Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pc-spillpriser.


Er det bare meg eller ser det ut som pcspill blir dyrere.
Det gjelder i hovedsak store AAA tilter, nærmeere bestetm Rome 2 og Watchdogs. Rome kostet ved lansering og koster fortsatt 54 euro, mens watcdogs etter lansering kommer til å koste 59.99 euro. Vi har også wolfeZtein til 50 euo. Den billigere prisen på pc i forhold til konsollene var jo fordelen med pc gaming siden utgiveren ikke måtte betale en avgift til et konsollselskap, men blir det forandring på dette nå tror dere. Eller er det kanskje mulig at det bare er jeg som ikke har fulgt godt nok med og at prisene egentlig alltid har vært sånn med raske pris drop.
  • 0
Jeg er enig i det at prisene har vært ganske dyre de siste årene og det gjelder vel egentlig alle spill til alle mulige formater.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Synes ikke prisen på PC'spill har forandret seg noe særlig jeg men. De pleier som regel fortsatt å være 100-200 kr billigere enn konsollspill. Heller prisene på konsollspill som har gått ned.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Synes ikke prisen på PC'spill har forandret seg noe særlig jeg men. De pleier som regel fortsatt å være 100-200 kr billigere enn konsollspill. Heller prisene på konsollspill som har gått ned.


Ja du har et poeng.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Hm det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!