Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Nintendo har aldri vært for konkurranseorientert, og SSB er et veldig unntak i serien. Man møter veldig variert motstand, men det hadde også vært kult om de slengte på en ladder etter hvert, men jeg tror ikke de kommer til å gjøre det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hva heter dere på nintendo network forresten? Trenger folk til å spille med siden ingen jeg kjenner har Wii U versjonen.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hva heter dere på nintendo network forresten? Trenger folk til å spille med siden ingen jeg kjenner har Wii U versjonen.


Jeg heter GR-Bikila. Legg meg til på MiiVerse så jeg får varsel.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hva heter dere på nintendo network forresten? Trenger folk til å spille med siden ingen jeg kjenner har Wii U versjonen.

Rastabru
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hva heter dere på nintendo network forresten? Trenger folk til å spille med siden ingen jeg kjenner har Wii U versjonen.


Er litt usikker på om det er EpicElGamer eller bare ElGamer. Er alltid like usikker på den.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hva heter dere på nintendo network forresten? Trenger folk til å spille med siden ingen jeg kjenner har Wii U versjonen.


Glorfindel180.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tror at jeg har sagt det tidligere, men NNID-en min er ShovelMight.
  • 0
Noen som kommer til å følge med på Apex 2015?
''eh'' - Link
  • 0
Min NNID er Gogovsky. Jeg har ikke fått lagt meg skikkelig inn i spillet, men det er et av de få jeg har til DSen.

Lagt til 2015-01-27 08:23:
Oops, du skal jo spille det på Wii U.
  • 0
Siterer Subject 17:
Noen som kommer til å følge med på Apex 2015?


Jeg kommer til å følge med, men blir nok hovedsaklig Melee.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Subject 17:
Noen som kommer til å følge med på Apex 2015?


Jeg har ikke hørt om dette, men når du nevner det, må jeg kanskje sjekke det ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Subject 17:
Noen som kommer til å følge med på Apex 2015?

Hvorfor er ikke vi med?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Vært mye styr med Apex nå, men ser ut som turneringen skal gå som planlagt. Mye takket være et fantastisk community, samt hjelp fra Twitch og Redbull!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ja, det er godt å se!
''eh'' - Link
  • 0
Jeg vil ha med Leo Luster i Smash.
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Alle som kan må bli med her: http://www.gamereactor.no/blog/subject+17/?page=1#82884
Det er nesten vår plikt som medlemmer av GR ;)


Skulle gjerne blitt med, men spiller dessverre hos en venn som ikke har kontakt gjennom GR, så kan ikke kuppe konsollen (tror jeg). Andre må veie opp for meg!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Noen som vet om noen gode Youtube-kanaler for SSB?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Kan anbefale Jtails og LoF Nakat. Begge er proffe og har en del guider og tips.

Ellers så er MoonMonkey en av mine favoritter. Han har mye morsomt gameplay. Han spiller riktignok ikke på proffnivå.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Kan anbefale Jtails og LoF Nakat. Begge er proffe og har en del guider og tips.

Ellers så er MoonMonkey en av mine favoritter. Han har mye morsomt gameplay. Han spiller riktignok ikke på proffnivå.


Takk for tips! Selv har jeg sett en del på Shofu. Tror ikke han konkurrerer noe særlig, men han er relativt god. Han spiller med alle karakterene selv om han ikke kan bruke dem. Det er morsomt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Lucas og Mewtwo (var bekreftet tidligere) til SSB4, de tar også i mot forslag: https://cp.nintendo.co.jp/us/
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Lucas og Mewtwo (var bekreftet tidligere) til SSB4


Noen indikasjon på hva prisen blir?
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Noen indikasjon på hva prisen blir?


Ikke som jeg har fått med meg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Prisen vil visst ligge på 32 kroner. Litt mer for å laste ned til både 3DS og Wii U.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!