Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Duty: Ghosts ~ Offisiell tråd ~


Multiplayer så veldig som før ut, men det funker for de fleste. Så hvorfor ikke..
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Multiplayer så veldig som før ut, men det funker for de fleste. Så hvorfor ikke..


Ja, multiplayeren er jo egentlig genial, men mitt problem er at jeg alltid finner noe annet å spille. Blir liksom sånn at jeg kjøper spillet også ligger det bare på hyllen min uten å bli brukt
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Blir nok CoD: Ghost på meg av den enkle grunn at jeg liker comp siden av spillet.

Dog ble jeg positivt overrasket over det lille jeg så, er ingen store innovasjoner - men var noen lekre nyvinninger der som gjør spillet (kanskje) til dels mer morsomt for min del!

Så ser jeg heller om jeg spiser mine ord når spillet har kommet ut heller. :p Men spillet virker veldig IW type spill som igjen er positivt.
The rush of battle is often a potent and lethal addiction, for war is a drug.
  • 0
Traileren var bra satt sammen. Med en heftig Eminem sang i bakgrunnen og skikkelig god action.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Eminem sangen ga pluss. Var dog en basic, actionfylt trailer som vi har blitt vist gjentatte ganger. Liker tanken bak kjøretøy som ser ut til å komme tilbake da.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Begynner egentlig å bli litt smålei CoD generelt, men ender nok opp med å kjøpe det uansett. Black Ops 2 synes jeg var helt begredelig så det har jeg knapt rørt, men det kan vel hende jeg får tilbake litt av lysten når det nye kommer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Begynner egentlig å bli litt smålei CoD generelt, men ender nok opp med å kjøpe det uansett. Black Ops 2 synes jeg var helt begredelig så det har jeg knapt rørt, men det kan vel hende jeg får tilbake litt av lysten når det nye kommer.


Enig, har spilt BO 2 litt, men ikke så mye jeg hadde håpet på.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Siterer projecthammer:
Citerer Andyboy:Infinity Wars neste spill? Allerede?

http://pixeledcourier.com/2013/10/24/infinity-ward-announces-call-
of-duty-dogs/
Ga meg en god latter


Godt å høre
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Lurer egentlig på om folk kan lese. Det står helt klart og tydelig at om du ikke har noe saklig å komme med så kan du heller holde kjeft.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Lurer egentlig på om folk kan lese.


Nei, virker ganske ofte som at folk ikke kan lese, eller bare mangler noe i topplokket til å forstå hva som er skrevet.

Tror jeg ender opp med CoD: Ghost. Det frister mer enn hva flere av de tidligere har gjort.
  • 0
Vurderer dette. Er veldig usikker i grunn!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
LOL jeg gledder meg til å spille masse cod i helga xd skal lage montasje og noscope med sniper!! Gleder meg mase er det noen andre 05'ere her som skal spille COd? håper vi kan ha lan hvis mammaen din ringer mammaen min og avtaller
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
LOL jeg gledder meg til å spille masse cod i helga xd skal lage montasje og noscope med sniper!! Gleder meg mase er det noen andre 05'ere her som skal spille COd? håper vi kan ha lan hvis mammaen din ringer mammaen min og avtaller


Henning! xD syre og yolo. Nei da. Jeg skal ikke trolle.

Uansett har jeg faktisk begynte å spille litt Black Ops 2 igjen. Faktisk nok så underholdene.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noen som vill bli med på ghost online en dag så legg meg gjerne til på steam
Oh Sxponer
  • 0
Hvor lang er campaignen?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hvor lang er campaignen?


Brukte 5,6 timer i følge Steam, og det er med tissepauser på tre minutter nå og da. Tok det i en sitting. Den var "alright" til å være CoD, men du kjøper ikke CoD for campaign.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Så klart kjøpte jeg det for multiplayeren
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Prøvde Ghosts demoen til 360 i går og jeg var overrasket over hvor likt det føltes alle andre CoD spill. Har ikke spilt Black ops 2 og nesten ikke MW3, men det var da ivhertfall litt forskjell på CoD4 og MW2? Men det var jo morro, det skal sies.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er faktisk veldig gøy
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Syntes Black Ops 2 var bedre. Aner ikke helt hvorfor men.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Syntes Black Ops 2 var bedre. Aner ikke helt hvorfor men.


Jeg er helt uenig!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer Ash Ketchum yntes Black Ops 2 var bedre. Aner ikke helt hvorfor men.

Jeg er helt uenig!


Why?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Why?


Tror det kan ha noe med at jeg spiller på PS4 og. Dessuten likte jeg ikke campaignen i Black Ops II så godt. Jeg likte også ikke konseptet med fremtiden og det der. Men jeg hadde det gøy med Black Ops II. Ghosts minner også litt om MW2, og MW2 er min favoritt i serien!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!