Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kontroversielle meninger om spill [diskusjon]


Gamer.no har det, Spill.no har det, hvorfor ikke Gamereactor?

Denne tråden handler rett og slett om at du skal dele dine kontroversielle (upopulære) meninger rundt spill, spillserier og spillindustrien. Jeg håper også på mange hete diskusjoner eller krangler i denne tråden.

Jeg begynner:

GTA IV er dritt.
Red Dead Redemption er oppskrytt.
Halo er en kjedelig sci-fi serie med en middelmådig historie.
Gears of War er en kjedelig og grå spillserie med forferdelig multiplayer.
Zelda er kjedelig.
Deus Ex: Human Revolution er uoversiktlig, kjedelig og oppskrytt.

Den store bomben: Konsoller er for fattige mennesker.
  • 0
...Du tok altså på deg oppgaven med å lage GR's egen hatetråd?

Syntes tråden heller kunne handlet om spill som virkelig har fått deg irritert og som du hater. Om man skulle sagt meningen sin om et spill som er bra i utgangspunktet på den måten som du gjør her, så blir det som å diskutere med en som ikke utdyper meningene sine.
  • 0
Siterer SirThomas:
.så blir det som å diskutere med en som ikke utdyper meningene sine.


Er jo nettopp det som er meningen med denne tråden. Kan jo kanskje oppstå store hete diskusjoner.
  • 0
Siterer fantomena:
GTA IV er dritt.

Siterer fantomena:
Halo er kjedelig

Siterer fantomena:
Gears of War er kjedelig

Siterer fantomena:
Deus Ex: Human Revolution er kjedelig.


Jepp.

Also.
Half-Life er kjedelig. Uncharted er kjedelig. Killzone er kjedelig. Crysis er kjedelig. Battlefield er kjedelig. WoW er kjedelig. Prey er kjedelig. F.E.A.R er kjedelig. Prototype er kjedelig. Assassin's Creed er kjedelig. Lost Planet er kjedelig. FIFA er kjedelig. Braid er kjedelig. InFamous er kjedelig. Bioshock 2 er kjedelig.
Riddick er kjedelig. Metro 2033 er kjedelig. Left 4 Dead er kjedelig. Rage er kjedelig. Dead Island er kjedelig. Dishonored er kjedelig. Skate er kjedelig. Crackdown 2 er kjedelig.
  • 0
Half-Life 2 er det mest oppskrytte spillet noensinne.
Uncharted 1 er evig mye bedre enn Uncharted 2.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Half-Life er kjedelig. Uncharted er kjedelig. Killzone er kjedelig. Crysis er kjedelig. Battlefield er kjedelig. WoW er kjedelig. Prey er kjedelig. F.E.A.R er kjedelig. Prototype er kjedelig. Assassin's Creed er kjedelig. Lost Planet er kjedelig. FIFA er kjedelig. Braid er kjedelig. InFamous er kjedelig. Bioshock 2 er kjedelig.
Riddick er kjedelig. Metro 2033 er kjedelig. Left 4 Dead er kjedelig. Rage er kjedelig. Dead Island er kjedelig. Dishonored er kjedelig. Skate er kjedelig. Crackdown 2 er kjedelig.


Er det noen spill du liker?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Far Cry 3 er oppskrytt. (fortjener maks 6/10)
WoW er oppskrytt.
LoL er oppskrytt.
FIFA er kjedelig.
Assassin's Creed-serien er fryktelig kjedelig.
Red Dead: Redemption er kjedelig.
CoD:MW2 er seriens verste spill.
F.E.A.R 1 og 2 er kjedelige.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Grallen:
Half-Life 2 er det mest oppskrytte spillet noensinne.


What? HL2 er fantastisk. Spillet revolusjonerte FPS sjangeren da det kom ut. Men spillet er vel litt udatert nå.

Siterer Grallen:
Uncharted 1 er evig mye bedre enn Uncharted 2.


Synes 2ern var 10x bedre enn 1ern med tanke på at det var mye mer variasjon.
  • 0
Dark Souls er gørr og laget kun for hipstere som tror dem er hardcore.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Dark Souls er gørr og laget kun for hipstere som tror dem er hardcore.


Suger du i spillet?
  • 0
The Legend of Zelda: A Link to the Past, er et av de dårligste spillene i serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Assassin's Creed III suger.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Tyranus ark Souls er gørr og laget kun for hipstere som tror dem er hardcore.

Suger du i spillet?


Hele spillet går jo ut på å dø, så jeg tror jeg gjør det ganske ålreit.

Neida. Men å spille et spill med utrolig sloppy kontrollere og kun dø for å spille igjennom de samme partiene om og om igjen er ikke akkurat noe jeg leter etter i et spill. Skjønner såklart hvorfor noen liker det, men det appellerte bare ikke til meg.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer fantomena:
What? HL2 er fantastisk.


Fra det øyeblikket jeg så at noen sa noe negativt om Half Life, så visste jeg at du kom til å reagere på det. Det er naturlig, jeg har og ville reagert på samme måte med AC. Tommy var jo først ut, men kjenner jeg deg rett så tok du deg ikke nær av det fordi han nevnte så mange andre samtidig.

Siterer Gamingisforlife:
Er det noen spill du liker?


Spillsmaken er i hvert fall ikke helt A4, det skal du ha Tommy
  • 0
Spill er ikke morsomme.
Alle spill har rævva communities.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Alle spill har rævva communities.


Du er tøff på internett
  • 0
Altså, å diskutere meninger om spill er spennende det, men å liste opp en haug med spill man ikke liker uten begrunnelse, det er bare teit. Det er rett og slett bare lite produktivt, negativt og lite fantasifullt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer fattigmann:
Alle spill har rævva communities.

Let's agree to disagree.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er rett og slett bare lite produktivt, negativt og lite fantasifullt.


Proven my point bro
  • 0
League of legends, mange folk i klassa prøver å få meg til å spille det. Spille har jo værre community enn cod. Og alle hater hverandre.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
League of legends, mange folk i klassa prøver å få meg til å spille det.

Samme her. Liker ikke spillet en eneste plass, men alle vil jeg skal spille det.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Sony har ingen interessante eksklusive serier.

Siterer RockFuzzEleven:
Far Cry 3 er oppskrytt. (fortjener maks 6/10)


Jeg elsker deg nå. ;*

Siterer Crazy Kraken:
Altså, å diskutere meninger om spill er spennende det, men å liste opp en haug med spill man ikke liker uten begrunnelse, det er bare teit. Det er rett og slett bare lite produktivt, negativt og lite fantasifullt.


Enig, men man kan vel argumentere vettugt for de "kontroversielle meningene" man har, selv om førsteposten ikke nevner noe om det. :3
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Nintendo folk er folk som ikke klarer å gi slipp på barndommen sin og klarer ikke å prøve noe nytt.
  • 0
Dette er jo bare "den store fornærmelsestråden", uten noe backup for fornærmelsen Jeg føler at det ikke kommer til å bli noen diskusjoner utav dette, andre enn ala "min pappa er sterkere enn din pappa".
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Tyranus:
Hele spillet går jo ut på å dø, så jeg tror jeg gjør det ganske ålreit.

Neida. Men å spille et spill med utrolig sloppy kontrollere og kun dø for å spille igjennom de samme partiene om og om igjen er ikke akkurat noe jeg leter etter i et spill. Skjønner såklart hvorfor noen liker det, men det appellerte bare ikke til meg.


Det spillet har ikke sloppy kontroll! Kontrollene er lette lære, vansklig å mestre. Men "sloppy" kan de ikke kalles. Jeg er akkurat gjennom spillet, og det er et fåtall ganger jeg har død fordi spillet ikke regisrterte knappe trykk eller ikke ga meg rett verktøy for jobben. Det å dø i Dark Souls er to ting: Din egen feil eller et overraskelseselement du ikke klarer å få kontroll på før du dør.

Jeg kan være enig i at for de utolmodige og de som ikke er så investert i spillet er nummer 2 der veldig irriterende, fordi det blir litt "feigt" av og til. Men det er ikke kontrollene som gjør det. Jeg var en av dem som ikke kom meg inn i Dark Souls til å begynne med, og holdt på å gi opp etter et par timer, men så kom jeg inn i det og ble invistert i det, og da ble det et av de beste spillene denne generasjonen.

Det er heller ikke bare for "hipstere som tror dem er hardcore". Jeg vil heller si at spillet kan funke for alle, så lenge man er villig til å sette seg skikkelig ned med det.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!