Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo 3


Er det noen av dere som skal delta på det neste MLG tournamentet, dvs 14-16 mai?
  • 0
Hva sens og button layout bruker dere ?
Min: Sens 7 og bumper jumper
I post, like a boss !
  • 0
sens 7 og defult eller green thumb
Per aspera ad astra
  • 0
Sensitiviteten varierer mellom 8 og 9, og jeg spiller med Bumper Jumper
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nå bruker jeg sens 4 og dæven kor enkelt det er å out br'e folk
Men så kommer det rapid fire jævla og dreper meg
Og eg fekk invincible igår på multi team (30 kills uten å dø)
I post, like a boss !
  • 0
Q Jeg har gjort alle banene på på halo 3 på legendary på co-op bortsett fra de 2 siste. Kan jeg gjøre de 2 siste på legendary alene og fortsatt få achivmenten?
why so serious?
  • 0
Siterer Vegard Mowinckel:
Q Jeg har gjort alle banene på på halo 3 på legendary på co-op bortsett fra de 2 siste. Kan jeg gjøre de 2 siste på legendary alene og fortsatt få achivmenten?


Ja, det kan du :]
Hei.
  • 0
Siterer Vegard Mowinckel:
Q Jeg har gjort alle banene på på halo 3 på legendary på co-op bortsett fra de 2 siste. Kan jeg gjøre de 2 siste på legendary alene og fortsatt få achivmenten?

JA
Per aspera ad astra
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Nå håller eg på å vinne Halo 3 med alle skulls på legendary
Men eg bruker mods (ingen jtag)
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Modder. Gå og legg deg -.-
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Ka he du imot modding det e no drit fett og eg gjer det berre for å ha det kjekt
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Fordi det er veldig lett å si at man bare modder for moroskyld i custom games, men det er veldig lett å kanskje bare prøve å gjøre så alle får 300% speed i Matchmaking, eller gi deg selv en aimbot? Grensen er minimal, og jeg har møtt flere moddere som har ødelagt flere runder for meg i Matchmaking. Aimbot og Wallhack var blant annet veldig populært en stund...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer AcH Clawed:
Fordi det er veldig lett å si at man bare modder for moroskyld i custom games, men det er veldig lett å kanskje bare prøve å gjøre så alle får 300% speed i Matchmaking, eller gi deg selv en aimbot? Grensen er minimal, og jeg har møtt flere moddere som har ødelagt flere runder for meg i Matchmaking. Aimbot og Wallhack var blant annet veldig populært en stund...


Uff får å bruke sanne mods må du ha en modifisert xbox ( Jtag ) og man kan bare spele online på de i max 3 timer så blir konsollen banna og for å fare online igjen så må du kjøpe ny kv for 100-200 kr
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
var vel kanskje ikke på xbox han mente? Men uansett så syns jeg ikke mods er noe. Eneste gang jeg bruker det er når jeg lager mine egne til TES: IV Oblivion.. Men de er bare for å få en bedre spilloplevelse, ikke for å gjøre det noe lettere (tvert imot) ;)
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Bump Ikkje la dinne tråden død !

Føck Reach !
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Føck Reach !


Spiller hverken Halo 3 (<3) eller Reach (</3) lengre, men Amen! Fuck Reach!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tenkte det skulle være gøy å gjennopplive denne tråden i en stund for å se om det er noen som faktisk spiller Halo 3 nå for tiden. Soooo... anyone?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg kan være med på et par games om folk er down for det. Jeg har jo det liggende.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Joda, spiller Halo 3 en gang i blant. Syns det i skrivende stund er det morsomste multiplayerspillet jeg har, men spiller det ikke så ofte siden jeg sliter med lag, og ingen andre jeg kjenner har det.

Siterer Taxta:
Jeg kan være med på et par games om folk er down for det.


Jeg også!
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!