Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Siterer remote:
Det ble ikke noe av turneringa?


Ser ikke slik ut.

Siterer Zyrocz:
Mindre lag når man spiller med nordmenn? Nintendos matchmaking er dass.


Selv har jeg ganske sjeldent opplevd lag når jeg spiller i for glory. Matchmaking med tanke på ferdigheter er derimot ikke eksisterende.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Selv har jeg ganske sjeldent opplevd lag når jeg spiller i for glory. Matchmaking med tanke på ferdigheter er derimot ikke eksisterende.


Selv har jeg ikke så mye imot den. Det å bli matchet opp mot folk som er bedre gjør bare at man lærer raskere. Kjipt for de som er gode og vil ha en utfordring though.
  • 0
Siterer remote:
Det ble ikke noe av turneringa?


Nei, folk var veldig splittet i når de kunne og jeg var selv ganske opptatt i helgen.Så gadd rett og slett ikke.

Siterer Zyrocz:
3952-7117-6554


Lagt deg til, min er: 4682-9884-0365
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bowser Jr. er nå offisielt min nye erkefiende.

Siterer Zyrocz:
3952-7117-6554


#Added

Min: 4398-9655-4167
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Bowser Jr. er nå offisielt min nye erkefiende.


Samme her. Han er så forbanna irriterende å spille mot. Spilte min første Sudden Death mot en for et par dager siden faktisk.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
madoka 4 smash
  • 0
Har en lobby oppe hvis noen vil joine
  • 0
Siterer projecthammer:
Har en lobby oppe hvis noen vil joine
Yaaaay!
  • 0
Siterer Linebeck:
Siterer projecthammer:Har en lobby oppe hvis noen vil joine Yaaaay!

gg's ;)
  • 0
Siterer projecthammer:
gg's ;)

Yaaaay!
  • 0
Om noen vil ha noen kamper i løpet av kvelden er det bare å si ifra.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Om noen vil ha noen kamper i løpet av kvelden er det bare å si ifra.


Skulle gjerne gjort det, men Cave story er mitt prosjekt
  • 0
Noen folk har så begredelig nett at de skulle vært nektet å spille online... Nytter jo ikke å spille det spillet her i "slow motion"...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Smash Bros. Direct natt til fredag, kl. 00.00! 50 nye ting skal annonseres, men spørs om det er nok til å sove under 6 timer den natten...
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Smash Bros. Direct natt til fredag, kl. 00.00! 50 nye ting skal annonseres, men spørs om det er nok til å sove under 6 timer den natten...


Har linær algebra eksamen på fredag, så må nok stå over. Håper noe spennende blir vist frem.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Smash Bros. Direct natt til fredag, kl. 00.00! 50 nye ting skal annonseres, men spørs om det er nok til å sove under 6 timer den natten...


50 nye ting var ikke småtteri heller. Men det kan vel forsåvidt være alt fra 50 nye items til 50 nye låter (yes please). Skal nok sjekke det ut.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Blir spennende å se hva de har å vise frem i alle fall!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Virkelig fått sansen for Little Mac nå jeg også. Veksler mellom han og Shulk på For Glory. Men kan nok fremdeles bli bedre med begge to
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Wii U versjon = GOTY.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Herregud så mye innhold Smash Bros Wii U har. Den får virkelig 3DS-versjonen til å se ut som søppel i forhold. Den eneste skuffelsen er vel at online turneringer ikke er der fra dag 1, men det kommer forhåpentligvis om ikke så altfor lenge
  • 0
MEWTWOOOO! MEWTWOOOOO!
<3333333333333333333

Skal kjøpe Wii U denne helgen.
Og jeg vil gifte meg med Mr. Narrator
  • 0
WiiU versjonen virker til å bli gode saker, gleder meg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!