Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Mario 3D World ~ Offisiell tråd ~


Siterer Worst Username Ever:
Når det gjelder vanskelighetsgrad: Selv synes jeg det hvertfall er vanskeligere enn NSMB-serien og 3D Land, noe som er bra.


Ja, det er det. Opp til World 3 syns jeg det var litt i enkleste laget, men det dukket plutselig opp et par utfordrende brett. NSMB på DS syns jeg var mye vanskeligere, men også mye kjedeligere. Er man engasjert er det ofte enklere å holde fokus.
''eh'' - Link
  • 0
Er misunnelig på de som har fått spillet, posten klarte å rote med min leveranse. Får snart abstinenser.

Betryggende at spillet virker så bra!
  • 0
Fikk spillet på Fredag. Ikke spilt så mye, men av det jeg fikk spilt er det et av de beste Mario spillene noensinne.
  • 0
Siterer projecthammer:
Er misunnelig på de som har fått spillet, posten klarte å rote med min leveranse. Får snart abstinenser.

Betryggende at spillet virker så bra!


Er det ikke typisk? Bare å glede seg

Siterer fantomena:
et av de beste Mario spillene noensinne.


Enig med fantomena.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Ja, det er det. Opp til World 3 syns jeg det var litt i enkleste laget, men det dukket plutselig opp et par utfordrende brett. NSMB på DS syns jeg var mye vanskeligere, men også mye kjedeligere. Er man engasjert er det ofte enklere å holde fokus.

I tillegg virker det som om det er lengre mellom hver 1-up, husker at i de tidligere spillene hadde jeg som regel samlet opp rundt 40-50 liv etter 4-5 verden... Tror ikke jeg har hatt mer enn 15-16 liv om gangen i dette spillet.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Har endelig fått spillet nå, deilig
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
I tillegg virker det som om det er lengre mellom hver 1-up, husker at i de tidligere spillene hadde jeg som regel samlet opp rundt 40-50 liv etter 4-5 verden... Tror ikke jeg har hatt mer enn 15-16 liv om gangen i dette spillet.

Hvah, jeg hadde over 600 ekstraliv etter 2. brett jeg! xD

(Tok riktignok en god del forsøk før jeg fikk til å hoppe på skilpaddeskallet i akkurat riktig posisjon, hehe.)
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
I tillegg virker det som om det er lengre mellom hver 1-up, husker at i de tidligere spillene hadde jeg som regel samlet opp rundt 40-50 liv etter 4-5 verden... Tror ikke jeg har hatt mer enn 15-16 liv om gangen i dette spillet.


Det har jeg også lagt merke til. Spillet oppleves vel kanskje litt enklere når man er to eller tre med tanke på 1-ups.
''eh'' - Link
  • 0
For et sjakktrekk det var å begynne å sjekke ut musikken til 3D World... nå sitter jeg og verker som en gærning etter å få kommet meg hjem og prøvd det.... #genius.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
For et sjakktrekk det var å begynne å sjekke ut musikken til 3D World... nå sitter jeg verker som en gærning etter å få kommet meg hjem og prøvd det.... #genius.


Gøy å høre hva du syns etter å ha prøvd det.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Glorfindel988:
For et sjakktrekk det var å begynne å sjekke ut musikken til 3D World... nå sitter jeg verker som en gærning etter å få kommet meg hjem og prøvd det.... #genius.

Det er jeg så enig i, musikken er noe av nøkkelen til at spillet er så bra som det er. Jeg satt en stund å hørte på podcast mens jeg spilte, men skjønte etterhvert at det ikke var noe vits i. Spillets musikk løfter spillet og setter tonen for så mange av brettene
  • 0
Siterer projecthammer:
For et sjakktrekk det var å begynne å sjekke ut musikken til 3D World... nå sitter jeg verker som en gærning etter å få kommet meg hjem og prøvd det.... #genius.
Det er jeg så enig i, musikken er noe av nøkkelen til at spillet er så bra som det er. Jeg satt en stund å hørte på podcast mens jeg spilte, men skjønte etterhvert at det ikke var noe vits i. Spillets musikk løfter spillet og setter tonen for så mange av brettene


Hehe, Level Up på VGTV lagde en litt morsom "assossiasjonsvideo" for tema-musikken i 3D World, http://www.vgtv.no/#!/video/75238/level-up-61-super-mario-3d-w
orld-zelda-ratchet,
fra cirka 15:28
  • 0
Siterer Mythril:
Hehe, Level Up på VGTV lagde en litt morsom "assossiasjonsvideo" for tema-musikken i 3D World, http://www.vgtv.no/#!/video/75238/level-up-61-super-mario-3d-w
orld-zelda-ratchet, fra cirka 15:28


Haha, ja den var artig den der. Er forsåvidt noe lignende som skjer oppi hodet mitt også >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Oppsummering av dette spilet:

Gjenspillbarhet
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!