Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed IV: Black Flag ~ Offisiell tråd ~


Siterer SirThomas:
De er jo ikke dumme på noen som helst måte.


Heller vanskelige til tider! Men utrolig bra gjennomført i dette spillet

Cookie! Du blir glad i båten din!!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Nope, flere av hovedoppdragene innebærer det.


Det var synd.

Siterer SirThomas:
De er jo ikke dumme på noen som helst måte.


Okei da, drittkjedelige.

Lagt til 2013-11-05 21:31:
Siterer Victorfinne:
Cookie! Du blir glad i båten din!!!


Nei.

Bare for å klargjøre det, jeg har ikke kjøpt det. Ikke at jeg har tenkt til å gjøre det heller. Gameplayet on foot ser kult ut, men fokuset på båtene frister på ingen måte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Okei da, drittkjedelige.


Du baserer det på AC III. Det argumentet fungerer ikke.

Siterer The Cookiemonster:
Bare for å klargjøre det, jeg har ikke kjøpt det.


Som om du ikke hadde gjort det klart nok fra før.

Siterer The Cookiemonster:
Ikke at jeg har tenkt til å gjøre det heller. Gameplayet on foot ser kult ut, men fokuset på båtene frister på ingen måte.


Det var synd, du går virkelig glipp av noe. Her snakker vi om det beste AC spillet siden 2009.
  • 0
Helt enig med Thomas her!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Hater at jeg har trening klokka 1800 framover. No galning when home.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ikke lenge til jeg endelig får spilt ACIV på PS4.

Fanboy mode.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Ikke lenge til jeg endelig får spilt ACIV på PS4.


Ikke lenge til jeg er ferdig...
  • 0
94% totalt!!
Rainbow Mushroom
  • 0
Utrolig hvor mye Edward slår Connor som karakter.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Føles mer og mer ut som jeg er den eneste her inne som har hatt det siden release og ikke gjennomført det enda.
  • 0
Siterer ElGamer:
Føles mer og mer ut som jeg er den eneste her inne som har hatt det siden release og ikke gjennomført det enda.


Du er ikke den eneste, selv har jeg startet på nytt ettersom jeg har fått PS4 utgaven

No frame drops
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg hadde 130 timer i Black Flag før jeg begynte på sekvens 3, nå er jeg på sekvens 6 elns. Jeg må stadig selge metall, ved og tøy fordi det blir fullt, og jeg har over 300 000 R. Begynte å følge historien nylig, men måtte ta en pause nå med eksamen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
PS4 utgaven er fantastisk, ja.

Ubisoft har gått i riktig retning med serien. Elsker det så langt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg hadde 130 timer i Black Flag før jeg begynte på sekvens 3, nå er jeg på sekvens 6 elns. Jeg må stadig selge metall, ved og tøy fordi det blir fullt, og jeg har over 300 000 R. Begynte å følge historien nylig, men måtte ta en pause nå med eksamen.


WOW! Det der var litt syke tall. Og jeg som følte jeg hadde mye med rundt 40 timer og nettopp startet sekvens 8. Må visst bøye meg i støver for dette.
  • 0
Må rette på meg selv. Var 130 timer innen jeg var ferdig med sekvens 3. Med én gang jeg kunne seile rundt fritt begynte jeg på piratvirksomheten. Har nesten bare level 60 man 'o wars i handelsflåten min, dog med et par hurtigere skip for rasktere transport. Har også byttet ut mange av man 'o war-ene fortløpende for å få de kulere navnene på dem. Jeg har gjort alle Kenway's Navy-oppdragene, og jeg har snart funnet og gjort alt som er å finne/gjøre på samtlige lokasjoner som ikke krever dykkerklokke (som jeg enda ikke har fått). Øyen til Kenway er fullt oppgradert og bygget ut.

Jeg har plyndret og boardet flere skip enn jeg kan telle. Selvom det er tidkrevende boarder jeg de fleste skipene, og å klatre opp i masten på en level 60 Manowar er en fantastisk følelse. Noe av det beste med spillet.

Jeg har også kommet over et par sære bugs så langt dog. En gang ble hele mannskapet mitt "raptured". Skipet mitt forsvant i løse luften, og først svømte mannskapet rundt i en skrogformet malstrøm der skipet skulle vært, så ble de raptured og fløt sakte opp mot himmelen.
En annen gang ble det mulig å boarde et alliert piratskip, noe jeg selvsagt forsøkte. Mannskapet mitt døde gradvis, mens ingen av piratene på det andre skipet døde, og jeg kunne ikke drepe dem med Kenway bare skyte majoriteten av dem med kanonene innledningsvis.
I tillegg får jeg ofte warning om å ikke drepe sivile idet jeg skyter etter kapteinen på spanske skip. Uten at det er noen sivile i sikte.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Var 130 timer innen jeg var ferdig med sekvens 3.


Damn, Strategist! Det hadde jeg ikke trodd om deg.
  • 0
Det er saker, Strategist. Syke tall. Godt jobbet.

Du må jo nesten ha blitt ferdig med alt bortsett fra historien.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Du må jo nesten ha blitt ferdig med alt bortsett fra historien.

Jeg har brukt mest tid på å senke og kapre skip.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har brukt mest tid på å senke og kapre skip.


Det gleder meg å høre at du likte det såpass mye (hvis ikke 130 timer er lite for deg i spillsammenheng da). Blir spennende å se om Ole-Christian ender opp med å bli like glad i det.
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har brukt mest tid på å senke og kapre skip.


Samme her. Selv om jeg føler at det nå er på tide å ta på piratbuksene, lade kanonene og gå å hente inn noen nye trofeer. Etter å ha lest dette har motivasjonen virkelig blitt boostet!
  • 0
Hehe, det var da fælt så mye tid dere har lagt ned på dette spillet da, de 75 timer jeg har lagt ned på dette spillet er jo ingenting, får vel spandere noen flere timer med det spillet i juleferien før man må tilbake til jobb.

Kjører meget bra på PS4, kan ikke si jeg har hatt opplevd noe veldig med bugs ennå, et fantastisk spill er det ihvertfall, virkelig gjennomført.
  • 0
Koser meg. PS4 versjonen er meget bra.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Maximalyd:
Hehe, det var da fælt så mye tid dere har lagt ned på dette spillet da, de 75 timer jeg har lagt ned på dette spillet er jo ingenting


Har selv lagt ned 85 timer i spillet totalt as we speak. Og idag fullførte jeg også DLC'en Freedom Cry - Oppfordrer forresten alle til å plyndre minst 10 lagre for å delta i Fellesskapsutfordringen som varer frem til søndag.
  • 0
Siterer SirThomas:
Oppfordrer forresten alle til å plyndre minst 10 lagre for å delta i Fellesskapsutfordringen som varer frem til søndag.

Hva er dét for noe?

Dessverre får jeg uansett ikke deltatt. Jeg kommer ikke tilbake til Trondheim før arrangementet antakelig er over.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Hva er dét for noe?


En felles utfordring der alle til sammen skal plyndre 900000 lagre.

Ole-Christian kan sikkert plyndre for deg også.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!