Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nintendo 2DS - Tråden


Du leste riktig. Dette er ikke en 3DS tråd, men en 2DS tråd. Da var 2DS'en annonsert. Det nyeste medlemmet i Nintendo familien. I denne tråden kan man diskutere hva man syns. Jeg syns det blir litt merkelig. Den skal kunne spille alle 3DS spill, men den kan ikke ha 3D. Rett og slett alle 3DS spillene i 2D. Har litt blandet følelser når det gjelder designet. Kult at den ligner på en old school Gameboy Advance, men jeg vet ikke. Prisen var ikke så ille heller. 130 $ er ikke så gale. Den kommer 12. Oktober. Samme dag som Pokemon X and Y.

Selv vet jeg ikke. Syns den blir litt som Wii Mini.

Her er videoen av selve 2DS'en: http://www.youtube.com/watch?v=sAExBTWIp3M

Hva syns du?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Er vel et greit og billig alternativ for de som ikke vil bruke dyre dommer på 3D. Selv har jeg en 3DS fra før av så for min del er jeg ikke så interessert.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Er vel et greit og billig alternativ for de som ikke vil bruke dyre dommer på 3D. Selv har jeg en 3DS fra før av så for min del er jeg ikke så interessert.


Ja. Det er vel det. Samme her. Er fornøyd med 3DS.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Første jeg tenkte var: Hva i pokker holder Nintendo på med. men så såg jeg at de annonserte også en pris kutt på Wii U. Kanskje 2DS er ekvivalent av en priskutt på 3DS, med tanke på at 3D teknologien sikkert er dyr og de fleste velger den vekk alikevel.

Værste er at jeg nå vurderer å kjøpe en, Hvis ikke for noe annet enn Zelda spillene
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Hvis den er billig nok så blir det nok et kjøp. Jeg har nemlig ingen 3DS.

Lagt til 2013-08-28 19:47:
Men bare en ting.... HVORFOR INGEN POKKERS EKSTRA ANALOGPAD!!????
mah boi
  • 0
Selv har jeg en 3DS, så ikke et produkt jeg kommer til å kjøpe. Virker riktignok som en god løsning, ettersom det er mange som ikke er særlig nøye på 3D effekten.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Duck Song:
Men bare en ting.... HVORFOR INGEN POKKERS EKSTRA ANALOGPAD!!????


Aner ikke. Jeg syns den ene de har funker fint sånn egentlig.

Siterer sonic og link:
Selv har jeg en 3DS, så ikke et produkt jeg kommer til å kjøpe. Virker riktignok som en god løsning, ettersom det er mange som ikke er særlig nøye på 3D effekten.


Ja. Helt enig. Bra løsning.

Siterer AndyLonn:
Værste er at jeg nå vurderer å kjøpe en, Hvis ikke for noe annet enn Zelda spillene


Ja, hvorfor ikke? Syns 3DS er mye bedre en vita når det gjelder spill. Og jeg har begge. Altså 3DS og vita.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Haha, jeg liker at Nintendo klarer å finne på dette. Den skal være laget for de under sju år, så vi er nok ikke helt i målgruppen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Haha, jeg liker at Nintendo klarer å finne på dette. Den skal være laget for de under sju år, så vi er nok ikke helt i målgruppen.


Ja. Det var det jeg også tenkte. Bra at de går litt tilbake til Gameboy Advance. Syns det er kult.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noen som har kjøpt den?8 eller testet den?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Jeg synes den ser noe snål ut jeg men. Den virker jo også veldig lite bærbar, siden den ikke kan bøyes som en vanlig 3DS.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Jeg synes den ser noe snål ut jeg men. Den virker jo også veldig lite bærbar, siden den ikke kan bøyes som en vanlig 3DS.


For kids!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!