams.GameSpot, YouTube, GameTrails, G4 TV, IGN og alle de tidligere streamerne er nå også. Med tanke på at E3 har blitt mer mainstream og med tanke på at PS4 og Xbox 720 kommer sier ryktene at flere av de store internasjonale mediene som CNN, ABC, AMC og mange flere også streamer konferansene.

Hva er dine forventninger?

Lagt til 2013-04-21 11:55:
Jeg trodde egentlig det fantes en E3 2013 tråd fra før, men søkefunksjonen viste meg ingenting.
  • 0
Flott tråd.

Jeg gleder meg til å se litt mer fra neste generasjon. Det er på tide med en oppgradering av konsollene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gleder meg veldig til hva Nintendo har å vise frem i år. Forventer en del nyheter om titler i hovedseriene deres samt en del ny informasjon om tredjepartstitler som Project X fra Monolith Software etc. Blir uansett artig!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gleder meg til å se hva Playstation har å by på nå håper det kommer noen mer spennende titler enn de som ble annonsert på deres egen konferanse.

Det blir så klart en avgjørende sak om konsollen blir kjøpt ved launch eller ikke.
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Gleder meg mykje til å sjå kva både Xbox 720 og Playstation 4 har å vise frem.
  • 0
Håper på The Last Guardian og et nytt Syphon Filter.
  • 0
Det er såpass lenge til E3, at jeg ikke har begynt å tenke på det en gang.

Men jeg håper i hvert fall vi får se noe gameplay fra Xbox 720 og PS4. Også håper jeg MS annonserer noen nye IP'er.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Nintendo kommer ikke til E3 alikevel. Eller, det blir litt feil, det kommer for å snakke med utviklere, men de skal ikke ha noe pressekonferanse.
Smart trekk, med tanke på Next-gen konsollene kommer til å få alt oppmerksomhet.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Ser ut til at jeg bare får sett Microsoft sin konferanse live. De andre er alt for sent og dessuten har jeg eksamen de dagene. Faen. Jaja, får se de andre på video eller bare lese nyhetene. Gleder meg i alle fall.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nytt Red Dead!

NYTT READ DEAD!!!

Lagt til 2013-05-22 15:44:
UNCHARTED 4!!!!!!!!!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Nytt Red Dead!

NYTT READ DEAD!!!

Lagt til 2013-05-22 15:44:
UNCHARTED 4!!!!!!!!!


Uncharted 4, ja! <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Noen som vet om Sony sin konferanse er midt på natten i år også?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det ligger til rette for det beste E3 på mange år med tanke på nye spill. Jeg synes det er synd at Nintendo ikke skal ha en pressekonferanse, men vi får vel se alle spillene de annonserer i forveien i aksjon.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Selv ser jeg mest frem til de ulike Nintedo Direct, og håper på noen annonseringer av nye spennende eksklusiver. Ellers håper jeg at SEGA har litt å vise frem, angående det nyeste Sonic spillet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Grallen:
Noen som vet om Sony sin konferanse er midt på natten i år også?


Tror det blir kl 3:00 11. Juni om jeg husker rett. Så ja med andre ord.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bollocks. Jaja, det er midt i perioden med muntlige eksamener, så er jeg heldig så har jeg fri den dagen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Bollocks. Jaja, det er midt i perioden med muntlige eksamener, så er jeg heldig så har jeg fri den dagen.


Når jeg tenker over det, så er det mulig at vi også får fri. Håper det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har noen liste over de forskjellige tidene? EA, ubisoft osv?
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Har noen liste over de forskjellige tidene? EA, ubisoft osv?


Skriver dem opp noen dager før, men tipper Microsoft sin er kl. 19:00 og Sony sin er 03:00.
  • 0
Siterer Furon:
Har noen liste over de forskjellige tidene? EA, ubisoft osv?


Nintendo har sin første konferanse klokka 16:00 den 11. juni.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Citerer Furon:Har noen liste over de forskjellige tidene? EA, ubisoft osv?

Nintendo har sin første konferanse klokka 16:00 den 11. juni.


Er jo ikke akkurat en presse konferanse, altså directen.
  • 0
Siterer fantomena:
Er jo ikke akkurat en presse konferanse, altså directen.


Må si meg uenig. En direct er en pressekonferanse, men mer rettet mot publikum, og ikke mot aksjeholderne.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Citerer fantomena:Er jo ikke akkurat en presse konferanse, altså directen.

Må si meg uenig. En direct er en pressekonferanse, men mer rettet mot publikum, og ikke mot aksjeholderne.


Ser det mer som en tale til gamerne.
  • 0
Ca. 2 uker igjen til E3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Ca. 2 uker igjen til E3.


Bare å glede seg til det! Side 3 dager benka foran PC-skjermen for å få med seg alt det nye
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!