Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Legend of Zelda: Breath of the Wild ~ Offisiell tråd ~


Siterer Quinzel:
Strong in service han, vet du.


Har jaggu ikke sett et større arbeidsjern i min levetid.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Etter noen og tjue timer (ren tipping), har jeg mange spørsmål. Det jeg derimot lurer aller mest på er: HVOR ER POSTMANNEN?


Å høre stemmer i hodet er et overlegent kommunikasjonsmiddel sammenlignet med brev.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Jeg digger klatringa utrolig mye. Har klatret opp mange utrolige fjell.
fikk zelda i posten i går bestilte tross alt litt for sent, men fikk spil 4-5 timer. Og selv om det er litt tidlig å si hvor bra det er, så syns jeg å klatringa er digg. Storkoste meg i går. Er det bare jeg som omtrent alt etter tre minutter fikk frysninger i kroppen.
  • 0
Morsomt å høre, Xtord!

Det tok ikke lange tida før jeg ble blown away selv.
''eh'' - Link
Ok dere. Hvor kontroversiell er lista mi?

1. Ocarina of Time
2. Breath of The Wild
3. Majora's Mask
4. Wind Waker
5. A Link to the Past
6. Twilight Princess
7. Skyward Sword
8. Link's Awakening
9. Four Swords
10. Phantom Hourglass
11. Zelda II
''eh'' - Link
Siterer Subject 17:
Ok dere. Hvor kontroversiell er lista mi?


Twilight Princess ligger litt for lavt og du mangler ALBW. Ellers er den ganske sexeh.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Siterer Subject 17 k dere. Hvor kontroversiell er lista mi?

Twilight Princess ligger litt for lavt og du mangler ALBW. Ellers er den ganske sexeh.


Ty ty ty.

Følte at TP skled litt langt ned. Som den TP-fanboyen du er må du ha blitt smått trigga. Det føles likevel riktig når jeg tenker meg godt om, selv om jeg også elsker TP.

Hvis ALBW kommer på Nintendo bytte virtuell konsoll så skal jeg fordype meg i hypen.
''eh'' - Link
Reagerte selv på at TP lå for langt nede.
Siterer Subject 17:
Følte at TP skled litt langt ned. Som den TP-fanboyen du er må du ha blitt smått trigga. Det føles likevel riktig når jeg tenker meg godt om, selv om jeg også elsker TP.


Nuvel. Det er da ikke akkurat småtteri det konkurrerer mot heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Siterer Subject 17:Følte at TP skled litt langt ned. Som den TP-fanboyen du er må du ha blitt smått trigga. Det føles likevel riktig når jeg tenker meg godt om, selv om jeg også elsker TP.

Nuvel. Det er da ikke akkurat småtteri det konkurrerer mot heller.


Det er sant
''eh'' - Link
er jeg den eneste her som har begynt et knappe 8-9 timer å spille det uten hud?
uansett jeg syns det er et strålende spill så langt. Å selv om jeg skal få runnet/ spille majoras mask , oot, link to the past og lbw så har jeg litt vondt med å se åssen det går an å bli bedre, men det er sikkert noe med også at jeg ikke har noe ordentlig nostalgia og har til gode å spille oot og lttp og ltw. Men , for all det sikkert mulig. Uansett litt tidlig å kanskje si noe alt nå å , siden det er såpass nytt å vi bør vente med å si noe konkret.
Siterer Xtord:
er jeg den eneste her som har begynt et knappe 8-9 timer å spille det uten hud?
uansett jeg syns det er et strålende spill så langt. Å selv om jeg skal få runnet/ spille majoras mask , oot, link to the past og lbw så har jeg litt vondt med å se åssen det går an å bli bedre, men det er sikkert noe med også at jeg ikke har noe ordentlig nostalgia og har til gode å spille oot og lttp og ltw. Men , for all det sikkert mulig.


Nostalgibriller is real. Og enkelte av spillene begynner å bli gamle, så hva som objektivt er det beste spillet er kanskje vanskelig å si.

Godt å høre at du brygger på en liten indre Zelda-fanboy du også.
''eh'' - Link
Siterer Xtord:
er jeg den eneste her som har begynt et knappe 8-9 timer å spille det uten hud?


Hva mener du?

Siterer Xtord:
Å selv om jeg skal få runnet/ spille majoras mask , oot, link to the past og lbw så har jeg litt vondt med å se åssen det går an å bli bedre,


Rent spillmessig er nok BOTW relativt overlegent. Det er nok mye nostalgi blandet sammen med all kvaliteten i spillene du nevner der, ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Hva mener du?

uten minimap sånn at du ikke ser våpen hjulet osv... ,tror jeg første gang jeg har disable noe sånt prøvd litt i går og funket ok, prøvd 3-4 timer i dag å funker veldig , veldig bra.

Siterer Glorfindel:
Rent spillmessig er nok BOTW relativt overlegent. Det er nok mye nostalgi blandet sammen med all kvaliteten i spillene du nevner der, ja.

ja, riktig. Er jo en par elementer her jeg ikke kan husket å sett i andre spill før. Så sjansen er stor for at botw er "din favoritt" hvis du ikke har spilt så mye av de eldre spilla? eller at spiller de si etter på så er allikavel pga gameplay det relativ stor sjansen for du liker botw bedre?. Hvis det gir mening? Jeg har jo tross alt bare runnet windwaker og twillight princess, litt over 50% i majoras mask.

Siterer Subject 17:
Nostalgibriller is real. Og enkelte av spillene begynner å bli gamle, så hva som objektivt er det beste spillet er kanskje vanskelig å si.

Altså det er ikke noe galt med nostalgi , er mye eldre spill jeg syns er bedre en ny nye , noen ganger pga sjarm, atmosphere, mer kreative karakterer, kreativitet , og vanskeligere osv... jeg forrtrekker jo deus ex over deus ex hr, morrowind over skyrim og fallout 2 over fallout 3 etc, men der spilte jeg jo forgjengeren lenge etter på faktisk... Men, det er vel kanskje en fordel at det vanskelig å si hva som er objektivt det beste da, kanskje som glorfindel sier at det er nok i hvertfall overlegent i gameplay.

Siterer Subject 17:
Godt å høre at du brygger på en liten indre Zelda-fanboy du også.

Ja, blir mer og mer fan ja. Men , nå skal det jo sies at jeg begynt å bli fan etter jeg fikk runnet wind waker hd 12 år eller noe etter jeg prøvde det første gang. Da jeg fikk lånt det av en venn. Ja, jeg begynner å nå det punktet om jeg ikke alt har nådd det hvor jeg vil si jeg faktisk er fan av serien, å det er ikke så mange spill serier jeg vil direkte si jeg er fan i, glad i ja, fan eh kanskje ikke.

Uansett, så er det jo også litt spennende med dlc etter hvert å.
  • 0
Siterer Xtord:
Uansett, så er det jo også litt spennende med dlc etter hvert å.


Der sier du noe. Har faktisk ikke tenkt så mye over DLC til Zelda, kanskje det ligger i kortene. Mulig jeg ikke har fått med meg det. Vet ikke om jeg syns det hører hjemme i et slikt spill, men.

Siterer Xtord:
uten minimap sånn at du ikke ser våpen hjulet osv... ,tror jeg første gang jeg har disable noe sånt prøvd litt i går og funket ok, prøvd 3-4 timer i dag å funker veldig , veldig bra.


Det har jeg ikke prøvd, kanskje jeg kan forsøke for en mer cinematisk opplevelse ;)

Det eneste jeg gjorde var å bytte hoppeknappen fra X til B. Radikalt nok.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Der sier du noe. Har faktisk ikke tenkt så mye over DLC til Zelda, kanskje det ligger i kortene. Mulig jeg ikke har fått med meg det. Vet ikke om jeg syns det hører hjemme i et slikt spill, men.

Jeg er jo forsåvidt enig der å med det kommer jo to pakker så kan jo bli spennende å se hva de før til.

Siterer Subject 17:
Det har jeg ikke prøvd, kanskje jeg kan forsøke for en mer cinematisk opplevelse ;)

Anbefaler å gi det et forsøk, grunnen jeg gjorde det var pga kotaku anbefalte det så. Men, tok hvertfall en time før jeg virkelig ble vant til det.

Siterer Subject 17:
Det eneste jeg gjorde var å bytte hoppeknappen fra X til B. Radikalt nok.

Har faktisk enda ikke gjort det, kanskje jeg burde
  • 0
Siterer Xtord:
Så sjansen er stor for at botw er "din favoritt" hvis du ikke har spilt så mye av de eldre spilla? eller at spiller de si etter på så er allikavel pga gameplay det relativ stor sjansen for du liker botw bedre?.


Ja, den muligheten vil jeg tro er stor.

Siterer Xtord:
uten minimap sånn at du ikke ser våpen hjulet osv... ,tror jeg første gang jeg har disable noe sånt prøvd litt i går og funket ok, prøvd 3-4 timer i dag å funker veldig , veldig bra.


Ah. Nei, jeg har ikke justert noe særlig på det. Interessant tilnærming tho.

Siterer Xtord:
Uansett, så er det jo også litt spennende med dlc etter hvert å.


Siterer Subject 17:
Vet ikke om jeg syns det hører hjemme i et slikt spill, men.


Jeg tenker i hvert fall at en "new original story" kan være spennende. Men resten av innholdet virker ikke akkurat all verden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg tenker i hvert fall at en "new original story" kan være spennende.


Ja, for all del, det kunne vært litt gøy. Noen nye dungeons, personligheter og steder. Bare det ikke til slutt ender med et Zelda der Nintendo har planlagte dlcs som holdes igjen for å melke lommebøker. Men den problematikken der er diskutert ihjel allerede, og jeg frykter egentlig ikke det av Nintendo når det gjelder akkurat Zelda.

DLC = lenger ventetid til neste spill i serien.
/ Kortere ventetid pga nye opplevelser

hmm

Lagt til 2017-03-07 23:38:
http://www.polygon.com/2017/2/14/14608896/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-dlc-season-pass

Aha! Jeg visste faktisk ikke om dette.

Siterer Glorfindel:
Jeg tenker i hvert fall at en "new original story" kan være spennende.


Jeg ombestemmer meg, Nintendo.

Shut up and take my money.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg tenker i hvert fall at en "new original story" kan være spennende. Men resten av innholdet virker ikke akkurat all verden.

Ja, sant det kan bli interessant, gjort riktig så kan det virkelig bli interessant. Jeg har ikke mot en hard mode hvis det er gjort riktig heller.
Såeh, Gamer.no ga spillet 6/10. Kan med trygghet si at det foregår en ordentlig shitstorm der inne atm
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Andreas satser på kontroverser for oppmerksomhet Neida. Kan se at enkelte, deriblant meg selv, ikke synes Zelda fortjener toppkarakter, men seks av ti var litt drøyt.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Såeh, Gamer.no ga spillet 6/10. Kan med trygghet si at det foregår en ordentlig shitstorm der inne atm

Slant magazine har også 6/10 men , der er jo eller i hvertfall i går de aller fleste bruker , som mener det er bare clickbait og en elendig skrevet anmeldelse.

Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Andreas satser på kontroverser for oppmerksomhet Neida. Kan se at enkelte, deriblant meg selv, ikke synes Zelda fortjener toppkarakter, men seks av ti var litt drøyt.
Jeg , skjønner ting er meninger osv , men ja det er en stor forskjell mellom 6/10, men nå er det jo relativt ofte hvor krittikere sjelden treffer mine meninger da... så det er jo det å.

PS: enda litt morsome og lese hva gamefaq syns om den. Vel til slutt meninger ,jeg liker spillet og det for være det
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Kan se at enkelte, deriblant meg selv, ikke synes Zelda fortjener toppkarakter


Nei, jeg heller kjenner meg ikke heeeeeelt igjen i alle toppkarakterene, men jeg synes det var en del ting som skurret litt i den anmeldelsen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gamer.no gjorde et desperat forsøk på å få flere lesere.
Hehe, nå har ikke jeg lest den, men håper min tidligere kollega ikke gjør slikt. Uansett har de lykkes med det, og da takker de nok ikke nei til trafikken.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!