Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

NAT problemer? Guide her


Siterer Wi-Fi-player:
hjelp.. jeg har ingen av de ruterne har bare en belkin wirless router N1 med 3 wired porter som jeg har koblet til med ethernet kabel så hva skal jeg gjøre??


Belkin har ikke noen router med det navnet.
Du må ha en av disse:
* F1PI-241EGau
* F1PI241ENau
* F1PI242ENau
* F5D5230-4
* F5D5230-4v2
* F5D5231-4
* F5D5231-4v3
* F5D5630au4
* F5D5730au
* F5D6230-3
* F5D6231-4
* F5D6231-4-v2
* F5D7010
* F5D7130UK
* F5D7230-4
* F5D7230-4v7.01
* F5D7231-4
* F5D7231-4P
* F5D7231-4v4.05
* F5D7630
* F5D7630-4
* F5D7632-4
* F5D7632-4v2
* F5D7632-4v3
* F5D7632ef4a
* F5D7633-4
* F5D7633-4v2
* F5D7633au4A
* F5D8230-4
* F5D8231-4
* F5D8232-4
* F5D8233-4
* F5D8236-4
* F5D8630-4
* F5D8631-4
* F5D8632-4
* F5D8633-4
* F5D9230-4
* F5D9230-4v2
* F5D9630-4
* F5D9630-4v2
* F5D9630-4v3
* F6D3230-4
* FD730-4
* MyEssentials-ME1004-R
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
så da kan jeg ikke snakke med venner i vennelisten eller spille med dem
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0
Siterer Wi-Fi-player:
så da kan jeg ikke snakke med venner i vennelisten eller spille med dem


Ikke jeg heller.
Heihei
  • 0
Siterer Wi-Fi-player:
så da kan jeg ikke snakke med venner i vennelisten eller spille med dem


Jo, men du må fortelle meg hvem av de du har.
Hva er det fulle navnet på routeren din Paulie?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
min er en belkin wirless router N1 som sagt, men du sier at det ikke går annet så da kan jeg ikke snakke eller spille med vennene mine
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0
Hvorfor ikke bare bruke port-forward selv, så slipper man å spørre The Heretic.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Hvorfor ikke bare bruke port-forward selv, så slipper man å spørre The Heretic.


Ja, går fint an det og. I tillegg til de som spør på denne tråden her, så er 20% av PM'ene mine i innboksen relatert til NAT.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg vil ikke anbefale dette!
Gjorde dette en gang.. plutselig satt alt det static greiene seg fast i en pc.. internettet på xboxen og pcen slutta å funke.. så gikk det over på routern og vi måtte kjøpe ny :/
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Siterer The Heretic:
Hva er det fulle navnet på routeren din Paulie?


Netgear WGT624 v2.
Heihei
  • 0
heteric kan du ikke bare fortelle meg hva jeg skal gjøre da??
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0
Siterer Wi-Fi-player:
heteric kan du ikke bare fortelle meg hva jeg skal gjøre da??


Det står hva du kan gjøre i førsteposten. Du kan prøve Portforwarding, å åpne UPnP rammenettverket, eller restarte routeren. Det går an å Google litt selv uten å spørre meg - som ikke har mer erfaring en det jeg selv har hatt med min egen router. Jeg jobber ikke med å åpne NAT'en for andre mennesker.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hey,

jeg har telenor speed touch 780WLT,
jeg har gått på brannmur, og krysset av UPnp på untak, men det funket ikke,
jeg har også prøvd å slå av og på modemet.Funket ikke.

Det står at NAT'en min er for strict,
hva skal jeg gjøre?
  • 0
Hey westkoast. Hva vil du få til?
Bruker du st 780wlt som både modem og ruter? (det er et av de forferdelige "rutermodemene" .. vi har en selv her hos familien, og nå har jeg fiklet med det i lang tid, og fikk endelig gjort så portene ble åpnet)
  • 0
Lol, for de som ikke vet det, så er statisk ip for at den ikke skal forrandre seg til noe annet i løpet av en viss tid. Det vil ikke løse alle problemene med NAT, den vil simpelten gi deg èn fast ip. Nå må du gi Xbox'en tilgang til nettverket ditt. Dette gjør du på router menyen din på dataen. Hvordan du kommer inn på denne varierer for hvilken router du har, men en guide på dette finner du på Portforward.com/net.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
glem det jeg fiksa det, jeg opnet en public ip sånn at xbox-en fikk tilgang og nå virker den
  • 0
Jeg har moderate nat, og har så og si aldri problemer med nettet når jeg skal spille online(1 av 100 ganger). Har bare opplevd at det ikke gikk ann å spille Halo 3 med venner 3 ganger elns. Lurer på om jeg gidder å gå igjennom alt det her bare for å få det open, når det fungerer så og si perfekt fra før

Lagt til 2008-12-29 10:31:
Siterer Sheafty:
Jeg vil ikke anbefale dette!
Gjorde dette en gang.. plutselig satt alt det static greiene seg fast i en pc.. internettet på xboxen og pcen slutta å funke.. så gikk det over på routern og vi måtte kjøpe ny :/


Vil ikke akkurat risikere at dette skjer
  • 0
Jeg og ste-faren sitter og skal kanskje åpna NAT`en vår men vi bare lurer på om det får noen følger angående E-mail?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har en Belkin ruter jeg å, NAT type 3.. Funker perfekt alt sammen
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Nå har viendelig fått en ny router, og NAT problemene mine er borte!

Hvor er det egentlig blitt av The Heretic?
Har ikke sett han på en stund...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Vil bare si det at vi prøvde dette på den nye routeren, som har strict, og ja, den er også ødelagt nå.. vil ikke aanbefale å rote med innstillinger på routeren hvis du ikke vet hva du gjør! Vi bruker den gamle igjen nå xD
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Jeg har ett multimodem kalt Zyxel p2602hwt , har store problem med nat satt til moderat, har ringt telenor eksperten som er så billig som 26 kr minuttet, men da datt hele greia ut når "experten" tok kontroll over maskina mi , noen tips?? rimelig nytt dette multimodemet .

Er nokså grønn på slike ting
  • 0
Prøv Port Forwarding.
Det er ganske enkelt og tar ikke mye tid, du må bare huske på å lese nøye.
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXE
L/P-2602HW-D3A/Xbox_Live_360.htm

Men før det bør du kanskje prøve å restarte routeren for sikkerhetsskyld, og så om den Moderate NAT'en har forsvunnet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Funker port forwarding på Belkin N1 Wirless router? Har ikke greid å gjøre noe som funker. har moderat.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Takker Heretic
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!