Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox One ~ Offisiell tråd ~


Høres kanskje litt teit ut, men sliter med å finne den tyske/spanske microsoft siden jeg kan kjøpe xboxone på. Finner ikke veien ditt. Kan noen sende link?
The D' is silent.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Har ingenting å si på dette, da jeg selv er skyldig i det.


Yupp! Og det er fordi du er smart.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen som veit om xbox360 kontrolleren fungerer på Xbox one?
  • 0
Skal vel fungere med en adapter som "Cronusmax", fordi som vil bruke Logitech G27 kan en kjøpe "Maxrace F1 V4".
  • 0
Siterer dark1ord:
Skal vel fungere med en adapter som "Cronusmax", fordi som vil bruke Logitech G27 kan en kjøpe "Maxrace F1 V4".
Ja, kanskje det fungerer? Du skjønner.. jeg klarer ikke å gå ifra den gode gamle kontrolleren min som jeg nå har brukt på 360'n i 7 år
  • 0
Har lagt merke til en ting, det er sikkert helt ubetydelig. Men Microsoft Store i Norge har endret prisen på Xbox One. http://www.microsoftstore.com/store/mseea/no_NO/pdp/Xbox-One
-Day-One/productID.282496600

Den forrige prisen den hadde der var 3990 kr. Merkelig at de skulle ha endret prisen uten at det er en mening bak det hele også.
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Hva synes dere om konsollen? Har dere forhåndsbestilt den enda?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Hva synes dere om konsollen? Har dere forhåndsbestilt den enda?


Vel jeg har blitt lei av og vente så jeg bestiller på GAMESTOP.COM i løpet av uka.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Fikk min Xbox One denne uka, fra den tyske Microsoft siden, super rask levering, den ble sendt kl 13 på mandag, på tirsdag kl 14 ble den levert på døra av UPS..meget fornøyd

Har ikke funnet så mye å klage på ennå, er vel så stille som min PS4, tar litt tid å bli vant til det nye UI men er ikke så avskrekkende når man først kommer inn i det..elsker den nye kontrollen.
  • 0
Utvalgte GameStop butikker har en håndfull Xbox One tilgjengelig nå. De er importert, men europeiske, så de er ikke stort annerledes enn de Norske som aldri ser ut til å dukke opp.

Ble spurt om jeg ville kjøpe en siden jeg har snakket en del med butikkpersonalet om de nye konsollene, men jeg sto over. Kan ikke si jeg har så veldig lyst på en likevel.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Utvalgte GameStop butikker har en håndfull Xbox One tilgjengelig nå. De er importert, men europeiske, så de er ikke stort annerledes enn de Norske som aldri ser ut til å dukke opp.

Ble spurt om jeg ville kjøpe en siden jeg har snakket en del med butikkpersonalet om de nye konsollene, men jeg sto over. Kan ikke si jeg har så veldig lyst på en likevel.


CDON har Xbox One tilgjengelig, men importert (det også). Men er ikke verdt det i det hele tatt. Minstepris: 5499 kr. WAAAAAAAY TO HIGH...
Rainbow Mushroom
  • 0
Jeg kommer til å skaffe Xbox One denne generasjonen, spilt på Playstation siden 2-eren så vil ha en annen type konsoll

Er mer interessert i lanseringsspillene til Xbox One enn PS4 så langt
  • 0
Siterer Lazykins89:
Jeg kommer til å skaffe Xbox One denne generasjonen, spilt på Playstation siden 2-eren så vil ha en annen type konsoll


Hvorfor bytte når det man er kjent med funker? Neida, skjønner at du ønsker forandring, men hva med vennene dine? Hvilken konsoll skal de ha? Det er jo ganske viktig.

Siterer Lazykins89:
Er mer interessert i lanseringsspillene til Xbox One enn PS4 så langt


Jøss, virkelig? Ryse og Dead Rising 3 ble jo ikke så godt mottatt. Men Titanfall kommer jo snart og det ser bra ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Lazykins89:Jeg kommer til å skaffe Xbox One denne generasjonen, spilt på Playstation siden 2-eren så vil ha en annen type konsoll

Hvorfor bytte når det man er kjent med funker? Neida, skjønner at du ønsker forandring, men hva med vennene dine? Hvilken konsoll skal de ha? Det er jo ganske viktig.

Siterer Lazykins89:Er mer interessert i lanseringsspillene til Xbox One enn PS4 så langt

Jøss, virkelig? Ryse og Dead Rising 3 ble jo ikke så godt mottatt. Men Titanfall kommer jo snart og det ser bra ut.


Har hatt lyst til å spille Forza og Dead Rising serien en stund nå så, det blir første gangen når jeg kjøper konsollen en gang mot slutten av året Har også aldri spilt Halo før så kommer nok til å kjøpe nye Halo når det kommer
  • 0
vurdere å bestille one fra amazon.co.uk. men vet noen om hvilken type "strømplugg/stikkkontakt" som vil følge med?
  • 0
Første gameplay av Sunset Overdrive, som er kommer eksklusivt til Xbox One:
https://www.youtube.com/watch?v=rkEMf2GJoa8

Ser fantastisk moro ut. Dette er det første spillet som gjør at jeg får lyst på Xbone.
  • 0
Spurte om dette først i Wii U tråden, men jeg lurer på det samme for Xbox One.

Vil høre hva folk mener:

Hvilke 5 spill kjøper man til Xbox One av de som er på markedet nå?

Hvilke 5 spill som kommer til Xbox One i fremtiden ser dere mest frem til?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvilke 5 spill kjøper man til Xbox One av de som er på markedet nå?


Spillmangel er grunnen til at jeg ikke har bestemt meg for å kjøpe en enda. Det har ikke kommet fem spill jeg har lyst på. Hadde sikkert plukket opp Dead Rising 3, kanskje AC IV og Tomb Raider for å se om det er noe forskjell fra 360 versjonene. Ellers er det et kjedelig utvalg så langt.

Siterer Crazy Kraken:
Hvilke 5 spill som kommer til Xbox One i fremtiden ser dere mest frem til?


Dragon Age Inquisition, Assassin's Creed Unity, Mirror's Edge 2 og Kingdom Hearts 3 skal jeg ha. The Evil Within, Far Cry 4, og The Witcher 3 blir sikkert også plukket opp.
Ellers kan jeg ikke se noe mer interessant som er på vei.

Håper det kommer noen kule annonseringer på E3. Et Saints Row til XO hadde gjort seg.
Eller et eller annet skikkelig RPG.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Dragon Age Inquisition, Assassin's Creed Unity, Mirror's Edge 2 og Kingdom Hearts 3 skal jeg ha. The Evil Within, Far Cry 4, og The Witcher 3 blir sikkert også plukket opp.


Så bare multiplatform spill altså? Hvorfor skal du da velge Xbox One over PS4 eller PC? Er det ingen eksklusiver du ser frem til med Xbox One?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvorfor skal du da velge Xbox One over PS4 eller PC? Er det ingen eksklusiver du ser frem til med Xbox One?


Eksklusiver har ingenting å si for valget av konsoll. De er en bonus.
Jeg kommer nok til å gå for XO, fordi 360 var hovedkonsollen min i forrige generasjon.
Vil gjerne beholde brukeren min og achievements og slikt. Liker også XO kontrollen bedre enn den til Ps4, og kontrollen har veldig mye å si.
Har egentlig bare ventet på at de skal fjerne Kinect, og nå som det snart dukker opp en versjon uten, så kommer jeg nok til å plukke den opp fort.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Eksklusiver har ingenting å si for valget av konsoll. De er en bonus.


Hvis konsollene har identiske specs, og gjør det samme så har det jo mye å si. Det er jo ofte noe unikt over ekslusiver og mange har veldig høy kvalitet. Selv syns jeg eksklusiver er veldig viktig selv om det er flest multiplat spill man skal kjøpe i det lange løp. The Last of Us feks, er et så bra eksklusivt spill (for meg) at hvis det får en bra oppfølger så har det mye å si for mitt kjøp av konsoll. Halo serien er jeg lei, men for mange år siden så var det hovedgrunnen til at jeg kjøpte en 360. Halo 3 var ikke en bonus for meg, men det var alle de andre gode spillene.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg kommer nok til å gå for XO, fordi 360 var hovedkonsollen min i forrige generasjon.
Vil gjerne beholde brukeren min og achievements og slikt.


Joda, jeg ser jo den. Selv er jeg ikke så opptatt av achievements og har heller ikke noen fast jeg spiller med på 360 så jeg er ikke så knyttet til den konsollen og profilen (lenger) som kanskje du er. Men jeg ser jo det argumentet, helt klart.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Liker også XO kontrollen bedre enn den til Ps4, og kontrollen har veldig mye å si.


Kontrolleren har mye å si, så den ser jeg 100%. Ps4 kontrolleren har jeg ikke prøvd så mye, og Xbox One kontrolleren har jeg aldri prøvd men jeg har hørt at de er veldig bra begge to. Men min favoritt hadde nok vært Xbox One sin tror jeg.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Har egentlig bare ventet på at de skal fjerne Kinect, og nå som det snart dukker opp en versjon uten, så kommer jeg nok til å plukke den opp fort.


Tror ikke du er alene om å ønske deg den konsollen uten kinect! Flott at de til slutt fjernet den.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har nettopp bestilt en Xbox 360 kontroller med ledning. Skal i hovedsak bruke denne til PC. Men det store spørsmålet er: Hvordan styres batteriet. Må jeg Lade den med en egen lader eller må jeg skifte batterier selv? Og hva slags batteri er det man bruker?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Bestilte i går Xbox One Day One Edition 500GB m/ Fifa 15 & Forza 5.

3799 kr hos CDON.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer thosol01:
Har nettopp bestilt en Xbox 360 kontroller med ledning. Skal i hovedsak bruke denne til PC. Men det store spørsmålet er: Hvordan styres batteriet. Må jeg Lade den med en egen lader eller må jeg skifte batterier selv? Og hva slags batteri er det man bruker?


Kanskje ikke helt riktig tråd, men vi overlever vel. 360 kontrolleren har utskiftbare batterier, så du må nok bytte de selv, med mindre du kjøper oppladbare. Den bruker AA-batterier.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Akres:
Bestilte i går Xbox One Day One Edition 500GB m/ Fifa 15 & Forza 5.

3799 kr hos CDON.


Bestilte for ca en måned siden sjæl. Gleder meg som en liten unge til den dukker opp i posten i starten av september.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!