Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

South Park: The Stick of Truth ~ Offisiell tråd ~


Siterer A to the H:
Er kun FIFA-gamere jeg ser på. De går jeg aldri lei, siden jeg begynte å se på det i 2010.


So. Fucking! TRUE! Eneste en kan se og fortsatt like. Ellers er vel KSI (selv om det blir en del FIFA der og) den eneste jeg virkelig kan se og følge med på.

Siterer A to the H:
Se første episode. Vil høre din reaksjon.


Will do-
  • 0
Siterer ElGamer:
So. Fucking! TRUE! Eneste en kan se og fortsatt like. Ellers er vel KSI (selv om det blir en del FIFA der og) den eneste jeg virkelig kan se og følge med på.


KSI hadde ett år (2012-2013) hvor han var en skikkelig kukk og aldri lastet opp noe, men digger han enda.

Siterer ElGamer:
Will do-


Good.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
KSI hadde ett år (2012-2013) hvor han var en skikkelig kukk og aldri lastet opp noe, men digger han enda.


Vel, da så. Men kanskje komme oss tilbake til South Park?
  • 0
Fikk spillet i posten på fredag, så da er det bare å få ryddet plass til det i prioriteringslista fremover.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Fikk spillet i posten på fredag, så da er det bare å få ryddet plass til det i prioriteringslista fremover.


Rydd plass nå, legg bort alt annet, og bruk 15 timer denne uka til å gjennomføre det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Vel, da så. Men kanskje komme oss tilbake til South Park?


Jepp, ble helt avsporing nå ja.


Siterer Glorfindel:
Fikk spillet i posten på fredag, så da er det bare å få ryddet plass til det i prioriteringslista fremover.


Prioritering is the key to success.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jepp, ble helt avsporing nå ja.


Føler at det ofte skjer på tråder om enkelt spill. Er så lett å gli ut bare en kommer innom et tema innenfor spillet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Typisk fangirl og fjortiss kommentar. Og sånt får ingen til å ta deg alvorlig her inne.
Jeg er ikke fjortis

//Redigerte vekk megasitatet - A to the H
You are being watched_
  • 0
Siterer TheHacker:
Jeg er ikke fjortis


Akkurat det der hjelper ikke akkurat på saken.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer TheHacker:Jeg er ikke fjortis

Akkurat det der hjelper ikke akkurat på saken.
Not cool bro not cool
You are being watched_
  • 0
Siterer Duck Song:
Har selv vurdert å kjøpe spillet (Venter på SteamSalg)


Du burde gjøre det Ande Sang Og er vel ikke lenge til du får det på salg heller tenker jeg meg.
  • 0
Gjennomførte det for noen dager siden. Selvom jeg ikke har vært fan av serien på mange år, var det en festlig opplevelse. Var noen av karakterene jeg ikke hadde sett før, men det meste var kjent, og var kule gjensyn. Det er dog ikke alt som ligger innenfor min type humor, så det ble litt drøyt (eller bare ikke morsomt) noen ganger. Men når har vel noe vært morsomt hele tiden?
Alt i alt var det hvertfall god underholdning, fra et spill jeg i utgangspunktet ikke skulle ha.

Likte muligheten til å utforske alle deler av byen og finne hemmeligheter over alt. Fikk meg til å huske hvorfor jeg var aktiv achievement hunter for noen år siden. Masse jeg glemte, så jeg må spille gjennom hvertfall en gang til og sørge for at jeg finner alt.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Gjennomførte det for noen dager siden. Selvom jeg ikke har vært fan av serien på mange år, var det en festlig opplevelse. Var noen av karakterene jeg ikke hadde sett før, men det meste var kjent, og var kule gjensyn. Det er dog ikke alt som ligger innenfor min type humor, så det ble litt drøyt (eller bare ikke morsomt) noen ganger. Men når har vel noe vært morsomt hele tiden?
Alt i alt var det hvertfall god underholdning, fra et spill jeg i utgangspunktet ikke skulle ha.


Godt å se at du likte det. Og er vel ikke overraskende at ikke all humoren der er for alle. Mye som er ganske så drøyt

Siterer Tommy Kvaernerud:
Likte muligheten til å utforske alle deler av byen og finne hemmeligheter over alt. Fikk meg til å huske hvorfor jeg var aktiv achievement hunter for noen år siden. Masse jeg glemte, så jeg må spille gjennom hvertfall en gang til og sørge for at jeg finner alt.


Samme jeg føler. Jeg må nok spille igjennom i alle fall en gang til for å få samlet alt av hemmeligheter, samt satse på å klare 1000/1000 Gamescore på det. Første spillet på lenge som virkelig har fristet med å gjennomføre alt.
  • 0
Vurder å kjøpe dette, men ikke til full pris. Får vente litt! Ser utrolig herlig ut!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Da har jeg 1000/1000 gs i spillet.
Fant ut at jeg bare manglet noen få collectibles, og resten av achievementsa fikk jeg på en rask gjennomgang av kun storyen.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Da har jeg 1000/1000 gs i spillet.
Fant ut at jeg bare manglet noen få collectibles, og resten av achievementsa fikk jeg på en rask gjennomgang av kun storyen.


Var det vanskelig?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Var det vanskelig?


Overhodet ikke. Jeg går sjelden for full pott, med mindre det er veldig enkelt. Noe jeg vil si det var i SoT. Det vanskeligste må nok være collectibles, hvis en ikke er nøye på utforskning (noe jeg er). Det er f.eks. en del ting som må plukkes opp med en gang, ellers er de tapt for alltid.
Men hvis du plukker opp alt og snakker med alle før du går videre i spillet, så er heller ikke de achievementsa spesielt vanskelige.
Stort sett alt annet kan gjøres underveis i spillet, eller i løpet av en ekstra gjennomspilling.
Tok under 20 timer å spille gjennom to ganger, og gjøre alt.
  • 0
Tror jeg faktisk skal runde det igjen snart. Skal være jøde.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Tror jeg faktisk skal runde det igjen snart. Skal være jøde.


Du og. Bare venter på å få det tilbake fra en kompis som låner det atm, så skal jeg spille gjennom igjen, både for å oppleve dette samme på nytt (da som jøde), og for å naile det 100%.
  • 0
Er det noen som vet om det å bytte land/region på xbox360, kan funke for å få den usensurerte versjonen? Da tenker jeg altså på å bytte land og laste ned den digitale versjonen. Hadde vært fint å få svar på dette, finner ikke noe nett, nekter å støtte sensur. Vet at PC er usensuert, men det er ikke et alternativ.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Har spilt en del av spillet nå. Spillet er veldig morsomt, og som en stor South Park fan koser jeg meg skikkelig med dette spillet. Liker gameplayet veldig godt og faktisk.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har spilt en del av spillet nå. Spillet er veldig morsomt, og som en stor South Park fan koser jeg meg skikkelig med dette spillet. Liker gameplayet veldig godt og faktisk.


https://www.youtube.com/watch?v=YQ489F6mm9Q
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!