Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted 4 ~ Offisiell tråd ~


Et nytt spill i Uncharted serein ble annnsert under "ALLACCESS" eventen 14. November der en teaser ble vist. Spillet kommer til PS4. Den forteller ikke mye bortsett fra at sør-afrika blir vist på kartet, noe jeg gleder meg til å vite mer om.

http://www.youtube.com/watch?v=_SnJPTkrD7o

Hvem gleder seg!?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg kan ikke si at jeg gleder meg, ettersom jeg ikke har spilt noen av spillene i Uncharted-serien, men jeg kan fortelle at jeg la inn ~ Offisiell tråd ~ i tittelen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg kan ikke si at jeg gleder meg, ettersom jeg ikke har spilt noen av spillene i Uncharted-serien, men jeg kan fortelle at jeg la inn ~ Offisiell tråd ~ i tittelen.


Hehe. Takk.

Anbefaler deg å prøve de. Fantastiske spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Anbefaler deg å prøve de. Fantastiske spill.


Jeg har hørt mye bra om de, men det er nok ikke en serie jeg prioriterer å spille gjennom.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har hørt mye bra om de, men det er nok ikke en serie jeg prioriterer å spille gjennom.


Å ha PS3 uten å ha spilt gjennom Uncharted er som å ha dame og ikke ligge med henne (bli vis på den du).

Dette blir vel enda et påskudd på å skaffe seg Ps4..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Tipper det er en liten stund til det kommer ettersom de nettopp slapp Last of Us. Men er nok n av grunnene til at jeg skaffer meg ps4.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Kjøpte meg Ps3 md Last of us, og kjøpte alle uncharted i samma slengen.. men selvom jeg syntes 3'ern er best hittill så klarer jeg ikke spille igjennom det, vet ikke hvorfor.. kanskje fordi jeg spilte 1, 2 også rett på 3'ern? litt lei? uansett hverken kommet til ørken elr flydelen i 3'ern
The D' is silent.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg kan ikke si at jeg gleder meg, ettersom jeg ikke har spilt noen av spillene i Uncharted-serien


Kjøp alle tre, GOGOGOGOGOG.

Gleder meg veldig, Naughty Dog produserer bare good shit.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Gleder meg veldig, Naughty Dog produserer bare good shit.


You know it.
  • 0
Dette blir bra! Var redd for at de var ferdig med serien nå som The Last of Us var ute!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Citerer The Cookiemonster:Jeg kan ikke si at jeg gleder meg, ettersom jeg ikke har spilt noen av spillene i Uncharted-serien

Kjøp alle tre, GOGOGOGOGOG.

Gleder meg veldig, Naughty Dog produserer bare good shit.


You said it.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gleder meg. En veldig bra serie.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg kjøpte Uncharted: Drake's Fortune og Assassin's Creed som mitt andre og tredje spill til PS3 i 2009. Da lærte jeg fort å like Uncharted mye bedre enn AC.

Sånn er det ikke idag.

Når jeg ble ferdig med Drake's Fortune var jeg virkelig klar for mer, og traileren til Uncharted 2: Among Thieves som skulle komme ut samme måned, var jo helt sinnsyk.

Da jeg ble ferdig med Uncharted 2 i Oktober 2009 var jeg fremdeles klar for mer, men jeg måtte vente til Februar 2012. For når jeg forhåndsbestilte Explorer Edition av Uncharted 3, så hadde ikke GameStop fått det inn til lansering, og jeg endte opp med å vente 1 måned på samlerutgaven.

Da var det for sent, ettersom jeg hadde lagt av tid til Uncharted 3 i November, og forbredelse til AC Revelations i Desember, som i løpet av de to siste årene var blitt min desidert største favorittserie.

Jeg fikk endelig tid til å spille gjennom Uncharted 3 med en kompis 2 måneder senere, men det er også den eneste gangen jeg har spilt gjennom spillet, i motsetning til de andre som jeg har spilt gjennom flere ganger.

Vet ikke hva som gjorde det, men Uncharted 3 ble nok det svakeste i serien for min del, og når jeg var ferdig med det fikk jeg endelig den følelsen av at nå var det nok og jeg lengtet ikke etter en oppfølger. I stedet gledet jeg meg til The Last of Us, som skulle komme ut året etter.

Noen andre ting jeg ikke likte med Uncharted 3 var ansiktene til Elena og Chloe. Merket en tydelig forandring der, og det syntes jeg ikke var spesielt positivt. Noe annet var at Spoiler:Drake og Elena plutselig var gift, uten at vi hadde fått noen antydninger om det tidligere..

Men det finnes jo mange bøker og andre spin-offs av Uncharted, og i motsetning til AC, har jeg ikke tatt meg bryet med å skaffe noe av det, og holder meg til hovedspillene i serien.

Med det sagt har det jo nesten gått 2 år siden jeg fullførte Uncharted 3, og jeg er glad for at Naughty Dog for første gang tar med seg en serie til neste generasjon (i motsetning til Crash Bandicoot og Jak & Daxter), så det må sies at jeg ser frem til Uncharted 4.
  • 0
Ser definitivt frem til det. Håper at det er satt i Egypt.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg har hørt mye bra om de, men det er nok ikke en serie jeg prioriterer å spille gjennom.


Du prioriterer ikke å spille de beste PS3-spillene som har kommet?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Du prioriterer ikke å spille de beste PS3-spillene som har kommet?


Nope.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nope.


Hvorfor ikke?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Hvorfor ikke?


Fordi jeg har gått rimelig lei lineære skytespill, både i førsteperson og i tredjeperson.

De eneste spillene jeg klarer å like for tiden er bilspill og spill med åpne verdener og mulighet til å surre rundt som man vil i eget tempo, som SR4 og GTA V.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg tenker at jeg skal kjøpe dem når jeg får neste lønning. Men at jeg ikke får begynt før lenge etterpå er veldig sannsynlig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg gleder meg helt sick mye til dette. Selv om det er noen år unna (jeg vedder på november 2015), så er bare tanken på at det en gang kommer nok for meg. Uncharted 3 er et av de beste actionspillene på PS3, og jeg begynner å sikle når jeg tenker på hva Naughty Dog kan gjøre med PS4 sin hardware. Dette kan bli sinnsykt episk.

Anbefaler deg forresten å gå til innkjøp av Uncharted-trilogien, Cookie. Det blir virkelig ikke mye bedre enn de tre spillene der.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Anbefaler deg forresten å gå til innkjøp av Uncharted-trilogien, Cookie. Det blir virkelig ikke mye bedre enn de tre spillene der.


Jeg har andre ting jeg prioriterer å kjøpe for tiden, så jeg tviler på at det blir noe kjøp. Jeg ble heller ikke spesielt begeistret av det lille jeg har prøvd av Uncharted 2.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Cookie:

Oi! Hvis du ikke liker Uncharted 2 så er ikke uncharted noe for deg. Det er det beste spillet i serien tross alt.
Naughty dog
  • 0
Uncharted 2 er nok det beste spillet i serien , ja. Etter min mening.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Pøh. Uncharted 3 er klart det beste i serien. Mye bedre story, noen utrolig atmosfæriske øyeblikk, og høy intensitet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Pøh. Uncharted 3 er klart det beste i serien. Mye bedre story, noen utrolig atmosfæriske øyeblikk, og høy intensitet.


Samme hadde Uncharted. 2. Avhenger vel av hvilke øyeblikk du liker best.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Uncharted 2 er nok det beste spillet i serien


Siterer Predator:
Uncharted 3 er klart det beste i serien.


Sier meg uenig med begge, liker Drake's Fortune best.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!