Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

For godt til å være sant?


http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=575245
Hvis denne lista er sann så er det ikke tvil hvem som stjeler E3
Veldig usannsynlig noe av det, men fremdeles veldig spennende for det.
Halo: Spartan Assualt stemmer med andre rykter.
MEN Beyond good and evil 2??!!

Lagt til 2013-06-03 20:59:
Hvis jeg går ut ifra at alt er sant så ser disse ut som eksklusiver:
Halo 5, Banjo kazooie 4, Forza 5, Quantum Break, Halo: Spartan Assault, Ryse, Fable 4, Crackdown 3, Dead Rising 3(husk på DR1), Ni veldig åpenbare eksklusiver. Det kan være Killer instinct også.
Trying to be reasonable
  • 0
Hmm! Spennende rykter. Vel, ikke så spennende for min del, men jeg vet at mange vil bli glade for det her (om det stemmer).

Vel, jeg syns nok det hadde vært veldig morro å prøve noen av disse spillene, som Forza 5 og kanskje et nytt Crackdown men det ingen av spillene er must have spill for meg (sier brukeren med Master Chief som avatar...).

Hva er dette Halo: Spartan Assault? Har jeg ikke hørt om før.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så mange etterfølgere. Så uinteressant.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
"Banjo kazooie 4, Fable 4, Crackdown 3, Dead Rising 3"
Hvis dette stemmer, kjøper jeg maskinen så fort de dukker opp.

Dette likte jeg dog ikke
"Dragon's Dogma 2 (PS4 exclusive, DD team doing it)"
Har ingen planer om å kjøpe Ps4, så jeg håper virkelig ikke det blir en eksklusiv.
Dragon's Dogma 2 er en av de oppfølgerne jeg venter mest utålmodig på.
  • 0
Viser dette seg å stemme, så er det lett å skjønne at MS har valgt å spare alt av sprengstoff til E3!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er sikkert løgn da. Siden det er for godt til å være sant.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Om dette stemmer har Microsoft noe å stille opp med i alle fall. De har vært desidert dårligst de siste 3-4 årene. Så hadde vært en gledelig overraskelse.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Furon:
Hvis denne lista er sann så er det ikke tvil hvem som stjeler E3


Egentlig helt uenig! M$ kan ta seg en bolle! MYE av det som blir vist må være bra spillene kan være dårlig ( men tanke på kincet v2) de kommer sikkert til og implintere kincet på ett eller annet måte og mye av dette virker som det same old thing.

M$ hater? pretty mutch etter dems ræva visning! jeg hadde tenkt og kjøpe den nye xbox og ps4! ser ut som det blir ps4 på meg! Og spørr du meg så virker det som PS4 har et større potensial og bli denne genereasjonens ``xbox 360``.

Lagt til 2013-06-04 15:48:
Siterer Furon:
Halo: Spartan Assualt


her har du trailer det er for windows 8 telefon:http://www.youtube.com/watch?v=FfQy_BhYzZs .

Jeg har ikke ord det M$ satser på... det er uspiselig!!!
  • 0
Imponerende liste over spill, men ikke nok til å vinne meg over, men kanskje nok til at de gjør det bedre enn Sony på E3.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Mange spill som sikkert vil gi Xbone en god start hvis spillene kommer rundt lansering, men for min egen del ser det mest ut som en haug uinteressante oppfølgere. Ihvertfall ingen av navnene som får meg hypet, men spillene kan selvsagt vise seg fra andre sider enn forventet.

Nå virker det uansett som om listen blir sett på som falsk, så da spørs det hvilke av disse spillene som til slutt blir vist frem på E3.
This is great banter, it really is.
  • 0
Gleder meg til å se hva X1 har av spill på E3. Det kan være duket for den mest interessante messa på mange år. Microsoft bør imponere med tanke på all skuffelsen fra konferansen i mai. Hvis de ikke gjør det, går nok mange over til PS4. De må veie opp for ulempene som allerede er annonsert.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Lista er fake, Witcher 3 blir blant annet vist bak lukkede dører på E3, ikke på en konferanse. I tillegg er Halo: Spartan Assault logoen der ikke den samme som på traileren som kom ut i dag + Bajo Kazooie logoen der er den samme fake logoen som ble brukt i januar: http://banjo-comet.com/news/37-banjo-et-kazooie-4-gruntyland.ph
p


NeoGAF har en regel der alt som blir 100% bekreftet fake stengt, og den tråden er stengt så da er den lista fake.
  • 0
Siterer fantomena:
Lista er fake, Witcher 3 blir blant annet vist bak lukkede dører på E3, ikke på en konferanse. I tillegg er Halo: Spartan Assault logoen der ikke den samme som på traileren som kom ut i dag + Bajo Kazooie logoen der er den samme fake logoen som ble brukt i januar: http://banjo-comet.com/news/37-banjo-et-kazooie-4-gruntyland.ph
p

NeoGAF har en regel der alt som blir 100% bekreftet fake stengt, og den tråden er stengt så da er den lista fake.


Jaja, var et glimt av håp.

Siterer alebre95:
Citerer Furon:Hvis denne lista er sann så er det ikke tvil hvem som stjeler E3

Egentlig helt uenig! M$ kan ta seg en bolle! MYE av det som blir vist må være bra spillene kan være dårlig ( men tanke på kincet v2) de kommer sikkert til og implintere kincet på ett eller annet måte og mye av dette virker som det same old thing.

M$ hater? pretty mutch etter dems ræva visning! jeg hadde tenkt og kjøpe den nye xbox og ps4! ser ut som det blir ps4 på meg! Og spørr du meg så virker det som PS4 har et større potensial og bli denne genereasjonens ``xbox 360``.

Lagt til 2013-06-04 15:48:
Citerer Furon:Halo: Spartan Assualt

her har du trailer det er for windows 8 telefon:http://www.youtube.com/watch?v=FfQy_BhYzZs .

Jeg har ikke ord det M$ satser på... det er uspiselig!!!


Uff..... Respekterer meningene dine, men du overreagerer som alle andre.
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Uff..... Respekterer meningene dine, men du overreagerer som alle andre.

hadde ikke hata dem viss dem ikke hadde implentert at du må ha innen 24 onlien for å spille spill... det er no buy! i min bok i værtfall
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!