Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke spill vil du se i fremtiden?


Jeg vil tro at det finnes en del brukere som har startet en lignende tråd tidligere. Eller i hvert fall med omtrent samme konsept. Likevel har jeg hatt idéen en stund, og intensjonen min var at den skulle tilføre nye og kreative meninger fra brukerne.

Denne tråden må derimot ikke forveksles med Hvilke spill gleder dere til i år?

Opprinnelig var planen å fokusere på spill som ikke eksisterer, men det er å kreve litt mye. Fokuset er i stedet rettet mot spill du vil se, uansett hvilket år det skulle komme ut, om spillet ikke er annonsert og du ønsker at det skal komme, eller om det er et spill du ser frem til som både er annonsert og bekreftet.

Men, for at dette ikke skal bli en tam tråd bestående av bare lister, ser jeg helst at det blir tatt med en begrunnelse på hvorfor man vil se eller ser frem til de forskjellige spillene. Uten begrunnelse hadde det blitt spesielt uinteressant å lese hvis man listet opp spill som de aller fleste visste ville komme uansett.

Jeg begynner med noen av de spillene jeg personlig vil se i fremtiden.

Uncharted 4

Uncharted er Uncharted, og Naughty Dog er Naughty Dog. De skuffer aldri, og det har de bevist gang på gang. Utvikleren til Uncharted har som vane å gjøre to ting: 1. De presser konsollen maksimalt - 2. De dropper seriene etter tre spill og ny generasjon. Etter alt å dømme har de med sistnevnte brutt med tradisjonen denne gangen, for Uncharted 4 ble så godt som bekreftet i Kristians Blogg.

Hvis vi også tenker på Amy Hennig sine uttalelser om at Drake vil få mange eventyr, kan det utvilsomt tenkes at vi vil få Uncharted mer enn én gang på den neste konsollen fra Sony. Jeg ser frem til Uncharted 4, og håper vi får se spillet på E3 i Juni. I mellomtiden er det bare å glede seg til Naughty Dog's nyeste The Last of Us.


Mirror's Edge 2

Mirror's Edge var mitt aller første spill på PS3. Overgangen fra det jeg hadde spilt før var dermed ganske stor. Grafikken var fantastisk, gameplayet var nytt og friskt, men kontrollene var ikke lett å mestre med det første. Når man derimot fikk flyten i dette spillet, ga det virkelig en god spillopplevelse. For å være en som er opptatt av god historie i spill, syntes jeg personlig at historien i Mirror's Edge var svak, men med det fantastiske gameplayet gjorde det ingenting. Jeg har ventet på en oppfølger til dette spillet siden August 2009, og allerede da fant jeg ut at et lite team hos Dice var satt på jobben.

Siden den gang har det vært store mellomrom mellom hver gang vi har fått høre noe fra spillet. Det har blitt kansellert. Det har blitt tatt opp igjen. Ryktene har vært mange. Forferdelige rykter, som at spillet skulle bli eksklusivt til Kinect. Men etter den siste uttalelsen om at spillets utvikling er allmennkunnskap, ser det noe mer positivt ut. Jeg håper i likhet med Uncharted 4 å få se dette på E3 i år, og at ryktene om Kinect for all del ikke stemmer.


Red Dead Redemption 2

Noe sier meg at oppfølgeren til RDR ikke kommer til å få dette navnet, men heller Red Dead et eller annet. Rockstar er ikke kjent for å være blant utviklerne som gir ut masse info om spillene sine tidlig i utviklingen, og før jeg startet denne tråden visste jeg lite om en eventuell oppfølger, annet enn at Rockstar for en stund tilbake søkte ansatte til å jobbe på neste generasjons konsoller. Men etter nærmere research fant jeg ut at Rockstar tidligere faktisk har lovet mer Red Dead. Det er dermed garantert til next-gen, og Rockstar har sannsynligvis flere team som jobber både med GTA V og et nytt Red Dead, samt andre prosjekter.


Mafia III

Jeg spilte aldri det første Mafia spillet på PS2. Så at dette spillet fanget interessen min, var litt rart. Sannsynligvis hadde det noe med billig pris og et kult cover å gjøre, og det ble det aller første spillet jeg valgte å forhåndsbestille. Det angrer jeg ikke på. Noen mener at historien i Mafia II ikke er spesielt imponerende, fordi den ikke tilfører noe annet enn det vi har sett i gamle mafiafilmer fra før. Da passet det vel bra at jeg ikke hadde sett noen gamle mafiafilmer fra før, for jeg likte historien og karakterne.

Tiden går fort, det er nesten 3 år siden jeg fullførte spillet. Etter den slutten, så ventet jeg desperat på en fortsettelse, og hadde håp gjennom en mulig DLC. Men neida. Dette var derimot i 2010, og selv om jeg fortsatt venter på en oppfølger, forstår jeg det dersom 2K Czech velger å lage en helt ny historie med nye karakterer fremfor å bygge videre på Vito og Joe sin historie. Det har blitt sagt at 2K Czech hjelper til med GTA V og at Rockstar har gjengjeldt tjenesten med 2K Czech sitt neste spill; Mafia III er etter all sannsynlighet underveis til neste generasjon.


Kane & Lynch 3

Kane & Lynch er vel i mine øyne en middelmådig spillserie. Så at dette spillet ikke akkurat står øverst over spill jeg vil se, er kanskje ikke så rart. Men jeg har likevel kost meg med seriens to spill, og håper på å se en oppfølger. En ting jeg likte med Dog Days var muligheten for Co-Op, og en ting jeg ikke likte var den forferdelige videokamera følelsen man fikk gjennom hele spillet.

Sålangt er vel det nærmeste hintet vi har fått om en oppfølger, en stillingsannonse. Det kan tyde på at et nytt spill er på vei, og jeg er spent på hva utviklerne bak Hitman får til med nestegenerasjonskonsollene.


Manhunt 3

Jeg innbiller meg at jeg er den eneste i Norge som faktisk ønsker meg dette spillet. Eller i hvert fall som offisielt skriver det på et forum. Og om jeg har stor tro på at det kommer? Nei. Manhunt er i realiteten noe dritt, og jeg finner egentlig ingenting spesielt positivt eller givende med serien med mindre man virkelig nyter å se vold. Men når jeg selv lister oppfølgeren opp over spill jeg vil se, så betyr det at jeg likte det, og det skal jeg ikke nekte for. Nå er det jo også Rockstar som står bak, og selv om gameplayet utelukkende bare bestod av vold, så fant jeg faktisk karakterne og historien til en viss grad interessant. Det første spillet handler om en fyr som kommer levende fra en henrettelse, og må høre på fyren som reddet han uten at jeg helt husker hvorfor.

Manhunt 2 handler om en fyr med virkelig intense psykiske problemer som egentlig ikke har lyst til å drepe, men mentaliteten hans sier noe annet. Jeg vet ikke om det finnes noen mennesker som jobber med Manhunt 3 akkurat nå, men jeg vet at noen sannsynligvis har prøvd, og fått nei av TakeTwo. For en måned siden var jo aprilspøken til Rockstar nemlig å annonsere spillet. Kanskje det var et tegn på at de holder på med det, eller et direkte hån mot fansen. Jeg syntes det kunne blitt interessant med en oppfølger, men jo bedre grafikken i spill blir, jo mer tviler jeg på at det kommer, fordi det kan komme til å bli alt for brutalt for såte sjeler. Jeg hadde med andre ord kjøpt dette spillet, men jeg kommer ikke til å gråte meg i søvn den dagen Rockstar bekrefter at det aldri kommer til å se dagens lys.


Among The Sleep

Et skrekkspill der du spiller som en 2-åring. Dette konseptet er sært. Min type særhet jeg liker. Og det at det kommer fra Norge, gjør det bare enda bedre å vite at det finnes folk her i landet som virkelig tørr å gjøre noe nytt. Spillet er under utvikling hos Krillbite Studio i Hamar, og personene bak har det ikke helt enkelt. De har fått god støtte til spillet, men det er bare ikke nok. Samtlige av utviklerne har deltidsjobber, noe som gjør energien deres minimal for å jobbe på et spill. Derfor har de lagt ut spillet på Kickstarter, hvor de håper på å få de inntektene som trengs for å gjøre spillet ferdig. Jeg håper det blir en suksess og at de klarer å få spillet lansert etter planen som er rundt jul, uten noen store utsettelser.


Nå som jeg har listet opp noen eksempler på spill jeg vil se, så er jeg spent på å se hvilke spill dere andre vil ha, og hvorfor dere ser frem til dem.
  • 0
Bra blogg, SirThomas! Eg vil selv se mange oppfølgere til spill i fremtiden. Mange av dei du har nevnt ovenfor vil eg også se i fremtiden.

Red Dead Redemption 2

Eg likte RDR så utrolig godt at eg ser ingen grunn til at dei ikkje burde lage ein oppfølger. Kva skjedde eigentlig med Jack Marston?

Mirror`s Edge 2

Fikk bare muligheten til å spille demoen noen ganger på Xbox 360 og PS3, eg fikk sansen for dette spillet. Og nå håper eg det kommer ein 2`er.

Disse to vil eg absolutt se i fremtiden.
  • 0
God førstepost. Jeg vil helst se noen nye og spennende IP-er istedet for oppfølgere for å være ærlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Bra blogg, SirThomas!


Takker! Siden dette ikke akkurat var en blogg, men førsteposten på en tråd, la jeg ekstra vekt på å få den god og fyldig.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg vil helst se noen nye og spennende IP-er istedet for oppfølgere for å være ærlig.


Jeg er ganske enig med deg der. Jeg vurderte å ta med i tråden at den var «utelukkende for oppfølgere», men følte det ble litt feil å skrive ettersom folk også kan liste opp nye IP-er som de ser frem til.
  • 0
Siterer SirThomas:
Takker! Siden dette ikke akkurat var en blogg, men førsteposten på en tråd, la jeg ekstra vekt på å få den god og fyldig.>


La merke til det nå. Trudde det var ein blogg, uansett bra forum-tråd!
  • 0
Jeg skjønner ikke helt poenget når man nevner spill som er annonsert ;) Ble liksom litt rar tråd..MEN uansett.
Jeg vil se Left4Dead 3! Helst med nye spesialmonstre og kanskje enda verre fiende enn en tank!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Jeg skjønner ikke helt poenget når man nevner spill som er annonsert ;) Ble liksom litt rar tråd..


Siterer Førsteposten:
Fokuset er i stedet rettet mot spill du vil se, uansett hvilket år det skulle komme ut, om spillet ikke er annonsert og du ønsker at det skal komme, eller om det er et spill du ser frem til som både er annonsert og bekreftet.


Poenget er jo å fortelle om spill man ønsker å se, enten man vet at de kommer, eller håper på det.
  • 0
Kjempegod førstepost! Utrolig bra initiativ.

Uncharted 4 vil jeg se! Savner et nytt eventyr med Nathan Drake. Noe som sier hvor bra de forrige spillene var.

Kingdom Hearts 3, ja. Hvor er du!? Håper Square Enix vet hva de driver med.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Mine bidrag:

Star Trek Online 2

Star Trek Online hadde et stort potensiale, men dessverre gikk noe feil et sted. Romkampene var morsomme en stund, men ble for mye av det samme etterhvert. Kampene på bakken var stort sett kjedeilge. Så hvordan ordner man dette? Tja, egentlig burde det være enkelt nok:

Man starter som ny kadett ombord i et USS Enterprise skip. Dette er ikke skipet fra Next Gen, men et skip i samme klasse. Dette er delvis for å få en rask "wow, Star Trek!"-følelse, men også fordi spillet deles inn i soner/instancer basert på antall spillere (som i f.eks Champions Online). Et Enterprise-skip har plass til hundrevis av passasjerer, så det er ikke noe problem med mange spillere der, og siden det ikke er "det" Enterprise-skipet kan vi enkelt skifte instance med å beame over til et annet skip. Allerede her ser vi en måte Star Trek-lisensen kan utnyttes til det fulle på en unik måte, uten egentlig å gjøre noe nytt.

Videre vil vi være en kadett på skipet, så vi får ikke bestemme så mye selv ennå. Vi har ikke engang klasser eller levels her, som i andre spill. Derimot har vi tricorderen og uniformen. Begge to er viktige. Uniformen viser hvilken rang vi har (logisk nok), så når vi blir promotert får vi en ny uniform for å vise dette. Det igjen lar oss gjøre nye ting, gir oss tilgang på bedre våpen og utstyr osv, så vi blir "sterkere", uten å få mer helse, styrke osv. Kaptein Kirk er jo ikke sterkere enn en vanlig kadett, så hvorfor skulle vi bli sterkere i spillet? Det vi får i stedet er som sagt bedre utstyr og våpen, samt kontroll over opp til fire folk i vårt eget Away-team. Vi blir dermed ikke sterkere selv, men med bedre våpen og fire medhjelpere vil vi ha betydelig bedre sjanser i kamp enn før likevel.

Klasser eksisterer ikke, men i stedet har vi en tricorder. Den kan jevnlig oppgraderes i løpet av spillet, og vi bestemmer selv i hvilken retning vi vil ha den oppgradert. Vi kan få for maksimal skade om vi vil, og vi blir da en "soldat". Eller vi kan styre den mot å lege skader og sår, så vi vil da gå mer og mer mot en "healer". Til sist kan vi styre den mot å gi oss et energiskjold, holde fiendene på litt avstand og så videre, så vi kan fungere som en "tank" i den hellige treenigheten som er så vanlig i MMORPGer. Det geniale er at vi ikke kan velge alle tre, men i den første timen eller to vil vi være i stand til å bruke den som alle tre "klassene". Det gir oss en helt time eller to med spilling før vi må bestemme oss for hva vi vil satse på, i stedet for å velge det i blinde i starten uten å ha sjanse til å endre det senere. (så hvorfor ikke bare få ny tricorder senere? Godt spørsmål. Kanskje så enkelt at vi trener i å bruke den underveis, så vi kan ikke bare begynne å trene på noe helt annet. Eller kanskje vi må velge retning for å bli godkjent som "ekte" medlem av mannskapet? De finner det nok ut.)

De to viktigste tingene i et MMORPG er oppdragene og hva vi gjør mellom oppdrag. Siden vi starter ombord i et Enterprise har vi god tid til å gjøre nesten hva vi vil, og det er mye å gjøre her. Holodeck er jo en ting, men vi kan også "crafte" (leke kokk på kjøkkenet, f.eks, eller lage nye ting i den replicator-greia osv.) Oppdragene vil i stor grad bestå av vanlig Star Trek-oppdrag, med utforsking av fremede planeter, forhandle med diverse allianser, romvesener osv (kan lett styres ved å velge dialogvalg som i f.eks Star Wars: Old Republic) og så videre. Siden vi vil få opp til fire folk på laget kan vi utforske farligere og farligere planeter om vi vil, og enkelte ganger kan selve skipet bli invadert. Dette gir oss instancer der vi sloss ombord i skipet, så vi føler det er mye som står på spill. Enkelte av disse kan til og med være "raids", så vi må ha flere spillere sammen for å ha en sjanse. De vil fortsatt være i en instance for seg selv, mem det vil være sivile NPCer der. For den saks skyld kan de jo også ha andre spillers figurer som NPCer.

Det vil også være mye fokus på å utforske planeter, og disse kan utforskes alene eller i grupper. Det er som sagt opp til fem i en gruppe, så om det er du og fire AI-folk, eller du og fire mennesker er ikke nøye. SW: Old Republic lar oss jo ha en gruppe på fire, men jeg har spilte mange med to mennesker og to AI-folk uten problem. Man kan faktisk lære veldig mye fra SW: Old Republic på godt og vondt. ;)

EDIT: Oooops, den der ble litt lengre enn jeg regnet med. Sorry!
  • 0
  • Los
  • Los
Et nytt KOTOR laget av CD Project Red. Jeg ble aldri dratt inn i orginalene, fordi jeg ikke var så glad i rollespill på den tiden, men jeg elsker Star Wars og nå elsker jeg rollespill! Så jeg vil ha et KOTOR med dagens grafikk og spillmekanismer, laget av Witcher skaperene.

Star Wars 1313 laget av Rocksteady eller noen andre gode. Jeg vil bare spille 1313! Det som vi har sett, bare ferdig og fullt spill. Det vil jeg ha!

Nytt TES singleplayer av Bethesda. Jeg håper de ikke velger å fokusere på MMOen sin og glemmer av det de gjorde så bra! For eksempel et TES i et land vi ikke har vært i før!

Fallout 4. Den her er vel litt i konflikt med den over, men jeg ønsker meg like vel! Jeg likte 3eren veldig godt, spesielt det å bare gå rundt å kose seg. Men jeg vil ha mer. Med ny grafikkmotor og forbedret VATS. Det hadde vært godt.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Har du prøvd Star Wars: The Old Republic? Det foregår noen år etter Knights, og selv om det er et MMO er det helt gratis å spille historiene. Vi snakker hele åtte historier (fire for Empire og fire for Republic), og hver historie er minst tre ganger så lang som hele Knights - hver. Det er mye spill, det. Det er selvsagt begrensninger om du ikke betaler, men ikke så mye at det gjør noe for de fleste.

Star wars: 1313 er dessverre kansellert, så det kommer neppe.
  • 0
Siterer Los:
Fallout 4. Den her er vel litt i konflikt med den over, men jeg ønsker meg like vel! Jeg likte 3eren veldig godt, spesielt det å bare gå rundt å kose seg. Men jeg vil ha mer. Med ny grafikkmotor og forbedret VATS. Det hadde vært godt.


Enig med den. Er uten tvil det uannonserte spillet jeg vil ha aller mest.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg hadde også ønsket å se et nytt Vampire The Masquerade spill. Jeg har lest litt om "World of Darkness", men jeg vil ha et single player rollespill ala Bloodlines
En god story med flere mulige endinger, og litt combat ^^ Men først og fremst rå galskap
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Roadcrew:
Oooops, den der ble litt lengre enn jeg regnet med. Sorry!


Lange poster liker jeg

Godt å se at tråden allerede har fått noen bidrag av den typen den er ment for.
  • 0
Siterer Los:
Star Wars 1313 laget av Rocksteady eller noen andre gode. Jeg vil bare spille 1313! Det som vi har sett, bare ferdig og fullt spill. Det vil jeg ha!

Fallout 4. Den her er vel litt i konflikt med den over, men jeg ønsker meg like vel! Jeg likte 3eren veldig godt, spesielt det å bare gå rundt å kose seg. Men jeg vil ha mer. Med ny grafikkmotor og forbedret VATS. Det hadde vært godt.


Disse to vil eg også se i fremtiden!
  • 0
Jak and Daxter.

Gi meg mer! Vær så snill Oher spillgud!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Star Wars: The New Republic

Denne er litt tvilsom, men vi vet aldri. Disney planlegger å kjøre på med en ny filmtrilogi og flere uavhengige filmer, pluss en ny CGI tv-serie. Flere spill er garantert, så hvorfor ikke dette?

Som navnet sier er det bygd rundt MMORPGet SW: The Old Republic. Men der Old Republic foregår noen tusen år før filmene, vil New Republic foregå samtidig med Episode 7. Eventuelt en stund etter Episode 9. Skjønt de kan jo sette det noen tusen år frem i tid også, og dermed skape en ny tidsepoke som i Old Republic. Men uansett, settingen er grei nok. Luke Skywalker startet et akademi for jedier, så spol frem noen tiår, så er jedier like tallrike som i prequel-trilogien. Dessverre har vi fortsatt den mørke siden, så vi har sith også. En enorm krig mellom jedi og sith bryter ut, og da snakker vi episk krig som raser over hele det kjente universet. Planeter blir rasert, og folk flykter til nye planeter. Som i all krig blir våpen bare mer og mer avanserte, og dette inkluderer selvsagt romskip og alt det der på begge sider. Ingen er trygge for krigen. Før eller siden vil den komme til nabolaget ditt, om du så bor på Tattooine eller en øde planet helt i grensen for den ytterste grensen av det kjente universet.

Ved første øyekast gir dette oss to logiske faksjoner: Jedi og Sith, eller Republic og Empire, om man vil. Men ulikt SW: Old Republic har hver faksjon bare én klasse: nettopp jedi eller sith. Ærlig talt, hvor mange har ikke irritert seg grønn over at Sith Warrior ikke får bruke Force Lightning, eller at Jedi Councelor ikke får bruke Force Push? Så i New Republic har vi bare en "klasse" for disse faksjonene.

Når man har valgt om vi vil være en av disse to starter vi som en kadett i et jedi/sith akademi. Vi er allerede nært av å fullføre studiene, så vi har flere Force powers tilgjengelig - de fleste, faktisk. Luke lærte ikke et triks om gangen. Han lærte seg å styre selve the Force, og deretter hadde han alle Force powers tilgjengelig. Så hvorfor skal spill være annerledes? Men litt balanse må vi jo ha, og vi er tross alt bare en student. Systemet her blir ganske likt Secret World, for de som har spilt det. Vi har et lignende ability wheel, men det er delt i tre: Light, Dark, Common. Common er den største biten (kanskje 70%) og har en rekke abilities (Force Powers) både Jedi og Sith kan ha. Vi snakker speed, jump, push osv. Det resterende hjulet er delt inn i to biter på ca 15% hver. Den ene har abilities kun jedier kan ha (healing, mind trick osv), og den andre har skills kun sith kan ha (choke, lightning osv).

Når du så starter får du velge hvor du vil begynne å hjulet, så du kan fritt velge en skill fra din side eller common. Det eneste unntaket er at de aller mektigste kreftene krever at du dedikterer deg til den lyse eller mørke siden, og de vil koste flere skillpoints enn de vanlige. Det gjør at du kan ha færre skills enn vanlig om du går for de beste, men til gjengjeld vil de beste være en del bedre enn de vanlige. For eksempel kan dette være å kunne bruke Force Choke på bosser (ikke drepe dem, men skade dem en del), eller grille mange flere og med større skade med Force Lightning. Eller bare vekke opp folk fra de døde med Force Resurrection, og så videre. (man kan selvsagt vekke opp andre spillere, men med FR kan vi vekke spillere opp i kamp med full helse osv.)

Dere skjønner poenget. Det jeg derimot ikke har nevnt er at selvsagt vil ikke alle spille som sith eller jedi, så det er en tredje faksjon med i spillet. Dette er bounty hunters, smugglers, troopers og så videre. Disse tilhører verken sith eller jedi, men kan velge i hvilken by de vil starte i. Dette vil igjen bestemme om de vil tilhøre Empire eller Republic (Alle jedier tilhører Republic, men Republic er mer enn bare jedier.) Disse klassene bryr seg ikke om den mørke og lyse siden av the Force, siden de ikke bruker Force i det hele tatt. Dette igjen gjør at de ikke har en mørk og lys side på hjulet med abilities, så alle bounty hunters kan for eksempel velge alle abilities de har der. Det gjør dem friere enn sith og jedi, men tilgjengjeld har de heller ikke noen ekstra sterke abilities. De går for mengden, ikke kraften. So to speak.

Så til det beste. Handingen foregår i stor grad nede på planetene, ellers ville det jo ikke vært noe vits. Men hva er Star Wars uten episke romkamper? Så selv om dette ikker er noen EVE Online 2, er romkamper definitivt viktig. Vi har ikke full frihet som i romsimulatorer, men vi kan fly rundt på egenhånd i romskipet vårt, og bestemme selv hva vi vil gjøre der. Vil du krige? Bli med i et romslag (gjerne med venner, eller i PvP?) Er du mer fredelig kan du jo smugle litt, eller drive med handel. Igjen, dette er ikke EVE 2, men går med på et kompromiss mellom stor frihet både på planeter og i rommet. Tøft blir det nok uansett. Faktisk er det ikke så vanskelig å gjøre heller. De har jo romkamper i Old Republic, så bare åpne aksen og la oss fly hvor vi vil, så har vi i stor grad ordnet den biten.

Hisorien foregår som jeg sa tidligere i en tid da det er full krig i universet, men det har faktisk ikke så mye å si for oss spillere. Krigen startet lenge før vi begynte å spille, og den vil fortsette lenge etter at vi er ferdige. Dette gjør at historiene kan dreie seg mer direkte om spilleren, og vi slipper det evige tullet med å redde universet. Jeg vil heller dra på fisketur på Naboo. Med harpun. Og "hilse" på Jar-Jar.
  • 0
Det var dagens gladnyhet, Mirror's Edge 2 virker å være på vei, så en offisiell annonsering på E3 er vel derfor høyst sannsynlig.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det var dagens gladnyhet, Mirror's Edge 2 virker å være på vei, så en offisiell annonsering på E3 er vel derfor høyst sannsynlig.


Indeed! Vi kan bare glede oss til det!
  • 0
Kunne tenkt meg Nintendo Land 2, et nytt Kid Icarus og StarFox. Et nytt Red Dead til Wii U hadde heller ikke vært å forakte.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Kunne tenke meg en historie satt i Mass Effect universet, bare med en mer personlig historie og nye karakterer. Kanskje du jobber som en dusørjeger og blir blandet inn i noe stort og uventet. Eller en SPECTRE-agent som går undercover i en stor kriminell organisasjon.

I dette spillet ville jeg også like at renegade og paragon valgene hadde mer å si for historien, i ME så ender man jo opp i de samme scenarioene uansett hvordan man oppfører seg.

Det kan godt være en stund etter eller før handlingen i hovedspillene, kunne vært morsomt med ny eller eldre teknologi.

Ville virkelig like å kunne utforske mer av ME-universet.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Timesplitters 4 hade vært rått, eller en slags reboot av serien
Trying to be reasonable
  • 0
Venter fremdeles på Kingdom Hearts 3. Håper at den kommer på PS4. Håper også på et skikkelig Anime crossover spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Eg vil se The Elder Scrolls VI og Crysis 4 i fremtiden.
  • 0
Conduit 3: Liker Conduit 2 ganske godt, og skulle gjerne sett et nytt spill i serien til WiiU. Oppdatert grafikk, mer stabil online, og bedre balanse, hadde vært hovedpunktene. Hadde selvfølgelig ikke takket nei til flere våpen, og muligheten til å spille flere online på samme konsoll.

Lost Kingdoms 3: Heller tvilsomt, siden From Software er opptatt med Dark Souls serien, men er jo lovt å håpe. Bedre grafikk, mer action orientert kampsystem, mindre grinding, og mer innhold, kunne gjort det til et av mine favoritt spill.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!