Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted 4 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Crazy Kraken:
Skulker folk skolen i dag, eller?


Basert på snappene jeg har fått, skulle man nesten tro det.
  • 0
Ble akkurat ferdig på skolen.
Gaming tid!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da var Libertalia Collector's Edition hentet!
  • 0
Siterer SirThomas:
Libertalia Collector's Edition


Wow dude! Nais! Fornøyd med figuren?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Wow dude! Nais!


1500 kr fattigere, men verdt det - har så mange minner med den serien.

Siterer Crazy Kraken:
Fornøyd med figuren?


Haha, har ikke fått kastet meg over den enda - må nok vente til helgen, takket være at jeg bor på internatet på skolen, og stakk hjemom med den der PS4'en ligger.
  • 0
Elsker spillet så langt. (Of course) Umulig å spille det sakte. Er på kapittel 14 akkurat nå.

Det jeg var redd for var at spillet skulle bli altfor mye inspirert av The Last Of Us. Jeg ville ikke det skulle bli for mørkt, for det passer ikke Uncharted. Heldigvis får jeg fremdeles den Uncharted feelingen fra de forrige spillene. Gøyale humoren, mysterier, heftige actionsekvenser og like kul Nathan Drake. Du ser definitivt likheter med The Last Of Us, men på en god måte. Jeg har det så gøy og er med i historien. Vil ikke at spillet skal slutte, men samtidig er det så vanskelig å legge fra seg kontrolleren.

Heil, Naughty Dog!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
Jeg har sjeldent pleid å bry meg voldsomt om grafikken i spill, men akkurat her er det nesten så jeg er mer opptatt av cutscenes, enn selve spillingen. Ekstremt fascinerende hvor virkelighetsnært det er og når du også har to av spillmediets aller beste stemmeskuespillere som styrer showet, så er resultatet slående. Nærmest som å spille en film.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har sjeldent pleid å bry meg voldsomt om grafikken i spill, men akkurat her er det nesten så jeg er mer opptatt av cutscenes, enn selve spillingen. Ekstremt fascinerende hvor virkelighetsnært det er og når du også har to av spillmediets aller beste stemmeskuespillere som styrer showet, så er resultatet slående. Nærmest som å spille en film.


Kunne ikke ha vært mer enig. Helt utrolig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Mitt siste eventyr med Nathan Drake skal begynne nå.
  • 0
Siterer SirThomas:
Mitt siste eventyr med Nathan Drake skal begynne nå.


Knappe 4 dager tok det å fullføre. Eller mer nøyaktig, 20 timer og 54 minutter.

Trådstarter sa det: All Hail Naughty Dog!
  • 0
Det var først idag jeg så at det stod Activation Code: DLC UNCHARTED 4 PREORDER PS4 på kvitteringen fra GameStop.
Jeg må spørre. Dette har plaget meg i åresvis.

Hvorfor synes alle, I repeat, alle her at Uncharted 2 er overlegent bedre enn Uncharted 3? Hva er argumentene? Hva er det 2 gjør som gjør det så mye bedre?

Jeg personlig synes Uncharted 3 er en 10/10, samme som Uncharted 4 (selv om 4 er mye bedre enn 3, klarer jeg ikke å gi det noe annet enn nettopp toppscore).
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvorfor synes alle, I repeat, alle her at Uncharted 2 er overlegent bedre enn Uncharted 3? Hva er argumentene? Hva er det 2 gjør som gjør det så mye bedre?


Jeg hadde crush på Chloe i Uncharted 2. Ansiktet hennes så helt forjævlig, mildt sagt forferdelig ut i Uncharted 3. Det samme gjaldt Elena, men det var ikke like ille. Forutenom det, så likte jeg ikke historien. Nate begynner å hallusinere, mister Sully og bruker laaaaang tid på et skip for å finne han igjen, bare for å oppdage at Sully ikke var der i utgangspunktet. Og flyscenen, spillets sterkeste øyeblikk - viste de allerede i trailerne. Nei, ble for mye rot for min del.

Med Uncharted 2 var det helt annerledes, visste ingenting om det spillet bortsett fra cutscenen der han våknet opp i toget, som hypet meg opp noe så sinnssykt.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Predator:Hvorfor synes alle, I repeat, alle her at Uncharted 2 er overlegent bedre enn Uncharted 3? Hva er argumentene? Hva er det 2 gjør som gjør det så mye bedre?

Jeg hadde crush på Chloe i Uncharted 2. Ansiktet hennes så helt forjævlig, mildt sagt forferdelig ut i Uncharted 3. Det samme gjaldt Elena, men det var ikke like ille. Forutenom det, så likte jeg ikke historien. Nate begynner å hallusinere, mister Sully og bruker laaaaang tid på et skip for å finne han igjen, bare for å oppdage at Sully ikke var der i utgangspunktet. Og flyscenen, spillets sterkeste øyeblikk - viste de allerede i trailerne. Nei, ble for mye rot for min del.

Med Uncharted 2 var det helt annerledes, visste ingenting om det spillet bortsett fra cutscenen der han våknet opp i toget, som hypet meg opp noe så sinnssykt.


This^

Føler også Uncharted 2 er det beste av de tre første. Uncharted 3 ble for forutsigbart for min del.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg må spørre. Dette har plaget meg i åresvis.

Hvorfor synes alle, I repeat, alle her at Uncharted 2 er overlegent bedre enn Uncharted 3? Hva er argumentene? Hva er det 2 gjør som gjør det så mye bedre?

Jeg personlig synes Uncharted 3 er en 10/10, samme som Uncharted 4 (selv om 4 er mye bedre enn 3, klarer jeg ikke å gi det noe annet enn nettopp toppscore).


Tjaeh, litt mer interessante områder, litt bedre historie og litt bedre actionsekvenser (dat tog).

Merk deg at jeg bruker mye "litt" og det betyr naturlig nok at jeg ikke synes Uncharted 2 er såååå mye bedre enn Uncharted 3. I likhet med et par andre spillserier, så er det vanskelig å finne et altfor stort skille mellom spillene i denne serien. Men jeg synes forsåvidt også at 4 er det beste av dem alle.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Men jeg synes forsåvidt også at 4 er det beste av dem alle.


Det er vel nesten et hån mot Naughty Dog å skulle mene noe annet. Om man virkelig mener at Uncharted 3 er bedre enn Uncharted 4, så ville det vel omtrent blitt det samme som å si at Naughty Dog ikke har forbedret seg noe på 5 år.
  • 0
Noen som har tatt Platinum på det?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Noen som har tatt Platinum på det?


Så fort jeg er ferdig med historien på Crushing(vet jeg tar meg lang tid, småspilt det i en måned nå) så skal det nok ikke ta mange timene før platina dingler i hjørnet.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Så fort jeg er ferdig med historien på Crushing(vet jeg tar meg lang tid, småspilt det i en måned nå) så skal det nok ikke ta mange timene før platina dingler i hjørnet.


Fett! Tenker å ta platinum i det selv!
  • 0
Ny Playstation i hus, dermed kan jeg endelig fortsette med Uncharted 4..Var morsomt å prøve Crash Bandicoot igjen..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Ny Playstation i hus, dermed kan jeg endelig fortsette med Uncharted 4..Var morsomt å prøve Crash Bandicoot igjen..


Hehe, har en lagring rett før sekvensen. Så hvis lysten kommer er jeg bare et par minutter unna et klassisk level.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Har startet på Uncharted 4 og herregud for et flott spill det er! Det er mulig jeg må justere vanskelighetsgraden ned litt, men ellers storkoser jeg meg med dette mesterverket!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nå ble jeg ferdig med Uncharted 4 og jeg tror det er et av de beste spillene jeg har spilt noen gang. Wow! Syns også det var litt trist å si farvel til serien da slutten kom. Nå føler jeg for å spille hele serien på nytt, haha!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nå ble jeg ferdig med Uncharted 4 og jeg tror det er et av de beste spillene jeg har spilt noen gang.


Det er det beste spillet noensinne.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det er det beste spillet noensinne.


Jeg har spilt veldig mange spill, men det er ihvertfall på top 10 listen tror jeg, og det sier litt. Selv multiplayeren var veldig artig! Har du spilt den? Og har du noen favorittkarakter fra spillet?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!