Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wildstar ~ Offisiell Tråd ~


Her kan du diskutere alt om Wildstar.

Spillet hadde Realese 3.6.2014

I denne tråden kan du skrive:
Hva synes du om spillet,? liker du spillet,? hvorfor,? hvorfor ikke.?

Har du noen personlige meninger om det.?
Og alt annet som du måtte tenke på angående Wildstar.
Bruk spoiler hvis du skal komentere noe som kan være ødelegene før andre som ikke har spilt spillet eller kommet så langt som deg.
Ha det gøy!

--------------------------------------------------------------

Personlig synes jeg selv at Wildstar er et kjempe bra MMORPG spill. Grafikken er veldig høy og bra, og de få timene jeg har rukket å oppleve av Wildstar var ikke forgjeves. Har du ikke spilt spillet så anbefalles det sterkt.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Det virker å ha potensiale, så vi får se hvordan det går. Den sjangeren her har jo for vane å få spill som dabber av etter relativt kort tid.

Jeg for min del har lyst til å prøve det, men med tanke på hvordan det går med alle andre MMO's jeg prøver, så spørs det om jeg gidder. Ingen MMO's har enda klart å rive meg bort fra WoW.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Noen wildstar spillere her da?
  • 0
Siterer elielisa:
Noen wildstar spillere her da?


Nah, spillet floppa etter min mening. Ga ikke noe nytt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!