Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mario Kart 8 / Deluxe ~ Offisiell tråd ~


Nå er stemningen på topp. Imorgen så skjer det. HYPE HYPE HYPE
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Jepp, blir skuffet hvis spillet ikke ligger i postkassen når jeg kommmer hjem fra jobb, virker som en evighet som man har ventet på dette spillet....
  • 0
Den hos CDON som bestemte å ikke sende spillet mitt FØR lanseringsdagen, fortjener fengselsstraff!

Håper alle dere har forferdelige opplevelser med spillet, mest fordi jeg ikke har sjansen til å prøve det.
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Håper alle dere har forferdelige opplevelser med spillet, mest fordi jeg ikke har sjansen til å prøve det.

Jeg har det helt jævlig. ;);) Fikk forøvrig spillet til 379,- hos Elkjøp. En ting er sikkert og det er at jeg ikke skal forhåndsbestille mer. Lanseringsprisene er jo mye bedre!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Håper alle dere har forferdelige opplevelser med spillet


Derfor jeg ble bombardert av blått skjell + rødt skjell + bumerangen 5 meter før målstreken...

Det blå skjellet som fulgte med Limited Edition er faktisk 3 ganger større enn hva jeg forventet det skulle være. Kul samlergreie, selv om jeg i utgangspunktet hater det skjellet.

Mangler sikkert en del av dere på Wii U, så bare å legge meg til: Glorfindel180

Hadde vært kult om flere fra forumet hadde blitt med på noen runder i helga.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hadde vært kult om flere fra forumet hadde blitt med på noen runder i helga.

Nesten så vi skulle ordnet i stand en GR-turnering!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Mangler sikkert en del av dere på Wii U, så bare å legge meg til: Glorfindel180

Hadde vært kult om flere fra forumet hadde blitt med på noen runder i helga.


Får jeg spillet i morra, så skal jeg lett være med. Men med min flaks akkurat nå, så skjer nok nepp det.
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Nesten så vi skulle ordnet i stand en GR-turnering!


Ja, det hadde vært artig det. Får se om noen melder seg på tråden her i løpet av helgen.

Siterer ElGamer:
Får jeg spillet i morra, så skal jeg lett være med. Men med min flaks akkurat nå, så skjer nok nepp det.


lGmr pls. #Believe

Jeg må forresten le. Her har de byttet ut Baby Bowser og Diddy Kong med Ludwig og ROY (!). Og Roy attpåtil med de gangster solbrillene
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
lGmr pls. #Believe


I will #Believe!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg må forresten le. Her har de byttet ut Baby Bowser og Diddy Kong med Ludwig og ROY (!). Og Roy attpåtil med de gangster solbrillene

Blæ, Koopalingsene er kjedelige. Og at Diddy Kong ikke er med er latterlig. Hvor er Koopalingsene fra uansett? Jeg har aldri sett eller hørt om de før i MK8..
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Spilt i en drøy time nå, og digger det, selv om jeg mener selv at jeg er elendig atm.
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Blæ, Koopalingsene er kjedelige. Og at Diddy Kong ikke er med er latterlig. Hvor er Koopalingsene fra uansett? Jeg har aldri sett eller hørt om de før i MK8..


Roy er tøff
Resten er meh...

De skal visst stamme fra SNES-spillene og Mario & Luigi: Superstar Saga.

Spoiler:Må si at den nye Rainbow Road skuffet meg. Hadde håpet på hurramegrundt-kjøring med loops og greier, så er det bare en rimelig standard bane med noen krappe svinger... usj
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Koopalingene er epic! Spiller mest med Iggy, Roy og Wendy for tiden. Og de "stammer" fra Super Mario Bros. 3 på NES, men har vært bossene i nesten alle 2D Mario spill siden.

Må si meg enig angående regnbuebanen, men den var god likevel. Banedesignene er fantastiske i dette spillet, var redd for at det skulle ble litt kjedelig fordi Nintendo hadde avslørt alt på forhånd, men NOPE!

Ellers er jeg litt skuffet over roosteren, men hver Koopaling har så mye karakter at det går bra. Mario Kart TV er bra, men bortsett fra at jeg spilte litt 2-player online med søsteren min, har jeg klart å spille noe. Får opp en error før jeg får startet, og om jeg er så heldig at jeg får startet, mister jeg tilkoblingen før førsteløpet er over...

Er klar for MK8 turnering neste helg, om det fortsatt er snakk om det!
  • 0
Dette spillet er skikkelig heftig. Det tar nok ikke lang tid før jeg begyner å vurdere anmeldelse og det blir ihvertfall ikke lavere en 8.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Må si meg enig angående regnbuebanen, men den var god likevel. Banedesignene er fantastiske i dette spillet, var redd for at det skulle ble litt kjedelig fordi Nintendo hadde avslørt alt på forhånd, men NOPE!


Ja, det er kun den jeg er litt misfornøyd med. Resten av banene er meget gode. Spesielt Wario Stadium og Mount Wario er grrrrrrisestilige.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ser ut som jeg har mye å glede meg til når jeg begynner å kjøre igjennom Grand Prixene! Og håper at noen er klare for litt kjøring i morra, om dere tørr å møte en som ikke har spilt MK på et par år da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Og håper at noen er klare for litt kjøring i morra, om dere tørr å møte en som ikke har spilt MK på et par år da.


Er ikke umulig det. Får se hvordan dagen utarter seg. De må adde meg også da.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er ikke umulig det. Får se hvordan dagen utarter seg. De må adde meg også da.


Skal adde deg når jeg får kommet meg på Wii Uen. Enten før eller etter jobb.
  • 0
Bare legg meg til også, spiller gjerne! NNID: LazaraTheLast
  • 0
Siterer ElGamer:
selv om jeg mener selv at jeg er elendig atm.

Sjæl, det har blitt veeeldig få topp 3 plasseringer.
Siterer Lazara the Last:
Får opp en error før jeg får startet, og om jeg er så heldig at jeg får startet, mister jeg tilkoblingen før førsteløpet er over...

Jeg har hatt lignende problemer, men det har alltid fungert etter hvert.

Jeg digger banene, men jeg er enig i at de kunne gjort enda mer ut av den nye regnbuebanen. Rainbow Road remaken var herlig da. God blanding av nostalgi og nye ting.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Bare legg meg til også, spiller gjerne! NNID: LazaraTheLast


Har addet både deg og Glorfi nå, så når jeg kommer inn igjen fra solsteika, så håper jeg at en eller annen er klar or et race
  • 0
Da var alle cupene ferdigspilt god opplevelse. Skal sette opp Internett på konsollen så skal vell Online være i orden.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer ElGamer:
selv om jeg mener selv at jeg er elendig atm.


Siterer Royality-indeed:
Sjæl, det har blitt veeeldig få topp 3 plasseringer.


Mario Kart har vel aldri vært et rettferdighetens racingspill heller. Senest i stad lå jeg på førsteplass 3/3 runder, for så å bli voldtatt i siste sving før målstreken og falt ned på 6. plass...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
^ Gleder meg til å spille online!
Har tatt alle cuppene på 50cc, med 3 stjerner hver! Og har begynt på 100cc, der jeg har to eller tre cups med 3 stjerner. Spillet er solid sålangt!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Senest i stad lå jeg på førsteplass 3/3 runder, for så å bli voldtatt i siste sving før målstreken og falt ned på 6. plass...


Kjenner veldig godt til den. Seneste i stad mistet jeg alt bare meter fra målet. Et rødt skjell traff meg rett før jeg passerte mållinja, og bang, så ble det 4. plass på meg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!