Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Gleder meg! Selv skal jeg konkurrere i Melee, så det blir spennende. Axe er forresten bekreftet!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Selv skal jeg konkurrere i Melee, så det blir spennende.


Hva er taggen din? Gøy å følge med. Det blir spennende å se hvordan de andre norske plasserer. Kommer bare til å være med på Smash 4 selv, føler ikke at jeg kan ta meg rå til Melee på det nivået jeg er på for øyeblikket.
''eh'' - Link
  • 0
http://smashranking.eu/smashers/niklas-ltveit/

Som man kan se er jeg ranket Nr 107 i Norge for øyeblikket, men burde klare å komme ned til top 50 slik jeg er nå.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
http://smashranking.eu/smashers/niklas-ltveit/

Som man kan se er jeg ranket Nr 107 i Norge for øyeblikket, men burde klare å komme ned til top 50 slik jeg er nå.


Ikke verst, krysser fingrene for deg. Da får du gjøre det bra på Eclipse.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Ikke verst, krysser fingrene for deg. Da får du gjøre det bra på Eclipse.


Litt redd for at jeg "Choker", men tenker å stikke innom et par Melee turneringer her i Bergen som oppvarming, så får jeg ta det derfra.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Som man kan se er jeg ranket Nr 107 i Norge for øyeblikket, men burde klare å komme ned til top 50 slik jeg er nå.


Dette høres solid ut. Heier på deg!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Premiepotten på Eclipse er nå oppe i 100 000 kroner!
''eh'' - Link
  • 0
Jepp, og dette er uten å ta høyde for billettene. Gleder meg!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Så du har kommet så langt assa, SoL? Lenge siden sist vi spillte Smash sammen nå...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer P-Dude:
Så du har kommet så langt assa, SoL? Lenge siden sist vi spillte Smash sammen nå...


Hehe, de fleste som spiller Smash (Melee) i Norge er ganske dårlig for å være helt ærlig, så top 50 er egentlig ikke særlig imponerende.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Meldte meg på Wii U singles på Eclipse. Bare for moro egentlig, forventer å ryke ut første runde ;)

Er mer spent på å se Melee gudene live
  • 0
Siterer Jurginator:
Meldte meg på Wii U singles på Eclipse. Bare for moro egentlig, forventer å ryke ut første runde ;)


Hvis jeg hadde tenkt å komme, ville jeg gjort det samme. Høydepunktet blir nok derimot de andre gode spillerne som kommer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Cloud Strife som ny karakter. Den så jeg ikke komme.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Cloud Strife som ny karakter. Den så jeg ikke komme.


Syyyyyyyyyyyyyykt ass. Mitt sinn ble blåst i filler.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Cloud var litt sjokk ja, men veldig moro!
Hvordan gikk det på eclipse for dere som var der?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Cloud i seg selv inn i Smash er rimelig heftig, men attpåtil å få FFVII musikken inn i spillet.
Battle og One Winged Angel-remix .... Oh, god. *fårvannimunnen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Hvordan gikk det på eclipse for dere som var der?

Ble nummer 5 i bracketen min og røk dermed ut. Gikk bedre enn jeg trodde egentlig. Tapte for fyren som ble nummer 3 i Wii U. Første turneringen jeg har vært på og det var en positiv opplevelse til tross for noen utsettelser og tekniske problemer. Folka var hyggelige og det føltes godt å få det lille adrenalinet når man konkurrerer.
  • 0
Gikk ikke så bra for min del, fikk 4 av 6 plass i poolet mitt. Burde ha klart 3 eller 2. Vært litt sliten i det siste med spillexpo og alt det der.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Husk Nintendo Direct kl 23
''eh'' - Link
  • 0
Snedig at de gir ut en karakter før hovedspillet er lansert da

Og Bayonetta ja. k den.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Snedig at de gir ut en karakter før hovedspillet er lansert da

Og Bayonetta ja. k den.


Utrolig kult. Sakurai innfrir.
''eh'' - Link
  • 0
De nye karakterene ser veldig gode ut, spesielt Bayonetta, så blir spennende å se om det går an å få til noe med dem selv. Lurer også på om de kommer til å brukes i turneringer av toppspillere. De ser brukbare ut, spør du meg. Skal nok prøve Cloud nå.

Er fornøyd med hvordan Nintendo har tilført innhold til SSB. Det eneste er at noen av prisene er litt stive.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Er veldig fornøyd og overraska over Bayonetta i SSB. Har ikke vært så interresert i DLC karakterer til nå, men jeg må jo spille som bayonetta når jeg får sjansen!
  • 0
Flere som spiller For Glory og møter på Cloud i 80 % av kampene? Jeg har blitt litt lei av det, men får en del trening mot ham. Det er plagsomt med de som er god med ham. Har vanskeligheter med å slå ham. Skal ikke se bort ifra at han blir nedbalansert ved neste oppdatering. Deltok også i en turnering hvor det var tre Cloud-er med.

Siterer projecthammer:
Er veldig fornøyd og overraska over Bayonetta i SSB. Har ikke vært så interresert i DLC karakterer til nå, men jeg må jo spille som bayonetta når jeg får sjansen!


Ja, hun ser spennende ut også. Ser farlig skummel ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Flere som spiller For Glory og møter på Cloud i 80 % av kampene? Jeg har blitt litt lei av det, men får en del trening mot ham. Det er plagsomt med de som er god med ham. Har vanskeligheter med å slå ham. Skal ikke se bort ifra at han blir nedbalansert ved neste oppdatering. Deltok også i en turnering hvor det var tre Cloud-er med.


Det virker å være en tendens det du nevner der ja. Etter hvert så blir det nok færre og færre. Alle spilte Mewtwo når han kom ut, nå er det ingen. Jeg bruker Cloud ganske mye og jeg sitter med den samme følelsen som da Roy kom ut. Alle var så fortvilet og påsto at han var altfor god, men nå i ettertid er det ingen Roy som gjør det spesielt bra, særlig i Norge. Hvis man skal være god med karakterer som Cloud som sliter med recovery og ingen muligheter ut av grab så må man være god på å lese motstanderen, men det begrenser hvor langt man kommer i en kompetitiv setting.

Jeg tror Bayonetta har et mye større potensiale, særlig med tanke på at de med vilje viser frem en helt ny kombomekanikk som skiller seg fra de andre karakterene, men de nevner også at hun har ganske mye lag i forkant av angrep, så vi får se hvordan det fungerer i praksis. Ryu og ZSS har et mye større potensiale enn f. eks Mario og Falcon. Det samme tror jeg gjelder Bayonetta sammenliknet med Cloud.

Corrin har jeg ikke rukket å interessere meg så mye for
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!