Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den store Pokémon Diamond/Pearl tråden!


  • AJV
  • AJV
Siterer Ash Ketchum:
Går det an å trade via Wi-Fi?


Ja
Death to pigeons!
  • 0
Går det an å diskutere Platinum her også?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
tror nok det ja, selv om det bare står diamon/pearl.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Platinum er etter all logikk i denne tråden også. Om jeg tar feil er jeg overrasket og lettere sjokkert.
  • 0
Mitt team:
Darkrai 52
Dialgia 77
Empoleon 69
Palkia 71
Giratina 64
Riolu 21 (ny hatched)
  • 0
ikke verst, men ingen av de er jo i lv 100
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
iknow D: sliter også litt nå
fikk ny ruter og pokemon støtter ikke den

men jeg trener ect ect riolu er nå lucario lvl 30
  • 0
woaw, du trener fort.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
fyrer opp med en xp share og sloss i vip club ;)
  • 0
vip club? er det noe som er på platium?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
buck sitt sted
  • 0
ah buck ja... har han et eget sted? hvor?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
rett bak rival
  • 0
mener du bask rivalen? er det ikke der battle tower er? har ikke spillt på en stund, har ikke så god hukommelse.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
nei, i survival area ;)
  • 0
hmm.... da kan jeg ikke huske det. XD
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
hvor finner jeg han som kan skifte navn på pokemon? har leta etter ham men finner ham ikke noe sted
  • 0
Bare skrik ut om noen vil ta en kamp en dag.
  • 0
  • AJV
  • AJV
kunne tatt en kamp men pokemon støtter ikkje ruteren vår
Death to pigeons!
  • 0
Noen som kunne tenke seg å bytte frem og tilbake noen legendaries, sånn at vi får dem på pokedexen og kan deretter trade den på WCF/WFC(husker ikke)?

Eller bare bytte legendariske generelt om noen vil Har lyst på en Latios, en Celebi, en Mewtwo, og en Mew. Noen som har dem og kunne tenkt seg å bytte? Har masse spennende
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Gutter, jeg trenger deres hjelp. Hva i ræv er egnetlig forskjellen på Diamond, Pearl og Platinum?
Kan jeg kjøpe Platinum uten å eie Diamond eller Pearl?
  • 0
Siterer F0xHunter:
Gutter, jeg trenger deres hjelp. Hva i ræv er egnetlig forskjellen på Diamond, Pearl og Platinum?

Kan jeg kjøpe Platinum uten å eie Diamond eller Pearl?


ja det kan du.. i platinum får du en "alternate world" som kalles distortion world...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
mitt team:
ludicolo lv.100
torterra lv.92
mewto lv.100
darkrai lv.81
heatran lv.83
palkia lv.100

alle er trent oss meg
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Siterer NewAge:
ja det kan du.. i platinum får du en "alternate world" som kalles distortion world...



Men er det best å eie enten Pearl eller Diamond først? Vil prøve et ordentlig godt Pokemonspill til DSi.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!