Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Irriterende spillkarakterer


Denne tråden er for de som vil uttrykke sitt hat mot irriterende spillkarakterer.

Dr. Qada
En stygg, idiotisk sadistisk doktor som ingen liker. Han er så feig at han til og med faker døden sin. Han er en dust.
  • 0
Alle karakterene i Kingdom Hearts
  • 0
Siterer Jurginator:
Alle karakterene i Kingdom Hearts


Bort med deg, vosj!

Vil forsåvidt utrykke mit hat i mot Navi...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Baird fra gears of war serien. Han vil aldri dø..
The D' is silent.
  • 0
Roman Bellic .

Har aldri før irritert meg mer om en spillkarakter før

"Heeeyyy cousin, want to go bowling?"
"Hey cousin it's your cousin, want to go grab a drink?"
  • 0
Finnes det en mer irriterende karakter enn: Navi? ("Hey!...Hey!...Listen!...Hey!...Watch out!...Hey!...")

"Captain Obvious" Fi, var forsåvidt ganske slitsom ho også.

Spillene er top-notch though.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Liker ikke så godt Panda fra Tekken-serien. Utrolig irriterendes å bli banket av den.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Stemmeskuespillet til Vanille i FFXIII er nesten utålelig. Stemmeskuespillet til Lara i Tomb Raider er også ganske irriterende.
  • 0
Vet ikke helt om jeg skjønner hatet mot Navi. Med det sagt, så er det ekstremt få spillkarakterer som klarer å irritere meg. Kommer faktisk ikke på noen i farten.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fi er tidenes mest irriterende, Navi var awesome. Ellers likte jeg ikke Jason i Far Cry 3.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!